ROMENTI, STEFANIA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 6.693
NA - Nord America 6.676
AS - Asia 4.260
AF - Africa 501
SA - Sud America 291
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 59
OC - Oceania 51
Totale 18.531
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 6.561
SG - Singapore 1.740
IT - Italia 1.462
IE - Irlanda 1.398
UA - Ucraina 1.158
CN - Cina 875
DE - Germania 809
VN - Vietnam 540
HK - Hong Kong 413
CI - Costa d'Avorio 390
SE - Svezia 373
FI - Finlandia 372
RU - Federazione Russa 244
BR - Brasile 235
IN - India 235
FR - Francia 211
GB - Regno Unito 197
TR - Turchia 179
NL - Olanda 114
CA - Canada 65
EU - Europa 59
PL - Polonia 45
BE - Belgio 44
AU - Australia 42
ES - Italia 42
MY - Malesia 39
JP - Giappone 36
ZA - Sudafrica 36
PK - Pakistan 34
CH - Svizzera 33
RO - Romania 33
LT - Lituania 30
CZ - Repubblica Ceca 28
MX - Messico 27
PH - Filippine 27
ID - Indonesia 25
AR - Argentina 22
AT - Austria 22
PT - Portogallo 18
BD - Bangladesh 17
MA - Marocco 17
IQ - Iraq 14
KE - Kenya 12
AE - Emirati Arabi Uniti 11
CO - Colombia 10
NO - Norvegia 9
NZ - Nuova Zelanda 9
SA - Arabia Saudita 9
PE - Perù 8
DK - Danimarca 7
KZ - Kazakistan 7
TH - Thailandia 7
TW - Taiwan 7
EG - Egitto 6
ET - Etiopia 6
GH - Ghana 6
KR - Corea 6
NG - Nigeria 6
GR - Grecia 5
HR - Croazia 5
JO - Giordania 5
SI - Slovenia 5
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 5
UZ - Uzbekistan 5
BG - Bulgaria 4
CR - Costa Rica 4
CU - Cuba 4
DZ - Algeria 4
EC - Ecuador 4
HN - Honduras 4
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 4
MC - Monaco 4
MU - Mauritius 4
NA - Namibia 4
NP - Nepal 4
OM - Oman 4
SN - Senegal 4
VE - Venezuela 4
AZ - Azerbaigian 3
CL - Cile 3
HU - Ungheria 3
JM - Giamaica 3
LB - Libano 3
MD - Moldavia 3
PY - Paraguay 3
RS - Serbia 3
EE - Estonia 2
HT - Haiti 2
IL - Israele 2
KG - Kirghizistan 2
LK - Sri Lanka 2
UG - Uganda 2
AL - Albania 1
AM - Armenia 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BB - Barbados 1
BO - Bolivia 1
BS - Bahamas 1
BY - Bielorussia 1
BZ - Belize 1
Totale 18.517
Città #
Dublin 1.397
Chandler 1.210
Jacksonville 901
Singapore 722
Dong Ket 436
Hong Kong 409
Abidjan 390
Ashburn 383
Milan 320
Wilmington 307
Beijing 247
Falkenstein 219
Helsinki 200
Opera 171
Bengaluru 169
Woodbridge 163
Princeton 154
Los Angeles 147
Moscow 145
Boardman 134
Rome 121
Liberty Lake 115
Houston 108
San Mateo 96
Dallas 94
Council Bluffs 93
Frankfurt am Main 89
Buffalo 75
New York 62
Falls Church 57
Shanghai 57
Naples 55
Guangzhou 54
São Paulo 44
Brussels 40
Ho Chi Minh City 38
Verona 37
Tokyo 34
Warsaw 34
Amsterdam 33
Ann Arbor 30
Santa Clara 30
Atlanta 29
Fairfield 29
Munich 29
Montreal 28
Brno 27
Brooklyn 27
Monza 27
Philadelphia 27
Jyväskylä 24
The Dalles 24
Washington 24
Chicago 23
London 23
Stockholm 23
Timisoara 22
San Jose 21
Turin 21
Johannesburg 20
Poplar 20
Columbus 19
Shenzhen 19
Aversa 18
Chennai 18
Denver 18
Seattle 18
Boston 17
Hanoi 16
Las Vegas 16
Miami 16
St Petersburg 16
Leipzig 15
Orem 15
Faisalabad 14
Mexico City 14
Redwood City 14
Vienna 14
Vilnius 14
Xi'an 14
Ankara 13
Seri Iskandar 13
Turku 13
Dearborn 12
Derby 12
Phoenix 12
Scicli 12
Stuttgart 12
Toronto 12
Brescia 11
Florence 11
Istanbul 11
Manchester 11
Paris 11
Perth 11
Bergamo 10
Düsseldorf 10
Fino Mornasco 10
Jiaxing 10
Kuala Lumpur 10
Totale 10.620
Nome #
A reputation measurement model for online stakeholders: concepts, evidence and implications 305
Measuring and Evaluating Media: Traditional and Social 278
Managing narrative sensemaking in digital storytelling strategies for “Made in Italy” companies 259
The threat of fake news: A systematic literature review 253
"Hi! How can I help you today?": investigating the quality of chatbots-millennials relationship within the fashion industry 221
De-humanizing the customer experience: a conceptual framework 206
Adopting an Entrepreneurial Perspective to the Study of Strategic Communication 199
