ROMENTI, STEFANIA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 6.840
EU - Europa 6.726
AS - Asia 4.332
AF - Africa 504
SA - Sud America 300
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 59
OC - Oceania 51
Totale 18.812
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 6.709
SG - Singapore 1.779
IT - Italia 1.472
IE - Irlanda 1.398
UA - Ucraina 1.158
CN - Cina 886
DE - Germania 809
VN - Vietnam 542
HK - Hong Kong 415
CI - Costa d'Avorio 390
SE - Svezia 379
FI - Finlandia 372
RU - Federazione Russa 244
BR - Brasile 242
IN - India 241
FR - Francia 211
GB - Regno Unito 201
TR - Turchia 182
NL - Olanda 118
CA - Canada 72
EU - Europa 59
PL - Polonia 50
BE - Belgio 44
ES - Italia 44
AU - Australia 42
JP - Giappone 41
MY - Malesia 39
ZA - Sudafrica 38
MX - Messico 35
PK - Pakistan 34
CH - Svizzera 33
RO - Romania 33
LT - Lituania 31
CZ - Repubblica Ceca 28
PH - Filippine 27
ID - Indonesia 26
AR - Argentina 23
AT - Austria 23
BD - Bangladesh 19
PT - Portogallo 18
MA - Marocco 17
IQ - Iraq 14
KE - Kenya 12
AE - Emirati Arabi Uniti 11
CO - Colombia 10
NO - Norvegia 9
NZ - Nuova Zelanda 9
SA - Arabia Saudita 9
PE - Perù 8
DK - Danimarca 7
KZ - Kazakistan 7
TH - Thailandia 7
TW - Taiwan 7
EG - Egitto 6
ET - Etiopia 6
GH - Ghana 6
JO - Giordania 6
KR - Corea 6
NG - Nigeria 6
GR - Grecia 5
HR - Croazia 5
SI - Slovenia 5
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 5
SN - Senegal 5
UZ - Uzbekistan 5
BG - Bulgaria 4
CR - Costa Rica 4
CU - Cuba 4
DZ - Algeria 4
EC - Ecuador 4
HN - Honduras 4
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 4
MC - Monaco 4
MU - Mauritius 4
NA - Namibia 4
NP - Nepal 4
OM - Oman 4
VE - Venezuela 4
AZ - Azerbaigian 3
CL - Cile 3
HU - Ungheria 3
JM - Giamaica 3
LB - Libano 3
MD - Moldavia 3
PY - Paraguay 3
RS - Serbia 3
EE - Estonia 2
HT - Haiti 2
IL - Israele 2
KG - Kirghizistan 2
LK - Sri Lanka 2
UG - Uganda 2
AL - Albania 1
AM - Armenia 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BB - Barbados 1
BO - Bolivia 1
BS - Bahamas 1
BY - Bielorussia 1
BZ - Belize 1
Totale 18.796
Città #
Dublin 1.397
Chandler 1.210
Jacksonville 901
Singapore 761
Dong Ket 436
Ashburn 423
Hong Kong 411
Abidjan 390
Milan 323
Wilmington 307
Beijing 247
Falkenstein 219
Helsinki 200
Opera 171
Bengaluru 169
Woodbridge 163
Princeton 154
Los Angeles 153
Moscow 145
Boardman 134
Rome 122
Liberty Lake 115
Houston 113
San Mateo 96
Dallas 95
Council Bluffs 93
Frankfurt am Main 89
Buffalo 75
New York 70
Shanghai 59
Falls Church 57
San Jose 56
Naples 55
Guangzhou 54
São Paulo 48
Brussels 40
Ho Chi Minh City 39
Tokyo 39
Warsaw 39
Verona 37
Amsterdam 34
Montreal 32
Atlanta 31
Ann Arbor 30
Santa Clara 30
Fairfield 29
Munich 29
Stockholm 29
Brno 27
Brooklyn 27
Monza 27
Philadelphia 27
Chicago 26
Orem 25
Jyväskylä 24
The Dalles 24
Washington 24
Denver 23
London 23
Chennai 22
Johannesburg 22
Timisoara 22
Poplar 21
Turin 21
Mexico City 20
Boston 19
Columbus 19
Seattle 19
Shenzhen 19
Aversa 18
Hanoi 17
Miami 17
Ankara 16
Las Vegas 16
St Petersburg 16
Leipzig 15
Faisalabad 14
Phoenix 14
Redwood City 14
Vienna 14
Vilnius 14
Xi'an 14
Manchester 13
Seri Iskandar 13
Toronto 13
Turku 13
Brescia 12
Dearborn 12
Derby 12
Scicli 12
Stuttgart 12
Florence 11
Istanbul 11
Paris 11
Perth 11
Bergamo 10
Bologna 10
Düsseldorf 10
Fino Mornasco 10
Jiaxing 10
Totale 10.835
Nome #
A reputation measurement model for online stakeholders: concepts, evidence and implications 309
Measuring and Evaluating Media: Traditional and Social 279
Managing narrative sensemaking in digital storytelling strategies for “Made in Italy” companies 262
The threat of fake news: A systematic literature review 256
"Hi! How can I help you today?": investigating the quality of chatbots-millennials relationship within the fashion industry 221
De-humanizing the customer experience: a conceptual framework 208
Adopting an Entrepreneurial Perspective to the Study of Strategic Communication 200
Communication, Internal Relations and Identity: A Key To Successful Change Management in Ferrari 195
