ROMENTI, STEFANIA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 5.081
EU - Europa 5.066
AS - Asia 1.000
AF - Africa 441
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 59
OC - Oceania 46
SA - Sud America 6
Totale 11.699
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 5.060
IE - Irlanda 1.398
UA - Ucraina 1.145
IT - Italia 1.009
VN - Vietnam 439
CI - Costa d'Avorio 390
DE - Germania 363
SE - Svezia 336
FI - Finlandia 324
HK - Hong Kong 188
TR - Turchia 155
GB - Regno Unito 102
FR - Francia 95
CN - Cina 71
NL - Olanda 60
EU - Europa 59
RU - Federazione Russa 57
AU - Australia 38
BE - Belgio 37
SG - Singapore 33
RO - Romania 27
MY - Malesia 24
PK - Pakistan 21
CZ - Repubblica Ceca 19
IN - India 16
LT - Lituania 16
CA - Canada 14
ID - Indonesia 13
AT - Austria 12
ES - Italia 11
MA - Marocco 11
CH - Svizzera 10
PH - Filippine 10
NO - Norvegia 9
NZ - Nuova Zelanda 8
ZA - Sudafrica 8
DK - Danimarca 7
KZ - Kazakistan 7
PT - Portogallo 7
ET - Etiopia 5
KE - Kenya 5
PL - Polonia 5
SI - Slovenia 5
CU - Cuba 4
EG - Egitto 4
MU - Mauritius 4
TH - Thailandia 4
TW - Taiwan 4
AE - Emirati Arabi Uniti 3
BR - Brasile 3
GH - Ghana 3
HR - Croazia 3
HU - Ungheria 3
JO - Giordania 3
NA - Namibia 3
NG - Nigeria 3
OM - Oman 3
RS - Serbia 3
BD - Bangladesh 2
BG - Bulgaria 2
CR - Costa Rica 2
DZ - Algeria 2
SA - Arabia Saudita 2
UG - Uganda 2
CO - Colombia 1
EC - Ecuador 1
GR - Grecia 1
HN - Honduras 1
IL - Israele 1
LB - Libano 1
PE - Perù 1
SN - Senegal 1
Totale 11.699
Città #
Dublin 1.397
Chandler 1.210
Jacksonville 899
Dong Ket 436
Abidjan 390
Wilmington 307
Ashburn 213
Milan 206
Hong Kong 184
Helsinki 180
Opera 171
Woodbridge 163
Princeton 154
Boardman 128
Liberty Lake 115
San Mateo 96
Houston 93
Rome 70
Falls Church 57
Brussels 34
Verona 33
Ann Arbor 30
Beijing 30
Fairfield 28
Philadelphia 27
Monza 23
Washington 23
Timisoara 22
Singapore 19
Brno 18
Las Vegas 15
Faisalabad 14
Jyväskylä 14
Los Angeles 14
Redwood City 14
Seattle 14
Vilnius 14
Seri Iskandar 13
Dearborn 12
Munich 12
Scicli 12
Naples 11
Stuttgart 11
Fino Mornasco 10
Norwalk 10
Perth 10
Leipzig 9
Saint Petersburg 9
Tappahannock 9
Vienna 9
Bergamo 8
Borås 8
Cambridge 8
Paris 8
Pozzuolo 8
Astana 7
Moscow 7
Perugia 7
Auckland 6
Brisbane 6
Eggenstein-Leopoldshafen 6
Gothenburg 6
Istanbul 6
Miami 6
Napoli 6
Nürnberg 6
Padova 6
Portland 6
Reggio Calabria 6
Turin 6
Bremen 5
Brescia 5
Buffalo 5
Cernusco sul Naviglio 5
Copenhagen 5
Edinburgh 5
Falkenstein 5
Fordingbridge 5
Genoa 5
Guangzhou 5
Hanover 5
Hefei 5
Kunming 5
Lüneburg 5
Madrid 5
Mcallen 5
Mesero 5
Nanjing 5
Newcastle upon Tyne 5
Pavia 5
Scandicci 5
Sunshine Coast 5
Tokat Province 5
Varazze 5
Addis Ababa 4
Amsterdam 4
Bayan Lepas 4
Cameri 4
Hamburg 4
Johannesburg 4
Totale 7.269
Nome #
The threat of fake news: A systematic literature review 185
A reputation measurement model for online stakeholders: concepts, evidence and implications 184
Managing narrative sensemaking in digital storytelling strategies for “Made in Italy” companies 172
Measuring online dialogic conversations’quality: a scale development 138
De-humanizing the customer experience: a conceptual framework 135
L'evoluzione concettuale e operativa di RP e Corporate Communication 130
Adopting an Entrepreneurial Perspective to the Study of Strategic Communication 122
Valutare i risultati della comunicazione: modelli e strumenti per misurare la qualità delle relazioni e della reputazione 121
Conversation Analysis for PR: an exploration of possible methodological applications 117
Communication, Internal Relations and Identity: A Key To Successful Change Management in Ferrari 115
A Theoretical Framework for Carrying on Dialogue With Social Media Stakeholders During Crisis Situations 115
Make it personal: storytelling helps employees with their companies CSR initiatives 112