Communication, Internal Relations and Identity: A Key To Successful Change Management in Ferrari 192
L'evoluzione concettuale e operativa di RP e Corporate Communication 182
Measuring online dialogic conversations’quality: a scale development 173
Comunicazione e reputazione nelle organizzazioni complesse 169
Conversation Analysis for PR: an exploration of possible methodological applications 164
Conversation That Matter. Measuring Corporate Reputation through a Stakeholder Network Perspective 163
Adopting an Entrepreneurial Perspective in the Study of Strategic Communication 162
Managing the performance of corporate communication: an overview and a framework proposal 162
Comunicazione strategica per responsabilità sociale dell’impresa come sistema vitale 160
A Theoretical Framework for Carrying on Dialogue With Social Media Stakeholders During Crisis Situations 156
Valutare i risultati della comunicazione: modelli e strumenti per misurare la qualità delle relazioni e della reputazione 155
Organisations’ conversations in social media: applying dialogue strategies in times of crises 154
Identity, communication and change management in Ferrari 153
Creating shared value through communication: a case study analysis of Barilla 153
Make it personal: storytelling helps employees with their companies CSR initiatives 152
Accreditamento dei corsi di laurea in comunicazione e RP 151
Accreditation and quality: an evaluation model for PR and communication degree courses in Italy 148
KPI per l'ambiente digitale 145
Dialogue Strategies via social networks and Organisational Performance 144
Communicatively constituted reputation: applying the organizational communication perspective to reputation management 142
Corporate governance e reputazione: dallo stakeholder relationship management allo stakeholder engagement 140
Dialogue Strategies and Social Media: A Managerial Perspective 137
Come misurare l'influenza dei blog 134
Alitalia Response Strategies to its Organisational Crisis - a Situational Analysis 131
Blogging about crises. The role of online conversations in framing Alitalia’s performance during its crisis 131
Exploring corporations’ dialogue about CSR in the digital era 131
Dall'azienda all'università: venti progetti del master in relazioni pubbliche d'impresa 2005 130
Decision-Making Processes with High Environmental Impact and Communication Role: an Italian Case Study 130
La comunicazione strategica per la creazione di valore condiviso in Barilla 130
Come si misura lo stakeholder engagement sui new media? 130
Relazioni pubbliche e corporate communication 2: la gestione dei servizi specializzati 129
CCOs’ Strategic Role in Large Italian Companies = El papel del Dircom en las grandes organizaciones italianas 129
Casi di comunicazione d'impresa. Progetti dell'Executive Master Relazioni Pubbliche 2010 128
Sustainability data distortions: the use of visual impression management techniques in corporate sustainability reporting 127
Comunicazione, processi decisionali strategici e marketing 127
Entrepreneurial narratives for resource acquisition in the Italian creative industries A qualitative study 127
Blog personali: un fenomeno da non sottovalutare 127
Misurare il capitale comunicativo 127
Online Relationships And Dialogue Orientation in The Italian Hospitality Industry. 126
La valutazione dei risultati della comunicazione aziendale: quali sviluppi? 126
CSR disclosure: cross-national differences in seven European countries 126
La valutazione e la misurazione dei risultati 123
Come misurare e valutare i risultati delle relazioni pubbliche 123
Alitalia's crisis in the media: a situational analysis 123
Language and discourse in social media relational dynamics: a communicative constitution perspective 123
Corporate Communication 123
La valutazione dei processi di inclusione degli stakeholder aziendali: l'approccio della Balanced Scorecard 119
Theoretical Foundations of Web 2.0: State of the Art and Future Research 118