L'evoluzione concettuale e operativa di RP e Corporate Communication 183
Measuring online dialogic conversations’quality: a scale development 177
Comunicazione e reputazione nelle organizzazioni complesse 171
Conversation Analysis for PR: an exploration of possible methodological applications 165
Conversation That Matter. Measuring Corporate Reputation through a Stakeholder Network Perspective 164
Adopting an Entrepreneurial Perspective in the Study of Strategic Communication 164
Managing the performance of corporate communication: an overview and a framework proposal 163
Comunicazione strategica per responsabilità sociale dell’impresa come sistema vitale 162
Organisations’ conversations in social media: applying dialogue strategies in times of crises 157
A Theoretical Framework for Carrying on Dialogue With Social Media Stakeholders During Crisis Situations 156
Valutare i risultati della comunicazione: modelli e strumenti per misurare la qualità delle relazioni e della reputazione 155
Identity, communication and change management in Ferrari 155
Creating shared value through communication: a case study analysis of Barilla 155
Make it personal: storytelling helps employees with their companies CSR initiatives 154
Accreditamento dei corsi di laurea in comunicazione e RP 153
Accreditation and quality: an evaluation model for PR and communication degree courses in Italy 152
Communicatively constituted reputation: applying the organizational communication perspective to reputation management 149
Dialogue Strategies via social networks and Organisational Performance 148
KPI per l'ambiente digitale 147
Corporate governance e reputazione: dallo stakeholder relationship management allo stakeholder engagement 140
Dialogue Strategies and Social Media: A Managerial Perspective 138
Come misurare l'influenza dei blog 137
Alitalia Response Strategies to its Organisational Crisis - a Situational Analysis 133
Blogging about crises. The role of online conversations in framing Alitalia’s performance during its crisis 132
La comunicazione strategica per la creazione di valore condiviso in Barilla 132
Come si misura lo stakeholder engagement sui new media? 132
Dall'azienda all'università: venti progetti del master in relazioni pubbliche d'impresa 2005 131
Decision-Making Processes with High Environmental Impact and Communication Role: an Italian Case Study 131
CCOs’ Strategic Role in Large Italian Companies = El papel del Dircom en las grandes organizaciones italianas 131
Exploring corporations’ dialogue about CSR in the digital era 131
Casi di comunicazione d'impresa. Progetti dell'Executive Master Relazioni Pubbliche 2010 130
Relazioni pubbliche e corporate communication 2: la gestione dei servizi specializzati 130
Blog personali: un fenomeno da non sottovalutare 130
Misurare il capitale comunicativo 130
Sustainability data distortions: the use of visual impression management techniques in corporate sustainability reporting 128
Comunicazione, processi decisionali strategici e marketing 128
CSR disclosure: cross-national differences in seven European countries 128
Entrepreneurial narratives for resource acquisition in the Italian creative industries A qualitative study 128
Online Relationships And Dialogue Orientation in The Italian Hospitality Industry. 127
La valutazione dei risultati della comunicazione aziendale: quali sviluppi? 127
La valutazione e la misurazione dei risultati 124
Come misurare e valutare i risultati delle relazioni pubbliche 124
Alitalia's crisis in the media: a situational analysis 124
Corporate Communication 124
Language and discourse in social media relational dynamics: a communicative constitution perspective 123
Theoretical Foundations of Web 2.0: State of the Art and Future Research 121
La valutazione dei processi di inclusione degli stakeholder aziendali: l'approccio della Balanced Scorecard 121
Who's Responsible for the cucumber crisis? A comparative Study of News Coverage 119
