MASSARA, FRANCESCO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 8.271
NA - Nord America 3.892
AS - Asia 1.784
AF - Africa 160
SA - Sud America 127
OC - Oceania 64
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 19
Totale 14.317
Nazione #
RU - Federazione Russa 4.476
US - Stati Uniti d'America 3.832
IT - Italia 1.871
SG - Singapore 583
IE - Irlanda 483
CN - Cina 385
UA - Ucraina 324
DE - Germania 322
VN - Vietnam 222
HK - Hong Kong 186
GB - Regno Unito 166
FR - Francia 146
IN - India 138
FI - Finlandia 112
CI - Costa d'Avorio 108
NL - Olanda 92
BR - Brasile 89
SE - Svezia 84
TR - Turchia 71
AU - Australia 42
CA - Canada 38
GR - Grecia 30
PH - Filippine 28
AT - Austria 26
ID - Indonesia 25
BE - Belgio 23
JP - Giappone 22
NZ - Nuova Zelanda 21
PT - Portogallo 21
EU - Europa 19
ZA - Sudafrica 18
KR - Corea 17
MX - Messico 17
MY - Malesia 16
TW - Taiwan 16
ES - Italia 14
IR - Iran 14
LT - Lituania 14
PL - Polonia 14
AR - Argentina 13
CH - Svizzera 12
CZ - Repubblica Ceca 11
PK - Pakistan 10
TH - Thailandia 9
IQ - Iraq 8
NG - Nigeria 8
CO - Colombia 7
GH - Ghana 6
PE - Perù 6
BG - Bulgaria 5
HU - Ungheria 5
BD - Bangladesh 4
CY - Cipro 4
LB - Libano 4
LV - Lettonia 4
RO - Romania 4
CL - Cile 3
EC - Ecuador 3
EG - Egitto 3
IL - Israele 3
KE - Kenya 3
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 3
NO - Norvegia 3
UZ - Uzbekistan 3
VE - Venezuela 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
AZ - Azerbaigian 2
BJ - Benin 2
CR - Costa Rica 2
EE - Estonia 2
ET - Etiopia 2
MA - Marocco 2
MU - Mauritius 2
MV - Maldive 2
OM - Oman 2
PY - Paraguay 2
RS - Serbia 2
SC - Seychelles 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
BB - Barbados 1
BH - Bahrain 1
BW - Botswana 1
DK - Danimarca 1
DZ - Algeria 1
HN - Honduras 1
HR - Croazia 1
JM - Giamaica 1
KZ - Kazakistan 1
LK - Sri Lanka 1
MD - Moldavia 1
NC - Nuova Caledonia 1
PS - Palestinian Territory 1
SA - Arabia Saudita 1
SO - Somalia 1
UY - Uruguay 1
ZW - Zimbabwe 1
Totale 14.317
Città #
Moscow 4.440
Tukwila 757
Dublin 481
Milan 430
Chandler 343
Singapore 259
Jacksonville 243
Hong Kong 172
Ashburn 169
Dong Ket 149
Beijing 114
Abidjan 108
Rome 100
Opera 93
Wilmington 87
Falkenstein 76
Helsinki 69
Bengaluru 65
Naples 65
Verona 64
Los Angeles 61
Boardman 55
Munich 53
Princeton 49
Aversa 47
Bari 41
Bologna 37
Buffalo 33
Florence 33
Monza 32
Houston 31
New York 31
Woodbridge 30
Ho Chi Minh City 28
Frankfurt am Main 26
Falls Church 25
Shanghai 25
Turin 24
Liberty Lake 22
Brussels 21
London 21
San Mateo 21
Vienna 21
Chicago 20
Padova 20
Palermo 20
Manchester 19
Council Bluffs 18
Tokyo 18
Amsterdam 17
Dallas 17
Mumbai 17
Venice 17
Assago 16
Brooklyn 16
Denver 16
Genoa 16
Melbourne 16
Hanover 14
Prato 14
Athens 13
Montreal 13
Paris 13
Santa Clara 13
Atlanta 12
Johannesburg 11
Kuala Lumpur 11
Parma 11
Pescara 11
Udine 11
Brisbane 10
Da Nang 10
Philadelphia 10
Shenzhen 10
Stockholm 10
Trieste 10
Turku 10
Verdellino 10
Warsaw 10
Auckland 9
Cernusco sul Naviglio 9
Hanoi 9
Kolkata 9
Modena 9
Poplar 9
Seattle 9
São Paulo 9
Vicenza 9
Chennai 8
Guangzhou 8
Livorno 8
Mexico City 8
New Delhi 8
Orem 8
San Francisco 8
Toronto 8
Alcamo 7
Ann Arbor 7
Brno 7
Caivano 7
Totale 9.724
Nome #
Luxury brands pursuing lifestyle positioning: effects on willingness to pay 4.488
Marketing 2.722
Artificial intelligence and the shaping of the business context 512
La Customer Journey nello Spazio di Vendita: governare il Flusso della Comunicazione. 235
An Investigation on Consumer Sociability Behaviour on Facebook 235
De-humanizing the customer experience: a conceptual framework 206
Alcune applicazioni dell’illusione di Müller-Lyer alla gestione dello spazio espositivo a scaffale. 198
Creators and Platform Dependency: The Strategic Role of creator- Owned brands in the Creator Economy 176
Rapporto IULM 2022 sulla Comunicazione d'Impresa 165
Evaluating lifestyle branding as a long-term brand strategy: effects on perceived value attributions. 165
Dinamiche evolutive e utilizzo dei media nell’approccio strategico alla comunicazione della sostenibilità. 156
A nutrition education test in a virtual store environment 152
Emotionally-rich brand post and consumer sociability behavior on Facebook: what does really work? 150
Context-specific Information Processing: Investigating Circumstances that Improve the Retention of Message Content 149
Controcorrente: Percorsi di Crescita per le Aziende Italiane del Largo Consumo 138
Marketing Visivo 132
Consumer's product-locating behavior: Exploring the Application of Signal Detection Theory 128