Il ruolo della comunicazione per la competitività delle imprese manifatturiere in Italia 116
Who's Responsible for the cucumber crisis? A comparative Study of News Coverage 116
A conversation-based perspective for shaping ethical human–machine interactions: The particular challenge of chatbots 116
Communicating Corporate Social Responsibility to a Cynical Public 115
Comunicazione e reputazione per le organizzazioni complesse 114
Strategic communication and the entrepreneurial role of the corporate communication officer 113
La progettazione e l'organizzazione degli eventi 113
La gestione delle relazioni con i media 113
Imprenditività e ruolo strategico della comunicazione nelle grandi aziende 112
A Communicatively Constituted Online Crisis: A Theoretical Proposition for Studying Crisis Development in Social Media Communicative Interactions 112
CSR Disclosure: Cross-National Differences or Global Tendencies? 111
Le priorità della ricerca nelle relazioni pubbliche 111
Theories in Corporate Communication 110
L'evoluzione concettuale e operativa di RP e corporate communication 109
Institutionalization, organizations and public relations: a two-sided process 109
Come si è sviluppato il progetto e quali sono i criteri utilizzati 108
Entrepreneurial orientation and Strategic Communication: an Empirical Investigation into Italian Public Relations 106
Strategy and communication: the enabling and constituting contribution of an under-exploited asset 105
Entrepreneurial communication and the strategic role of Internal Communication 105
When CSR clicks 105
Prefazione 104
Public affairs 103
La comunicazione organizzativa e i presidi organizzativi della comunicazione 103
Strategic communication and decision-making processes: toward the comunication oriented organisation 102
Corporate Reputation, Crisis Management and Stakeholders Partnerships: An Italian Case Study 102
Digital Visual Engagement: influencing purchase intentions on Instagram 101
La professione in Italia a confronto con l'Europa: i dati European Communication Monitor 2010 100
Strategic communication and decision-making processes. Toward the Communication Oriented Organisation 100
Università italiane e territorio: analisi di statuti e siti internet in ottica di community relation e civic engagement 100
Relationships and quality management: the Pastificio Rana case study 100
Public relations as image and reputation management 100
Relazioni pubbliche e corporate 2. La gestione dei servizi specializzati 99
Entrepreneurial narratives for resource acquisition in the Italian creative industries: a qualitative study 99
How Strategic Communication Shapes Value and Innovation in Society 99
Misurare le relazioni per capire i pubblici 99
Corporate Branding between corporate, stakeholders and society 99
Strategic Communication and Environmental Decision Making: an Italian Case Study 98
L’Orientamento Dialogico e Relazionale delle Imprese Alberghiere Italiane sul Web. Uno Studio Pilota. 98
CSR communication: exploring European cross-national differences and tendencies 98
Strategic Communication and Decision-making Processes: Toward The Communication Oriented Organisation 98
The press and Alitalia’s 2008 crisis: Issues, tones, and frames. 97
Dalla corporate communication alla strategic communication 97
Progetti di comunicazione: digital PR e social media 96
Valutazione: spreco o valore? 95
La comunicazione del front office pubblico: tassonomia degli effetti da valutare 95
Totale 13.177
Categoria #
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Totale 108.477


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20211.186 0 0 0 0 0 187 2 149 33 179 176 460
2021/20221.209 36 8 122 82 126 37 53 185 25 12 152 371
2022/20234.205 477 164 175 314 244 345 10 255 1.747 188 226 60
2023/20241.720 131 137 139 95 117 157 131 300 81 91 84 257
2024/20253.473 170 180 197 181 238 184 262 631 450 186 346 448
2025/20263.421 738 406 564 696 918 99 0 0 0 0 0 0
Totale 18.741