MASSARA, FRANCESCO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 6.997
NA - Nord America 2.086
AS - Asia 644
AF - Africa 117
SA - Sud America 32
OC - Oceania 21
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 19
Totale 9.916
Nazione #
RU - Federazione Russa 4.405
US - Stati Uniti d'America 2.079
IT - Italia 1.246
IE - Irlanda 473
UA - Ucraina 319
VN - Vietnam 155
CN - Cina 151
DE - Germania 130
SG - Singapore 123
CI - Costa d'Avorio 108
FI - Finlandia 94
HK - Hong Kong 77
SE - Svezia 75
FR - Francia 66
TR - Turchia 57
GB - Regno Unito 55
NL - Olanda 35
BE - Belgio 23
BR - Brasile 23
EU - Europa 19
AT - Austria 18
AU - Australia 15
PT - Portogallo 15
IN - India 13
TW - Taiwan 12
CH - Svizzera 11
CZ - Repubblica Ceca 10
ID - Indonesia 8
IR - Iran 7
JP - Giappone 7
KR - Corea 6
NZ - Nuova Zelanda 6
CA - Canada 5
PH - Filippine 5
CO - Colombia 4
ES - Italia 4
GR - Grecia 4
TH - Thailandia 4
CY - Cipro 3
GH - Ghana 3
MY - Malesia 3
NO - Norvegia 3
AR - Argentina 2
AZ - Azerbaigian 2
BG - Bulgaria 2
EE - Estonia 2
ET - Etiopia 2
IQ - Iraq 2
LT - Lituania 2
MX - Messico 2
PE - Perù 2
PK - Pakistan 2
UZ - Uzbekistan 2
BH - Bahrain 1
CL - Cile 1
DK - Danimarca 1
EG - Egitto 1
HR - Croazia 1
HU - Ungheria 1
IL - Israele 1
KZ - Kazakistan 1
LV - Lettonia 1
MA - Marocco 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
MU - Mauritius 1
NG - Nigeria 1
OM - Oman 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
Totale 9.916
Città #
Moscow 4.387
Dublin 473
Chandler 343
Milan 280
Jacksonville 243
Dong Ket 149
Abidjan 108
Opera 93
Wilmington 87
Singapore 85
Ashburn 82
Hong Kong 72
Helsinki 62
Rome 54
Boardman 49
Princeton 49
Verona 35
Bari 34
Naples 32
Woodbridge 30
Monza 29
Florence 26
Falls Church 25
Houston 23
Liberty Lake 22
Shanghai 22
Brussels 21
San Mateo 21
Padova 20
Beijing 19
Bologna 17
Genoa 16
Vienna 16
Hanover 14
Prato 14
Turin 14
Aversa 13
Los Angeles 13
Munich 12
Philadelphia 10
Cernusco sul Naviglio 9
Palermo 9
Trieste 9
Verdellino 9
Vicenza 9
Melbourne 8
Mumbai 8
Udine 8
Alcamo 7
Ann Arbor 7
Brno 7
Guangzhou 7
Modena 7
Paris 7
Parma 7
Reggio Calabria 7
Rui'an 7
Santa Clara 7
Semarang 7
Amsterdam 6
Brescia 6
Cinisello Balsamo 6
Concorezzo 6
Cornedo Vicentino 6
Gallarate 6
Grandate 6
Kocaeli 6
Las Vegas 6
New York 6
Palmas 6
Saint Petersburg 6
Shenzhen 6
Tokyo 6
Bitonto 5
Jiaxing 5
Leicester 5
Perugia 5
Pescara 5
Seattle 5
Arezzo 4
Atlanta 4
Bangkok 4
Busto Arsizio 4
Cagliari 4
Chicago 4
Da Nang 4
Durham 4
Düsseldorf 4
Ercolano 4
Fairfield 4
Ferrara di Monte Baldo 4
Frankfurt am Main 4
Fuscaldo 4
Irvine 4
Jinan 4
Karaj 4
Legnago 4
Lisbon 4
Livorno 4
Manchester 4
Totale 7.458
Nome #
Luxury brands pursuing lifestyle positioning: effects on willingness to pay 4.450
Marketing 1.124
La Customer Journey nello Spazio di Vendita: governare il Flusso della Comunicazione. 181
An Investigation on Consumer Sociability Behaviour on Facebook 169
De-humanizing the customer experience: a conceptual framework 152
Evaluating lifestyle branding as a long-term brand strategy: effects on perceived value attributions. 136
Artificial intelligence and the shaping of the business context 133
Alcune applicazioni dell’illusione di Müller-Lyer alla gestione dello spazio espositivo a scaffale. 126
Rapporto IULM 2022 sulla Comunicazione d'Impresa 115
Dinamiche evolutive e utilizzo dei media nell’approccio strategico alla comunicazione della sostenibilità. 114
Emotionally-rich brand post and consumer sociability behavior on Facebook: what does really work? 111
A nutrition education test in a virtual store environment 110
Context-specific Information Processing: Investigating Circumstances that Improve the Retention of Message Content 105
Marketing Visivo 102
The emotional osmosis between manufacturer and store brands 97
Controcorrente: Percorsi di Crescita per le Aziende Italiane del Largo Consumo 93
Situational and dispositional mediators to elicit advocacy towards heritage protection 91
L'impatto della recessione sulla struttura del commercio italiano 89
Adapting to a retail environment: Modeling consumer–environment interactions 83
