MASSARA, FRANCESCO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 8.298
NA - Nord America 3.953
AS - Asia 1.838
AF - Africa 161
SA - Sud America 129
OC - Oceania 64
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 19
Totale 14.462
Nazione #
RU - Federazione Russa 4.476
US - Stati Uniti d'America 3.886
IT - Italia 1.879
SG - Singapore 603
IE - Irlanda 483
CN - Cina 393
UA - Ucraina 324
DE - Germania 323
VN - Vietnam 222
HK - Hong Kong 188
GB - Regno Unito 171
FR - Francia 149
IN - India 142
FI - Finlandia 115
CI - Costa d'Avorio 108
NL - Olanda 92
BR - Brasile 90
SE - Svezia 86
TR - Turchia 71
AU - Australia 42
CA - Canada 41
GR - Grecia 30
ID - Indonesia 28
PH - Filippine 28
AT - Austria 26
BE - Belgio 23
JP - Giappone 23
MX - Messico 21
NZ - Nuova Zelanda 21
PT - Portogallo 21
EU - Europa 19
KR - Corea 19
ZA - Sudafrica 19
MY - Malesia 17
LT - Lituania 16
PK - Pakistan 16
PL - Polonia 16
TW - Taiwan 16
ES - Italia 14
IR - Iran 14
AR - Argentina 13
CH - Svizzera 12
CZ - Repubblica Ceca 11
TH - Thailandia 9
CO - Colombia 8
IQ - Iraq 8
NG - Nigeria 8
BD - Bangladesh 7
AE - Emirati Arabi Uniti 6
GH - Ghana 6
PE - Perù 6
BG - Bulgaria 5
HU - Ungheria 5
CY - Cipro 4
LB - Libano 4
LV - Lettonia 4
RO - Romania 4
CL - Cile 3
EC - Ecuador 3
EG - Egitto 3
IL - Israele 3
KE - Kenya 3
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 3
NO - Norvegia 3
UZ - Uzbekistan 3
VE - Venezuela 3
AZ - Azerbaigian 2
BJ - Benin 2
CR - Costa Rica 2
DK - Danimarca 2
EE - Estonia 2
ET - Etiopia 2
MA - Marocco 2
MU - Mauritius 2
MV - Maldive 2
OM - Oman 2
PY - Paraguay 2
RS - Serbia 2
SC - Seychelles 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
BB - Barbados 1
BH - Bahrain 1
BW - Botswana 1
DZ - Algeria 1
HN - Honduras 1
HR - Croazia 1
JM - Giamaica 1
KZ - Kazakistan 1
LK - Sri Lanka 1
MD - Moldavia 1
NC - Nuova Caledonia 1
PS - Palestinian Territory 1
SA - Arabia Saudita 1
SO - Somalia 1
UY - Uruguay 1
ZW - Zimbabwe 1
Totale 14.462
Città #
Moscow 4.440
Tukwila 757
Dublin 481
Milan 430
Chandler 343
Singapore 279
Jacksonville 243
Ashburn 183
Hong Kong 173
Dong Ket 149
Beijing 115
Abidjan 108
Rome 101
Opera 93
Wilmington 87
Falkenstein 76
Helsinki 72
Los Angeles 66
Bengaluru 65
Naples 65
Verona 64
Boardman 55
Munich 53
Princeton 49
Aversa 47
Bari 41
Bologna 39
Florence 35
Buffalo 33
New York 33
Monza 32
Houston 31
Woodbridge 30
Ho Chi Minh City 28
Frankfurt am Main 26
Falls Church 25
Shanghai 25
Turin 24
Liberty Lake 22
London 22
Brussels 21
San Mateo 21
Vienna 21
Chicago 20
Padova 20
Palermo 20
Manchester 19
Tokyo 19
Council Bluffs 18
Amsterdam 17
Dallas 17
Denver 17
Mumbai 17
Venice 17
Assago 16
Brooklyn 16
Genoa 16
Melbourne 16
Santa Clara 15
Atlanta 14
Hanover 14
Montreal 14
Prato 14
Athens 13
Orem 13
Paris 13
Johannesburg 12
Stockholm 12
Warsaw 12
Chennai 11
Kuala Lumpur 11
Mexico City 11
Parma 11
Pescara 11
Poplar 11
Udine 11
Brisbane 10
Da Nang 10
Philadelphia 10
San Jose 10
Shenzhen 10
Toronto 10
Trieste 10
Turku 10
Verdellino 10
Auckland 9
Cernusco sul Naviglio 9
Hanoi 9
Kolkata 9
Modena 9
New Delhi 9
Seattle 9
São Paulo 9
Vicenza 9
Guangzhou 8
Jakarta 8
Livorno 8
San Francisco 8
Alcamo 7
Ann Arbor 7
Totale 9.808
Nome #
Luxury brands pursuing lifestyle positioning: effects on willingness to pay 4.491
Marketing 2.724
Artificial intelligence and the shaping of the business context 534
La Customer Journey nello Spazio di Vendita: governare il Flusso della Comunicazione. 238
An Investigation on Consumer Sociability Behaviour on Facebook 236
De-humanizing the customer experience: a conceptual framework 208
Alcune applicazioni dell’illusione di Müller-Lyer alla gestione dello spazio espositivo a scaffale. 199
Creators and Platform Dependency: The Strategic Role of creator- Owned brands in the Creator Economy 179
Rapporto IULM 2022 sulla Comunicazione d'Impresa 169
Evaluating lifestyle branding as a long-term brand strategy: effects on perceived value attributions. 167
Dinamiche evolutive e utilizzo dei media nell’approccio strategico alla comunicazione della sostenibilità. 159
A nutrition education test in a virtual store environment 155
Emotionally-rich brand post and consumer sociability behavior on Facebook: what does really work? 154
Context-specific Information Processing: Investigating Circumstances that Improve the Retention of Message Content 151
Controcorrente: Percorsi di Crescita per le Aziende Italiane del Largo Consumo 139
Marketing Visivo 134
Dinamiche evolutive nell’approccio strategico alla comunicazione della sostenibilità 130
Consumer's product-locating behavior: Exploring the Application of Signal Detection Theory 129
