MASSARA, FRANCESCO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 4.885
NA - Nord America 1.641
AS - Asia 321
AF - Africa 117
SA - Sud America 23
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 19
OC - Oceania 16
Totale 7.022
Nazione #
RU - Federazione Russa 2.701
US - Stati Uniti d'America 1.635
IT - Italia 921
IE - Irlanda 472
UA - Ucraina 319
VN - Vietnam 154
DE - Germania 116
CI - Costa d'Avorio 108
FI - Finlandia 94
SE - Svezia 75
HK - Hong Kong 73
FR - Francia 47
GB - Regno Unito 43
CN - Cina 30
NL - Olanda 26
BE - Belgio 22
EU - Europa 19
AT - Austria 18
BR - Brasile 14
PT - Portogallo 14
IN - India 13
AU - Australia 11
TR - Turchia 10
TW - Taiwan 9
ID - Indonesia 8
CH - Svizzera 6
NZ - Nuova Zelanda 5
SG - Singapore 5
CA - Canada 4
CO - Colombia 4
GH - Ghana 3
GR - Grecia 3
PH - Filippine 3
AR - Argentina 2
BG - Bulgaria 2
CY - Cipro 2
ES - Italia 2
ET - Etiopia 2
JP - Giappone 2
KR - Corea 2
MX - Messico 2
PE - Perù 2
PK - Pakistan 2
TH - Thailandia 2
BH - Bahrain 1
CL - Cile 1
EG - Egitto 1
HR - Croazia 1
HU - Ungheria 1
IL - Israele 1
IQ - Iraq 1
IR - Iran 1
LV - Lettonia 1
MA - Marocco 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
MU - Mauritius 1
MY - Malesia 1
NG - Nigeria 1
NO - Norvegia 1
Totale 7.022
Città #
Moscow 2.683
Dublin 472
Chandler 343
Jacksonville 243
Milan 184
Dong Ket 149
Abidjan 108
Opera 93
Wilmington 87
Ashburn 78
Hong Kong 71
Helsinki 62
Princeton 49
Rome 37
Boardman 34
Woodbridge 30
Monza 29
Verona 28
Bari 27
Florence 26
Falls Church 25
Houston 23
Liberty Lake 22
Brussels 21
San Mateo 21
Naples 18
Vienna 16
Hanover 14
Prato 14
Genoa 13
Padova 13
Turin 12
Beijing 11
Los Angeles 11
Philadelphia 10
Bologna 9
Cernusco sul Naviglio 9
Mumbai 8
Palermo 8
Udine 8
Alcamo 7
Ann Arbor 7
Reggio Calabria 7
Semarang 7
Concorezzo 6
Gallarate 6
Grandate 6
Kocaeli 6
Las Vegas 6
Melbourne 6
Palmas 6
Paris 6
Saint Petersburg 6
Cornedo Vicentino 5
Parma 5
Seattle 5
Verdellino 5
Amsterdam 4
Arezzo 4
Busto Arsizio 4
Cagliari 4
Da Nang 4
Durham 4
Düsseldorf 4
Ercolano 4
Fairfield 4
Ferrara di Monte Baldo 4
Irvine 4
Jinan 4
Legnago 4
Livorno 4
Meda 4
Pingzhen 4
Pusiano 4
Qingdao 4
Sassari 4
Southend 4
Trieste 4
Vedelago 4
Abbiategrasso 3
Accra 3
Aversa 3
Bitonto 3
Brisbane 3
Bulgarograsso 3
Bursa 3
Cinisello Balsamo 3
Cornate d'Adda 3
Dalmine 3
Frankfurt am Main 3
Gießen 3
Lisbon 3
London 3
Manchester 3
Mesero 3
Modena 3
New York 3
Newcastle upon Tyne 3
Norwalk 3
Novara 3
Totale 5.372
Nome #
Luxury brands pursuing lifestyle positioning: effects on willingness to pay 2.745
Marketing 573
La Customer Journey nello Spazio di Vendita: governare il Flusso della Comunicazione. 151
De-humanizing the customer experience: a conceptual framework 130
An Investigation on Consumer Sociability Behaviour on Facebook 118
Evaluating lifestyle branding as a long-term brand strategy: effects on perceived value attributions. 110
Rapporto IULM 2022 sulla Comunicazione d'Impresa 102
A nutrition education test in a virtual store environment 102
Alcune applicazioni dell’illusione di Müller-Lyer alla gestione dello spazio espositivo a scaffale. 101
Artificial intelligence and the shaping of the business context 97
Emotionally-rich brand post and consumer sociability behavior on Facebook: what does really work? 95
Marketing Visivo 93
Context-specific Information Processing: Investigating Circumstances that Improve the Retention of Message Content 93
Dinamiche evolutive e utilizzo dei media nell’approccio strategico alla comunicazione della sostenibilità. 88
The emotional osmosis between manufacturer and store brands 86
Situational and dispositional mediators to elicit advocacy towards heritage protection 86
Controcorrente: Percorsi di Crescita per le Aziende Italiane del Largo Consumo 82
L'impatto della recessione sulla struttura del commercio italiano 82