KPI per l'ambiente digitale 110
Exploring corporations’ dialogue about CSR in the digital era 108
Dialogue Strategies via social networks and Organisational Performance 105
Communicatively constituted reputation: applying the organizational communication perspective to reputation management 105
Creating shared value through communication: a case study analysis of Barilla 101
Adopting an Entrepreneurial Perspective in the Study of Strategic Communication 100
Managing the performance of corporate communication: an overview and a framework proposal 100
Dialogue Strategies and Social Media: A Managerial Perspective 98
Dall'azienda all'università: venti progetti del master in relazioni pubbliche d'impresa 2005 97
La valutazione dei risultati della comunicazione aziendale: quali sviluppi? 97
Misurare il capitale comunicativo 97
Entrepreneurial narratives for resource acquisition in the Italian creative industries A qualitative study 96
Corporate governance e reputazione: dallo stakeholder relationship management allo stakeholder engagement 94
Accreditamento dei corsi di laurea in comunicazione e RP 90
Relazioni pubbliche e corporate communication 2: la gestione dei servizi specializzati 90
"Hi! How can I help you today?": investigating the quality of chatbots-millennials relationship within the fashion industry 90
Organisations’ conversations in social media: applying dialogue strategies in times of crises 89
Identity, communication and change management in Ferrari 88
Accreditation and quality: an evaluation model for PR and communication degree courses in Italy 88
Online Relationships And Dialogue Orientation in The Italian Hospitality Industry. 87
Theoretical Foundations of Web 2.0: State of the Art and Future Research 86
Theories in Corporate Communication 86
Comunicazione strategica per responsabilità sociale dell’impresa come sistema vitale 86
Blogging about crises. The role of online conversations in framing Alitalia’s performance during its crisis 85
La valutazione e la misurazione dei risultati 84
Il ruolo della comunicazione per la competitività delle imprese manifatturiere in Italia 84
Comunicazione e reputazione nelle organizzazioni complesse 83
Language and discourse in social media relational dynamics: a communicative constitution perspective 83
Communicating Corporate Social Responsibility to a Cynical Public 83
Le priorità della ricerca nelle relazioni pubbliche 82
Who's Responsible for the cucumber crisis? A comparative Study of News Coverage 82
La gestione delle relazioni con i media 82
Conversation That Matter. Measuring Corporate Reputation through a Stakeholder Network Perspective 81
Strategic communication and the entrepreneurial role of the corporate communication officer 81
La progettazione e l'organizzazione degli eventi 81
Come si misura lo stakeholder engagement sui new media? 81
Alitalia Response Strategies to its Organisational Crisis - a Situational Analysis 80
Entrepreneurial communication and the strategic role of Internal Communication 80
CSR disclosure: cross-national differences in seven European countries 80
L'evoluzione concettuale e operativa di RP e corporate communication 79
CCOs’ Strategic Role in Large Italian Companies = El papel del Dircom en las grandes organizaciones italianas 79
La comunicazione strategica per la creazione di valore condiviso in Barilla 79
Comunicazione, processi decisionali strategici e marketing 78
Come misurare l'influenza dei blog 77
La valutazione dei processi di inclusione degli stakeholder aziendali: l'approccio della Balanced Scorecard 77
Imprenditività e ruolo strategico della comunicazione nelle grandi aziende 77
Strategy and communication: the enabling and constituting contribution of an under-exploited asset 76
