MASSARA, FRANCESCO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 5.246
NA - Nord America 1.676
AS - Asia 391
AF - Africa 117
SA - Sud America 23
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 19
OC - Oceania 16
Totale 7.488
Nazione #
RU - Federazione Russa 3.013
US - Stati Uniti d'America 1.670
IT - Italia 946
IE - Irlanda 472
UA - Ucraina 319
VN - Vietnam 154
DE - Germania 126
CI - Costa d'Avorio 108
FI - Finlandia 94
HK - Hong Kong 75
SE - Svezia 75
TR - Turchia 57
FR - Francia 47
GB - Regno Unito 45
CN - Cina 31
NL - Olanda 30
SG - Singapore 24
BE - Belgio 22
EU - Europa 19
AT - Austria 18
BR - Brasile 14
PT - Portogallo 14
IN - India 13
AU - Australia 11
TW - Taiwan 10
ID - Indonesia 8
CH - Svizzera 6
CZ - Repubblica Ceca 6
NZ - Nuova Zelanda 5
CA - Canada 4
CO - Colombia 4
GH - Ghana 3
GR - Grecia 3
NO - Norvegia 3
PH - Filippine 3
AR - Argentina 2
BG - Bulgaria 2
CY - Cipro 2
ES - Italia 2
ET - Etiopia 2
JP - Giappone 2
KR - Corea 2
MX - Messico 2
PE - Perù 2
PK - Pakistan 2
TH - Thailandia 2
BH - Bahrain 1
CL - Cile 1
EG - Egitto 1
HR - Croazia 1
HU - Ungheria 1
IL - Israele 1
IQ - Iraq 1
IR - Iran 1
LV - Lettonia 1
MA - Marocco 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
MU - Mauritius 1
MY - Malesia 1
NG - Nigeria 1
Totale 7.488
Città #
Moscow 2.995
Dublin 472
Chandler 343
Jacksonville 243
Milan 190
Dong Ket 149
Abidjan 108
Opera 93
Wilmington 87
Ashburn 78
Hong Kong 71
Helsinki 62
Boardman 49
Princeton 49
Rome 37
Woodbridge 30
Bari 29
Monza 29
Verona 28
Florence 26
Falls Church 25
Houston 23
Liberty Lake 22
Brussels 21
San Mateo 21
Naples 18
Singapore 17
Vienna 16
Genoa 14
Hanover 14
Prato 14
Padova 13
Turin 12
Beijing 11
Los Angeles 11
Munich 10
Philadelphia 10
Bologna 9
Cernusco sul Naviglio 9
Palermo 9
Mumbai 8
Udine 8
Alcamo 7
Ann Arbor 7
Reggio Calabria 7
Semarang 7
Concorezzo 6
Gallarate 6
Grandate 6
Kocaeli 6
Las Vegas 6
Melbourne 6
Palmas 6
Paris 6
Saint Petersburg 6
Brno 5
Cornedo Vicentino 5
Modena 5
Parma 5
Seattle 5
Verdellino 5
Amsterdam 4
Arezzo 4
Brescia 4
Busto Arsizio 4
Cagliari 4
Da Nang 4
Durham 4
Düsseldorf 4
Ercolano 4
Fairfield 4
Ferrara di Monte Baldo 4
Irvine 4
Jinan 4
Legnago 4
Livorno 4
Meda 4
Pingzhen 4
Pusiano 4
Qingdao 4
Rotterdam 4
Sassari 4
Southend 4
Trieste 4
Vedelago 4
Vicenza 4
Abbiategrasso 3
Accra 3
Aversa 3
Bitonto 3
Brisbane 3
Bulgarograsso 3
Bursa 3
Cinisello Balsamo 3
Cornate d'Adda 3
Dalmine 3
Frankfurt am Main 3
Gießen 3
Lisbon 3
London 3
Totale 5.737
Nome #
Luxury brands pursuing lifestyle positioning: effects on willingness to pay 3.057
Marketing 603
La Customer Journey nello Spazio di Vendita: governare il Flusso della Comunicazione. 154
De-humanizing the customer experience: a conceptual framework 135
An Investigation on Consumer Sociability Behaviour on Facebook 126
Evaluating lifestyle branding as a long-term brand strategy: effects on perceived value attributions. 111
Rapporto IULM 2022 sulla Comunicazione d'Impresa 107
Artificial intelligence and the shaping of the business context 104
A nutrition education test in a virtual store environment 103
Alcune applicazioni dell’illusione di Müller-Lyer alla gestione dello spazio espositivo a scaffale. 103
Emotionally-rich brand post and consumer sociability behavior on Facebook: what does really work? 98
Marketing Visivo 95
Context-specific Information Processing: Investigating Circumstances that Improve the Retention of Message Content 95
Dinamiche evolutive e utilizzo dei media nell’approccio strategico alla comunicazione della sostenibilità. 90
The emotional osmosis between manufacturer and store brands 88
Situational and dispositional mediators to elicit advocacy towards heritage protection 88
Controcorrente: Percorsi di Crescita per le Aziende Italiane del Largo Consumo 86
L'impatto della recessione sulla struttura del commercio italiano 84