Adapting to a retail environment: Modeling consumer–environment interactions 79
The Role of Context and Content on Recognition Accuracy in Virtual Worlds 75
Studio della relazione consumatore-ambiente in un sito virtuale: sviluppo e test di un modello teorico 73
Shopping goals as antecedents of store environment's preference: an exploratory analysis and theoretical developments 73
Are You Telling Me the Truth? Authenticity of Responses in Virtual Worlds Research 73
Interactionism vs. Reactionism: are shoppers always prone to store atmospherics? 72
Progettare la comunicazione e l'esperienza di marca in-store: il contributo della CCT 72
Affect transfer from national brands to store brands in multi-brand stores 72
Impulse versus opportunistic purchasing during a grocery shopping experience 71
Factors Affecting Response Accuracy in Virtual Worlds 71
Store atmosphere: still a fledgling art 70
Asymmetric Perception of Sparse Shelves in Retail Displays 70
Consumer's product-locating behavior: Exploring the Application of Signal Detection Theory 69
Psychological distance in the heritage experience 69
Introduzione 67
The impact of consumption goal on perceptual, cognitive and affective responses to retail environments: a conceptual framework 67
Using virtual reality to grasp secrets of buying behavior 67
Disposizione dei prodotti a scaffale e percezione di numerosità. I risultati di uno studio esplorativo 67
Can Your Advertisement Go Abstract Without Affecting Willingness to Pay? Product-Centered versus Lifestyle Content In Luxury Brand Print Advertisements 66
Il dito o la luna? Osservare il consumatore prima dello scaffale 63
Dinamiche evolutive nell’approccio strategico alla comunicazione della sostenibilità 60
Pavlov's dog goes shopping: interactionism vs. reactionism in store environments 59
Investigating the consumer-environment interaction through image modelling 57
Social Desirability in Virtual Communities 57
Integration of consumer buying behavioral parameters with signal detection tests in a virtual environment: abstract 57
Investigating the consumer-environment interaction through image modelling technologies: an experimental evidence 55
TURNING CHALLENGES INTO OPPORTUNITIES DURING THE COVID-19 PANDEMIC: FIELDNOTES FROM “PEOPLE IN RETAIL” 50
An analysis of the relationships between human, technological and physical factors in the retail banking sector 49
Punti vendita e luoghi fisici 49
Analgesici di marca e generici a confronto: un’analisi delle percezioni di efficacia attraverso un implicit association test (IAT) 49
A Work-Fun Model of Consumer Behavior: Explaining When Consumers Buy on Impulse 46
Super-Items Created by Mere Presence of Visual Material on Retail Displays 40
L'AUTENTICITA' PERCEPITA DEL BRAND SARDEGNA PRESSO LE COMUNITA' LOCALI 38
Brand Hacking: collaborazione, innovazione e scambio di valore simbolico tra marche 35
Illusioni visive “nascoste” nel package ed effetti sulla quantità percepita di spazio espositivo allocato ad una referenza 34
Improving Retail Service Performance in Tough Times: A Focus on the Critical Success Factors in Italy 25
Unpacking the privacy paradox of consumers: A psychological perspective 17
Influenzare la numerosità percepita delle referenze a scaffale attraverso il principio di accentuazione delle direzioni spaziali della porzione di lineare espositivo 15
DISPOSITIVO PER ILLUSIONE OTTICA DI INGRANDIMENTO 6
Totale 7.138
Categoria #
all - tutte 23.119
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 23.119


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/201931 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 28 3
2019/2020288 0 4 5 39 5 42 9 58 11 62 4 49
2020/2021512 6 49 16 41 8 70 1 61 8 53 48 151
2021/2022423 5 0 31 18 55 27 12 70 10 18 25 152
2022/20231.562 164 53 59 110 92 115 14 100 601 105 82 67
2023/20243.806 49 172 83 237 384 391 506 696 402 482 404 0
Totale 7.138