Decision-Making Processes with High Environmental Impact and Communication Role: an Italian Case Study 76
La comunicazione organizzativa e i presidi organizzativi della comunicazione 76
Casi di comunicazione d'impresa. Progetti dell'Executive Master Relazioni Pubbliche 2010 75
Strategic communication and decision-making processes. Toward the Communication Oriented Organisation 74
La professione in Italia a confronto con l'Europa: i dati European Communication Monitor 2010 73
Blog personali: un fenomeno da non sottovalutare 73
Institutionalization, organizations and public relations: a two-sided process 73
Public Relations and the Power of Creativity: Strategic Opportunities, Innovation and Critical Challenges 73
Come si è sviluppato il progetto e quali sono i criteri utilizzati 72
Università italiane e territorio: analisi di statuti e siti internet in ottica di community relation e civic engagement 72
The press and Alitalia’s 2008 crisis: Issues, tones, and frames. 72
Entrepreneurial narratives for resource acquisition in the Italian creative industries: a qualitative study 72
Public affairs 72
Quanto misurazione e valutazione hanno cambiato le relazioni pubbliche? 71
When CSR clicks 71
Entrepreneurial orientation and Strategic Communication: an Empirical Investigation into Italian Public Relations 71
Corporate Communication 71
Strategic Communication and Environmental Decision Making: an Italian Case Study 70
Come misurare e valutare i risultati delle relazioni pubbliche 70
Strategic communication and decision-making processes: toward the comunication oriented organisation 70
Institutionalization and Evaluation of Corporate Communication in Italian Companies 70
How Strategic Communication Shapes Value and Innovation in Society 70
Relazioni pubbliche e corporate 2. La gestione dei servizi specializzati 69
Prefazione 69
L’Orientamento Dialogico e Relazionale delle Imprese Alberghiere Italiane sul Web. Uno Studio Pilota. 69
CSR Disclosure: Cross-National Differences or Global Tendencies? 69
Digital Visual Engagement: influencing purchase intentions on Instagram 69
Investigating the role of contextual factors in effectively executing communication evaluation and measurement: a scoping review 69
L'orientamento dialogico e relazionale delle imprese alberghiere italiane sul web. Uno studio pilota 68
Entrepreneurial communication and the strategic role of internal communication 68
La comunicazione del front office pubblico: tassonomia degli effetti da valutare 68
Alitalia's crisis in the media: a situational analysis 68
CSR communication: exploring European cross-national differences and tendencies 68
Comunicazione e reputazione per le organizzazioni complesse 67
Lezioni americane per fare previsioni sulle elezioni italiane 67
Progetti di comunicazione: digital PR e social media 67
Strategic Communication and Decision-making Processes: Toward The Communication Oriented Organisation 67
Lo stato dell’arte e le tendenze della della comunicazione strategica in Italia 67
Prefazione 67
Corporate Reputation and Stakeholder Engagement in the case of an Italian company 66
Valutare il grado di embedness degli stakeholder aziendali nei network relazionali d’impresa 66
Totale 8.643
Categoria #
all - tutte 60.285
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curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 60.285


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20201.167 13 13 6 159 18 170 36 248 9 257 39 199
2020/20211.635 19 166 77 154 33 187 2 149 33 179 176 460
2021/20221.209 36 8 122 82 126 37 53 185 25 12 152 371
2022/20234.205 477 164 175 314 244 345 10 255 1.747 188 226 60
2023/20241.720 131 137 139 95 117 157 131 300 81 91 84 257
2024/202528 28 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 11.875