Affect transfer from national brands to store brands in multi-brand stores 128
Dinamiche evolutive nell’approccio strategico alla comunicazione della sostenibilità 127
The emotional osmosis between manufacturer and store brands 127
Can Your Advertisement Go Abstract Without Affecting Willingness to Pay? Product-Centered versus Lifestyle Content In Luxury Brand Print Advertisements 126
Are You Telling Me the Truth? Authenticity of Responses in Virtual Worlds Research 121
Asymmetric Perception of Sparse Shelves in Retail Displays 120
Situational and dispositional mediators to elicit advocacy towards heritage protection 119
Adapting to a retail environment: Modeling consumer–environment interactions 118
The Role of Context and Content on Recognition Accuracy in Virtual Worlds 116
Studio della relazione consumatore-ambiente in un sito virtuale: sviluppo e test di un modello teorico 115
Progettare la comunicazione e l'esperienza di marca in-store: il contributo della CCT 113
L'impatto della recessione sulla struttura del commercio italiano 113
Psychological distance in the heritage experience 111
A Work-Fun Model of Consumer Behavior: Explaining When Consumers Buy on Impulse 110
Factors Affecting Response Accuracy in Virtual Worlds 109
Analgesici di marca e generici a confronto: un’analisi delle percezioni di efficacia attraverso un implicit association test (IAT) 109
Interactionism vs. Reactionism: are shoppers always prone to store atmospherics? 108
Understanding the Impact of NFT Business Models on the Creator Economy 106
Shopping goals as antecedents of store environment's preference: an exploratory analysis and theoretical developments 106
Impulse versus opportunistic purchasing during a grocery shopping experience 106
Using virtual reality to grasp secrets of buying behavior 105
The impact of consumption goal on perceptual, cognitive and affective responses to retail environments: a conceptual framework 102
Store atmosphere: still a fledgling art 101
Il dito o la luna? Osservare il consumatore prima dello scaffale 100
Disposizione dei prodotti a scaffale e percezione di numerosità. I risultati di uno studio esplorativo 100
Pavlov's dog goes shopping: interactionism vs. reactionism in store environments 98
Brand Hacking: collaborazione, innovazione e scambio di valore simbolico tra marche 96
Introduzione 95
An analysis of the relationships between human, technological and physical factors in the retail banking sector 93
Integration of consumer buying behavioral parameters with signal detection tests in a virtual environment: abstract 92
Investigating the consumer-environment interaction through image modelling 87
Investigating the consumer-environment interaction through image modelling technologies: an experimental evidence 86
Social Desirability in Virtual Communities 83
Punti vendita e luoghi fisici 82
TURNING CHALLENGES INTO OPPORTUNITIES DURING THE COVID-19 PANDEMIC: FIELDNOTES FROM “PEOPLE IN RETAIL” 78
Artification in the Industrial Sector: Exploring Florim Ceramiche's Integration of Art Into Business 76
Influenzare la numerosità percepita delle referenze a scaffale attraverso il principio di accentuazione delle direzioni spaziali della porzione di lineare espositivo 72
Illusioni visive “nascoste” nel package ed effetti sulla quantità percepita di spazio espositivo allocato ad una referenza 70
DISPOSITIVO PER ILLUSIONE OTTICA DI INGRANDIMENTO 67
COMPUTER-IMPLEMENTED METHOD OF GRAPHIC INTERFACE WITH OPTICAL ILLUSION 66
L'AUTENTICITA' PERCEPITA DEL BRAND SARDEGNA PRESSO LE COMUNITA' LOCALI 62
Super-Items Created by Mere Presence of Visual Material on Retail Displays 60
Unpacking the privacy paradox of consumers: A psychological perspective 53
Improving Retail Service Performance in Tough Times: A Focus on the Critical Success Factors in Italy 47
NFT business models: What are their characteristics? How will users choose between them? 42
Do Financial Indicators Affect Employee Resilience? Examining the Mediating Role of Employee Motivation 30
Totale 14.458
Categoria #
all - tutte 47.409
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 47.409


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021392 0 0 0 0 0 70 1 61 8 53 48 151
2021/2022423 5 0 31 18 55 27 12 70 10 18 25 152
2022/20231.562 164 53 59 110 92 115 14 100 601 105 82 67
2023/20244.147 49 172 83 237 384 391 506 696 402 482 412 333
2024/20254.768 578 601 349 477 166 500 194 689 298 333 152 431
2025/20262.211 366 518 339 416 508 64 0 0 0 0 0 0
Totale 14.458