MASSARA, FRANCESCO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 1.125
NA - Nord America 191
AS - Asia 164
AF - Africa 19
OC - Oceania 19
SA - Sud America 14
Totale 1.532
Nazione #
DE - Germania 437
IT - Italia 253
US - Stati Uniti d'America 178
FR - Francia 162
IE - Irlanda 80
GB - Regno Unito 52
RU - Federazione Russa 36
IN - India 35
CN - Cina 33
CH - Svizzera 30
VN - Vietnam 18
AU - Australia 12
ID - Indonesia 10
MY - Malesia 10
CA - Canada 9
PK - Pakistan 9
HK - Hong Kong 8
NL - Olanda 8
AT - Austria 7
BE - Belgio 7
NZ - Nuova Zelanda 7
TR - Turchia 7
BR - Brasile 6
LB - Libano 6
RO - Romania 6
TW - Taiwan 6
JP - Giappone 5
KR - Corea 5
MT - Malta 5
ZA - Sudafrica 5
ES - Italia 4
FI - Finlandia 4
MX - Messico 4
PE - Perù 4
PH - Filippine 4
PT - Portogallo 4
SE - Svezia 4
AL - Albania 3
BG - Bulgaria 3
CO - Colombia 3
CZ - Repubblica Ceca 3
DZ - Algeria 3
EG - Egitto 3
LV - Lettonia 3
PL - Polonia 3
DK - Danimarca 2
ET - Etiopia 2
HU - Ungheria 2
MD - Moldavia 2
NG - Nigeria 2
TH - Thailandia 2
UA - Ucraina 2
BH - Bahrain 1
BO - Bolivia 1
EE - Estonia 1
IL - Israele 1
JO - Giordania 1
MK - Macedonia 1
NO - Norvegia 1
RW - Ruanda 1
SA - Arabia Saudita 1
SC - Seychelles 1
SG - Singapore 1
SZ - Regno dello Swaziland 1
UZ - Uzbekistan 1
ZW - Zimbabwe 1
Totale 1.532
Città #
Dublin 78
Nürnberg 47
Leawood 41
Paris 40
Milan 35
Opera 29
Beijing 18
Rome 18
Dong Ket 14
Ashburn 13
Moscow 9
Lucerne 8
Mountain View 8
Perugia 8
St Petersburg 8
Durham 7
Islamabad 6
Naples 6
Tettnang 6
Vienna 6
Boardman 5
Irvine 5
London 5
Phoenix 5
Reutlingen 5
Sassari 5
University Park 5
Wilmington 5
Zug 5
Abbiategrasso 4
Ann Arbor 4
Bamberg 4
Basel 4
Columbus 4
Costa Mesa 4
Council Bluffs 4
Dearborn 4
Doreen 4
Frankfurt am Main 4
Glasgow 4
Kuala Lumpur 4
Landshut 4
Lima 4
Palermo 4
Redmond 4
Reggio Calabria 4
Viterbo 4
Zofingen 4
Aubrey 3
Austin 3
Bengaluru 3
Chiayi County 3
Delhi 3
Düsseldorf 3
Elin Pelin 3
Guangzhou 3
Hartford 3
Helsinki 3
Il-gzira 3
Mannheim 3
Mercer 3
Mumbai 3
Napoli 3
Tirana 3
Toronto 3
Udine 3
Williamsburg 3
Wuhan 3
Yekaterinburg 3
Addis Ababa 2
Aksaray 2
Berlin 2
Bogotá 2
Brooklyn 2
Brussels 2
Colmar 2
Davao City 2
Deventer 2
Duncan 2
Falls Church 2
Gatchina 2
Gwangmyeong 2
Herndon 2
Houston 2
Itzstedt 2
Jakarta 2
Lancaster 2
Lanciano 2
Manchester 2
Noisy-le-grand 2
Norwich 2
Nottingham 2
Outeiro da Corticada 2
Padova 2
Palmas 2
Parsippany 2
Perm 2
Piacenza 2
Pignone 2
Prato 2
Totale 651
Nome #
Emotionally-rich brand post and consumer sociability behavior on Facebook: what does really work?, file dd257434-3218-c9a9-e053-6605fe0a2f53 642
De-humanizing the customer experience: a conceptual framework, file dd257434-3216-c9a9-e053-6605fe0a2f53 326
Introduzione, file 0ab4faac-048f-4229-a422-b068f46c9f4c 111
Investigating the consumer-environment interaction through image modelling, file dd257433-8fa2-c9a9-e053-6605fe0a2f53 73
Alcune applicazioni dell’illusione di Müller-Lyer alla gestione dello spazio espositivo a scaffale., file dd257433-f710-c9a9-e053-6605fe0a2f53 67
Studio della relazione consumatore-ambiente in un sito virtuale: sviluppo e test di un modello teorico, file dd257433-8fab-c9a9-e053-6605fe0a2f53 61
Artificial intelligence and the shaping of the business context, file dd257434-7d18-c9a9-e053-6605fe0a2f53 47
An Investigation on Consumer Sociability Behaviour on Facebook, file dd257434-3214-c9a9-e053-6605fe0a2f53 44
The Role of Context and Content on Recognition Accuracy in Virtual Worlds, file dd257433-891b-c9a9-e053-6605fe0a2f53 43
Analgesici di marca e generici a confronto: un’analisi delle percezioni di efficacia attraverso un implicit association test (IAT), file dd257434-60d8-c9a9-e053-6605fe0a2f53 32
Brand Hacking: collaborazione, innovazione e scambio di valore simbolico tra marche, file ac9d34cc-3785-4134-8601-9842217345e4 20
A Work-Fun Model of Consumer Behavior: Explaining When Consumers Buy on Impulse, file dd257434-60d4-c9a9-e053-6605fe0a2f53 20
L'impatto della recessione sulla struttura del commercio italiano, file dd257433-c3f5-c9a9-e053-6605fe0a2f53 19