Affect transfer from national brands to store brands in multi-brand stores 129
The emotional osmosis between manufacturer and store brands 128
Can Your Advertisement Go Abstract Without Affecting Willingness to Pay? Product-Centered versus Lifestyle Content In Luxury Brand Print Advertisements 126
Are You Telling Me the Truth? Authenticity of Responses in Virtual Worlds Research 123
Asymmetric Perception of Sparse Shelves in Retail Displays 122
Adapting to a retail environment: Modeling consumer–environment interactions 121
Situational and dispositional mediators to elicit advocacy towards heritage protection 120
Studio della relazione consumatore-ambiente in un sito virtuale: sviluppo e test di un modello teorico 117
The Role of Context and Content on Recognition Accuracy in Virtual Worlds 117
L'impatto della recessione sulla struttura del commercio italiano 116
Progettare la comunicazione e l'esperienza di marca in-store: il contributo della CCT 114
Psychological distance in the heritage experience 113
A Work-Fun Model of Consumer Behavior: Explaining When Consumers Buy on Impulse 112
Factors Affecting Response Accuracy in Virtual Worlds 111
Analgesici di marca e generici a confronto: un’analisi delle percezioni di efficacia attraverso un implicit association test (IAT) 111
Interactionism vs. Reactionism: are shoppers always prone to store atmospherics? 109
Impulse versus opportunistic purchasing during a grocery shopping experience 109
Shopping goals as antecedents of store environment's preference: an exploratory analysis and theoretical developments 107
Understanding the Impact of NFT Business Models on the Creator Economy 106
The impact of consumption goal on perceptual, cognitive and affective responses to retail environments: a conceptual framework 105
Using virtual reality to grasp secrets of buying behavior 105
Store atmosphere: still a fledgling art 102
Pavlov's dog goes shopping: interactionism vs. reactionism in store environments 101
Il dito o la luna? Osservare il consumatore prima dello scaffale 101
Introduzione 100
Disposizione dei prodotti a scaffale e percezione di numerosità. I risultati di uno studio esplorativo 100
An analysis of the relationships between human, technological and physical factors in the retail banking sector 98
Brand Hacking: collaborazione, innovazione e scambio di valore simbolico tra marche 97
Integration of consumer buying behavioral parameters with signal detection tests in a virtual environment: abstract 95
Investigating the consumer-environment interaction through image modelling 90
Investigating the consumer-environment interaction through image modelling technologies: an experimental evidence 88
Social Desirability in Virtual Communities 85
Punti vendita e luoghi fisici 84
Artification in the Industrial Sector: Exploring Florim Ceramiche's Integration of Art Into Business 79
TURNING CHALLENGES INTO OPPORTUNITIES DURING THE COVID-19 PANDEMIC: FIELDNOTES FROM “PEOPLE IN RETAIL” 79
Influenzare la numerosità percepita delle referenze a scaffale attraverso il principio di accentuazione delle direzioni spaziali della porzione di lineare espositivo 74
Illusioni visive “nascoste” nel package ed effetti sulla quantità percepita di spazio espositivo allocato ad una referenza 73
DISPOSITIVO PER ILLUSIONE OTTICA DI INGRANDIMENTO 70
COMPUTER-IMPLEMENTED METHOD OF GRAPHIC INTERFACE WITH OPTICAL ILLUSION 68
L'AUTENTICITA' PERCEPITA DEL BRAND SARDEGNA PRESSO LE COMUNITA' LOCALI 64
Super-Items Created by Mere Presence of Visual Material on Retail Displays 61
Unpacking the privacy paradox of consumers: A psychological perspective 54
Improving Retail Service Performance in Tough Times: A Focus on the Critical Success Factors in Italy 47
NFT business models: What are their characteristics? How will users choose between them? 43
Do Financial Indicators Affect Employee Resilience? Examining the Mediating Role of Employee Motivation 33
Totale 14.603
Categoria #
all - tutte 47.959
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curatela - curatele 0
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patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 47.959


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021392 0 0 0 0 0 70 1 61 8 53 48 151
2021/2022423 5 0 31 18 55 27 12 70 10 18 25 152
2022/20231.562 164 53 59 110 92 115 14 100 601 105 82 67
2023/20244.147 49 172 83 237 384 391 506 696 402 482 412 333
2024/20254.768 578 601 349 477 166 500 194 689 298 333 152 431
2025/20262.356 366 518 339 416 508 209 0 0 0 0 0 0
Totale 14.603