Studio della relazione consumatore-ambiente in un sito virtuale: sviluppo e test di un modello teorico 81
Interactionism vs. Reactionism: are shoppers always prone to store atmospherics? 81
The Role of Context and Content on Recognition Accuracy in Virtual Worlds 81
Shopping goals as antecedents of store environment's preference: an exploratory analysis and theoretical developments 80
Consumer's product-locating behavior: Exploring the Application of Signal Detection Theory 79
Impulse versus opportunistic purchasing during a grocery shopping experience 79
Affect transfer from national brands to store brands in multi-brand stores 79
The impact of consumption goal on perceptual, cognitive and affective responses to retail environments: a conceptual framework 78
Psychological distance in the heritage experience 78
Asymmetric Perception of Sparse Shelves in Retail Displays 78
Are You Telling Me the Truth? Authenticity of Responses in Virtual Worlds Research 78
Factors Affecting Response Accuracy in Virtual Worlds 78
Can Your Advertisement Go Abstract Without Affecting Willingness to Pay? Product-Centered versus Lifestyle Content In Luxury Brand Print Advertisements 78
Progettare la comunicazione e l'esperienza di marca in-store: il contributo della CCT 77
Using virtual reality to grasp secrets of buying behavior 76
Store atmosphere: still a fledgling art 75
Disposizione dei prodotti a scaffale e percezione di numerosità. I risultati di uno studio esplorativo 75
Dinamiche evolutive nell’approccio strategico alla comunicazione della sostenibilità 74
Il dito o la luna? Osservare il consumatore prima dello scaffale 73
Introduzione 69
Pavlov's dog goes shopping: interactionism vs. reactionism in store environments 66
Integration of consumer buying behavioral parameters with signal detection tests in a virtual environment: abstract 65
Investigating the consumer-environment interaction through image modelling 62
Social Desirability in Virtual Communities 62
Investigating the consumer-environment interaction through image modelling technologies: an experimental evidence 61
Analgesici di marca e generici a confronto: un’analisi delle percezioni di efficacia attraverso un implicit association test (IAT) 61
A Work-Fun Model of Consumer Behavior: Explaining When Consumers Buy on Impulse 59
An analysis of the relationships between human, technological and physical factors in the retail banking sector 57
TURNING CHALLENGES INTO OPPORTUNITIES DURING THE COVID-19 PANDEMIC: FIELDNOTES FROM “PEOPLE IN RETAIL” 56
Punti vendita e luoghi fisici 55
Brand Hacking: collaborazione, innovazione e scambio di valore simbolico tra marche 49
Super-Items Created by Mere Presence of Visual Material on Retail Displays 44
L'AUTENTICITA' PERCEPITA DEL BRAND SARDEGNA PRESSO LE COMUNITA' LOCALI 41
Illusioni visive “nascoste” nel package ed effetti sulla quantità percepita di spazio espositivo allocato ad una referenza 40
Influenzare la numerosità percepita delle referenze a scaffale attraverso il principio di accentuazione delle direzioni spaziali della porzione di lineare espositivo 28
Improving Retail Service Performance in Tough Times: A Focus on the Critical Success Factors in Italy 27
DISPOSITIVO PER ILLUSIONE OTTICA DI INGRANDIMENTO 25
Unpacking the privacy paradox of consumers: A psychological perspective 25
Creators and Platform Dependency: The Strategic Role of creator- Owned brands in the Creator Economy 16
Understanding the Impact of NFT Business Models on the Creator Economy 9
Artification in the Industrial Sector: Exploring Florim Ceramiche's Integration of Art Into Business 6
NFT business models: What are their characteristics? How will users choose between them? 4
Totale 10.046
Categoria #
all - tutte 31.592
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 31.592


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020235 0 0 0 0 0 42 9 58 11 62 4 49
2020/2021512 6 49 16 41 8 70 1 61 8 53 48 151
2021/2022423 5 0 31 18 55 27 12 70 10 18 25 152
2022/20231.562 164 53 59 110 92 115 14 100 601 105 82 67
2023/20244.147 49 172 83 237 384 391 506 696 402 482 412 333
2024/20252.567 578 601 349 477 166 396 0 0 0 0 0 0
Totale 10.046