Influenzare la numerosità percepita delle referenze a scaffale attraverso il principio di accentuazione delle direzioni spaziali della porzione di lineare espositivo, file 325ef0fb-18b2-48b7-990b-810d7a62307e 14
Context-specific Information Processing: Investigating Circumstances that Improve the Retention of Message Content, file dd257433-88e6-c9a9-e053-6605fe0a2f53 6
Store atmosphere: still a fledgling art, file dd257433-8d2d-c9a9-e053-6605fe0a2f53 5
An analysis of the relationships between human, technological and physical factors in the retail banking sector, file f9e8a021-4f0e-4be8-abe6-d812631f691d 5
Interactionism vs. Reactionism: are shoppers always prone to store atmospherics?, file dd257433-8d1c-c9a9-e053-6605fe0a2f53 3
Shopping goals as antecedents of store environment's preference: an exploratory analysis and theoretical developments, file dd257433-8fc0-c9a9-e053-6605fe0a2f53 3
La Customer Journey nello Spazio di Vendita: governare il Flusso della Comunicazione., file dd257433-f9cf-c9a9-e053-6605fe0a2f53 3
Rapporto IULM 2022 sulla Comunicazione d'Impresa, file 827e9bc9-c3b7-4e5c-b271-ec7aaac7db05 2
DISPOSITIVO PER ILLUSIONE OTTICA DI INGRANDIMENTO, file a8509474-7128-45ff-b045-525b2f71986e 2
DISPOSITIVO PER ILLUSIONE OTTICA DI INGRANDIMENTO, file bcf77005-29d4-4446-8f46-a947b1910318 2
Evaluating lifestyle branding as a long-term brand strategy: effects on perceived value attributions., file dd257433-d18b-c9a9-e053-6605fe0a2f53 2
The emotional osmosis between manufacturer and store brands, file dd257433-d24d-c9a9-e053-6605fe0a2f53 2
Luxury brands pursuing lifestyle positioning: effects on willingness to pay, file dd257434-342b-c9a9-e053-6605fe0a2f53 2
Punti vendita e luoghi fisici, file dd257434-54a3-c9a9-e053-6605fe0a2f53 2
Brand Hacking: collaborazione, innovazione e scambio di valore simbolico tra marche, file 5f11aa73-0621-4017-9a67-24bd7c74e245 1
Dinamiche evolutive e utilizzo dei media nell’approccio strategico alla comunicazione della sostenibilità., file 61c80920-2490-4952-9842-6d37b2fef114 1
Dinamiche evolutive nell’approccio strategico alla comunicazione della sostenibilità, file 77b9c911-db80-42fd-ba43-7e12af94077a 1
Illusioni visive “nascoste” nel package ed effetti sulla quantità percepita di spazio espositivo allocato ad una referenza, file c0f1129b-0550-4fb5-bac4-5e297960793f 1
Psychological distance in the heritage experience, file dd257433-b43c-c9a9-e053-6605fe0a2f53 1
Disposizione dei prodotti a scaffale e percezione di numerosità. I risultati di uno studio esplorativo, file dd257433-d2d7-c9a9-e053-6605fe0a2f53 1
Situational and dispositional mediators to elicit advocacy towards heritage protection, file dd257433-d2d9-c9a9-e053-6605fe0a2f53 1
Affect transfer from national brands to store brands in multi-brand stores, file dd257434-3e2e-c9a9-e053-6605fe0a2f53 1
Can Your Advertisement Go Abstract Without Affecting Willingness to Pay? Product-Centered versus Lifestyle Content In Luxury Brand Print Advertisements, file dd257434-4902-c9a9-e053-6605fe0a2f53 1
Marketing, file dd257434-5332-c9a9-e053-6605fe0a2f53 1
Super-Items Created by Mere Presence of Visual Material on Retail Displays, file dd257434-6064-c9a9-e053-6605fe0a2f53 1
L'AUTENTICITA' PERCEPITA DEL BRAND SARDEGNA PRESSO LE COMUNITA' LOCALI, file dd257434-699e-c9a9-e053-6605fe0a2f53 1
TURNING CHALLENGES INTO OPPORTUNITIES DURING THE COVID-19 PANDEMIC: FIELDNOTES FROM “PEOPLE IN RETAIL”, file dd257434-7ad2-c9a9-e053-6605fe0a2f53 1
Unpacking the privacy paradox of consumers: A psychological perspective, file dd257434-7c14-c9a9-e053-6605fe0a2f53 1
Improving Retail Service Performance in Tough Times: A Focus on the Critical Success Factors in Italy, file e91380d0-d1db-406a-8397-16197f586568 1
Totale 1.573
Categoria #
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Totale 3.341


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/201943 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 17 26
2019/2020291 24 22 24 19 16 17 26 24 30 33 33 23
2020/2021284 19 21 16 14 43 28 30 24 33 21 20 15
2021/202294 13 6 4 6 11 7 5 11 15 4 9 3
2022/2023217 13 15 11 13 11 3 5 9 91 17 21 8
2023/2024345 12 12 10 21 28 22 127 20 27 30 36 0
Totale 1.573