Adapting to a retail environment: Modeling consumer–environment interactions 80
The Role of Context and Content on Recognition Accuracy in Virtual Worlds 76
Studio della relazione consumatore-ambiente in un sito virtuale: sviluppo e test di un modello teorico 75
Are You Telling Me the Truth? Authenticity of Responses in Virtual Worlds Research 75
Shopping goals as antecedents of store environment's preference: an exploratory analysis and theoretical developments 74
Affect transfer from national brands to store brands in multi-brand stores 74
Consumer's product-locating behavior: Exploring the Application of Signal Detection Theory 73
Interactionism vs. Reactionism: are shoppers always prone to store atmospherics? 73
Progettare la comunicazione e l'esperienza di marca in-store: il contributo della CCT 73
Impulse versus opportunistic purchasing during a grocery shopping experience 72
Asymmetric Perception of Sparse Shelves in Retail Displays 72
Factors Affecting Response Accuracy in Virtual Worlds 72
Psychological distance in the heritage experience 71
Store atmosphere: still a fledgling art 71
Disposizione dei prodotti a scaffale e percezione di numerosità. I risultati di uno studio esplorativo 69
Can Your Advertisement Go Abstract Without Affecting Willingness to Pay? Product-Centered versus Lifestyle Content In Luxury Brand Print Advertisements 69
The impact of consumption goal on perceptual, cognitive and affective responses to retail environments: a conceptual framework 68
Using virtual reality to grasp secrets of buying behavior 68
Introduzione 67
Il dito o la luna? Osservare il consumatore prima dello scaffale 67
Dinamiche evolutive nell’approccio strategico alla comunicazione della sostenibilità 65
Pavlov's dog goes shopping: interactionism vs. reactionism in store environments 62
Social Desirability in Virtual Communities 59
Integration of consumer buying behavioral parameters with signal detection tests in a virtual environment: abstract 59
Investigating the consumer-environment interaction through image modelling 58
Investigating the consumer-environment interaction through image modelling technologies: an experimental evidence 57
An analysis of the relationships between human, technological and physical factors in the retail banking sector 52
Punti vendita e luoghi fisici 51
Analgesici di marca e generici a confronto: un’analisi delle percezioni di efficacia attraverso un implicit association test (IAT) 51
TURNING CHALLENGES INTO OPPORTUNITIES DURING THE COVID-19 PANDEMIC: FIELDNOTES FROM “PEOPLE IN RETAIL” 51
A Work-Fun Model of Consumer Behavior: Explaining When Consumers Buy on Impulse 50
Super-Items Created by Mere Presence of Visual Material on Retail Displays 41
L'AUTENTICITA' PERCEPITA DEL BRAND SARDEGNA PRESSO LE COMUNITA' LOCALI 38
Brand Hacking: collaborazione, innovazione e scambio di valore simbolico tra marche 37
Illusioni visive “nascoste” nel package ed effetti sulla quantità percepita di spazio espositivo allocato ad una referenza 35
Improving Retail Service Performance in Tough Times: A Focus on the Critical Success Factors in Italy 26
Unpacking the privacy paradox of consumers: A psychological perspective 18
Influenzare la numerosità percepita delle referenze a scaffale attraverso il principio di accentuazione delle direzioni spaziali della porzione di lineare espositivo 17
DISPOSITIVO PER ILLUSIONE OTTICA DI INGRANDIMENTO 11
Totale 7.604
Categoria #
all - tutte 24.910
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 24.910


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020288 0 4 5 39 5 42 9 58 11 62 4 49
2020/2021512 6 49 16 41 8 70 1 61 8 53 48 151
2021/2022423 5 0 31 18 55 27 12 70 10 18 25 152
2022/20231.562 164 53 59 110 92 115 14 100 601 105 82 67
2023/20244.147 49 172 83 237 384 391 506 696 402 482 412 333
2024/2025125 125 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 7.604