Il ruolo della comunicazione per la competitività delle imprese manifatturiere in Italia 117
A conversation-based perspective for shaping ethical human–machine interactions: The particular challenge of chatbots 117
Comunicazione e reputazione per le organizzazioni complesse 115
La progettazione e l'organizzazione degli eventi 115
Communicating Corporate Social Responsibility to a Cynical Public 115
Le priorità della ricerca nelle relazioni pubbliche 115
Strategic communication and the entrepreneurial role of the corporate communication officer 114
Imprenditività e ruolo strategico della comunicazione nelle grandi aziende 114
A Communicatively Constituted Online Crisis: A Theoretical Proposition for Studying Crisis Development in Social Media Communicative Interactions 114
La gestione delle relazioni con i media 114
L'evoluzione concettuale e operativa di RP e corporate communication 113
CSR Disclosure: Cross-National Differences or Global Tendencies? 112
Theories in Corporate Communication 111
Institutionalization, organizations and public relations: a two-sided process 111
Come si è sviluppato il progetto e quali sono i criteri utilizzati 110
Entrepreneurial orientation and Strategic Communication: an Empirical Investigation into Italian Public Relations 108
Strategy and communication: the enabling and constituting contribution of an under-exploited asset 107
Entrepreneurial communication and the strategic role of Internal Communication 107
When CSR clicks 107
La comunicazione organizzativa e i presidi organizzativi della comunicazione 106
Prefazione 105
Public affairs 105
Strategic communication and decision-making processes: toward the comunication oriented organisation 104
Corporate Reputation, Crisis Management and Stakeholders Partnerships: An Italian Case Study 103
Università italiane e territorio: analisi di statuti e siti internet in ottica di community relation e civic engagement 102
Digital Visual Engagement: influencing purchase intentions on Instagram 102
Misurare le relazioni per capire i pubblici 102
Public relations as image and reputation management 102
La professione in Italia a confronto con l'Europa: i dati European Communication Monitor 2010 101
Strategic communication and decision-making processes. Toward the Communication Oriented Organisation 101
Relazioni pubbliche e corporate 2. La gestione dei servizi specializzati 101
Strategic Communication and Decision-making Processes: Toward The Communication Oriented Organisation 101
Relationships and quality management: the Pastificio Rana case study 101
Strategic Communication and Environmental Decision Making: an Italian Case Study 100
L’Orientamento Dialogico e Relazionale delle Imprese Alberghiere Italiane sul Web. Uno Studio Pilota. 100
How Strategic Communication Shapes Value and Innovation in Society 100
Dalla corporate communication alla strategic communication 100
The press and Alitalia’s 2008 crisis: Issues, tones, and frames. 99
CSR communication: exploring European cross-national differences and tendencies 99
Entrepreneurial narratives for resource acquisition in the Italian creative industries: a qualitative study 99
Corporate Branding between corporate, stakeholders and society 99
Progetti di comunicazione: digital PR e social media 98
La comunicazione del front office pubblico: tassonomia degli effetti da valutare 98
I dieci anni che hanno cambiato la ricerca accademica in Italia 98
Totale 13.356
Categoria #
all - tutte 109.646
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 109.646


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20211.186 0 0 0 0 0 187 2 149 33 179 176 460
2021/20221.209 36 8 122 82 126 37 53 185 25 12 152 371
2022/20234.205 477 164 175 314 244 345 10 255 1.747 188 226 60
2023/20241.720 131 137 139 95 117 157 131 300 81 91 84 257
2024/20253.473 170 180 197 181 238 184 262 631 450 186 346 448
2025/20263.702 738 406 564 696 918 380 0 0 0 0 0 0
Totale 19.022