ROMENTI, STEFANIA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 5.030
EU - Europa 4.948
AS - Asia 828
AF - Africa 433
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 59
OC - Oceania 41
SA - Sud America 6
Totale 11.345
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 5.011
IE - Irlanda 1.398
UA - Ucraina 1.145
IT - Italia 958
VN - Vietnam 439
CI - Costa d'Avorio 390
DE - Germania 344
SE - Svezia 336
FI - Finlandia 324
HK - Hong Kong 188
GB - Regno Unito 95
FR - Francia 94
CN - Cina 69
NL - Olanda 60
EU - Europa 59
RU - Federazione Russa 54
BE - Belgio 37
AU - Australia 33
RO - Romania 24
MY - Malesia 23
PK - Pakistan 21
TR - Turchia 20
LT - Lituania 15
IN - India 14
CA - Canada 12
ID - Indonesia 11
MA - Marocco 11
ES - Italia 10
AT - Austria 8
NZ - Nuova Zelanda 8
PH - Filippine 8
KZ - Kazakistan 7
NO - Norvegia 7
PT - Portogallo 7
DK - Danimarca 6
ZA - Sudafrica 6
CH - Svizzera 5
ET - Etiopia 5
KE - Kenya 5
SG - Singapore 5
SI - Slovenia 5
CU - Cuba 4
EG - Egitto 4
PL - Polonia 4
TH - Thailandia 4
TW - Taiwan 4
AE - Emirati Arabi Uniti 3
BR - Brasile 3
GH - Ghana 3
HR - Croazia 3
HU - Ungheria 3
JO - Giordania 3
NA - Namibia 3
OM - Oman 3
RS - Serbia 3
BD - Bangladesh 2
BG - Bulgaria 2
CR - Costa Rica 2
DZ - Algeria 2
SA - Arabia Saudita 2
UG - Uganda 2
CO - Colombia 1
EC - Ecuador 1
GR - Grecia 1
HN - Honduras 1
IL - Israele 1
LB - Libano 1
NG - Nigeria 1
PE - Perù 1
SN - Senegal 1
Totale 11.345
Città #
Dublin 1.397
Chandler 1.210
Jacksonville 899
Dong Ket 436
Abidjan 390
Wilmington 307
Ashburn 213
Milan 191
Hong Kong 184
Helsinki 180
Opera 171
Woodbridge 163
Princeton 154
Liberty Lake 115
San Mateo 96
Houston 93
Boardman 91
Rome 64
Falls Church 57
Brussels 34
Ann Arbor 30
Verona 30
Beijing 28
Fairfield 28
Philadelphia 27
Monza 23
Washington 23
Timisoara 22
Las Vegas 15
Faisalabad 14
Jyväskylä 14
Los Angeles 14
Redwood City 14
Seattle 14
Seri Iskandar 13
Vilnius 13
Dearborn 12
Scicli 12
Stuttgart 11
Fino Mornasco 10
Norwalk 10
Leipzig 9
Naples 9
Saint Petersburg 9
Tappahannock 9
Bergamo 8
Borås 8
Cambridge 8
Paris 8
Pozzuolo 8
Astana 7
Auckland 6
Brisbane 6
Eggenstein-Leopoldshafen 6
Gothenburg 6
Miami 6
Moscow 6
Napoli 6
Nürnberg 6
Perth 6
Portland 6
Reggio Calabria 6
Turin 6
Vienna 6
Bremen 5
Cernusco sul Naviglio 5
Copenhagen 5
Edinburgh 5
Falkenstein 5
Fordingbridge 5
Genoa 5
Guangzhou 5
Hanover 5
Hefei 5
Istanbul 5
Kunming 5
Lüneburg 5
Madrid 5
Mcallen 5
Mesero 5
Nanjing 5
Newcastle upon Tyne 5
Pavia 5
Scandicci 5
Sunshine Coast 5
Tokat Province 5
Varazze 5
Addis Ababa 4
Amsterdam 4
Bayan Lepas 4
Buffalo 4
Cameri 4
Hamburg 4
Kyiv 4
Mantova 4
Marzabotto 4
Melbourne 4
Oslo 4
Palermo 4
Pingzhen 4
Totale 7.150
Nome #
A reputation measurement model for online stakeholders: concepts, evidence and implications 172
Managing narrative sensemaking in digital storytelling strategies for “Made in Italy” companies 165
The threat of fake news: A systematic literature review 161
Measuring online dialogic conversations’quality: a scale development 137
De-humanizing the customer experience: a conceptual framework 127
L'evoluzione concettuale e operativa di RP e Corporate Communication 122
Valutare i risultati della comunicazione: modelli e strumenti per misurare la qualità delle relazioni e della reputazione 119
Conversation Analysis for PR: an exploration of possible methodological applications 114
Adopting an Entrepreneurial Perspective to the Study of Strategic Communication 111
Communication, Internal Relations and Identity: A Key To Successful Change Management in Ferrari 110
A Theoretical Framework for Carrying on Dialogue With Social Media Stakeholders During Crisis Situations 110
Exploring corporations’ dialogue about CSR in the digital era 107
KPI per l'ambiente digitale 107
Make it personal: storytelling helps employees with their companies CSR initiatives 105
Communicatively constituted reputation: applying the organizational communication perspective to reputation management 104
Dialogue Strategies via social networks and Organisational Performance 103
Creating shared value through communication: a case study analysis of Barilla 100
Managing the performance of corporate communication: an overview and a framework proposal 99
Adopting an Entrepreneurial Perspective in the Study of Strategic Communication 98
La valutazione dei risultati della comunicazione aziendale: quali sviluppi? 97
Dall'azienda all'università: venti progetti del master in relazioni pubbliche d'impresa 2005 95
Entrepreneurial narratives for resource acquisition in the Italian creative industries A qualitative study 95
Dialogue Strategies and Social Media: A Managerial Perspective 94
Misurare il capitale comunicativo 94
Corporate governance e reputazione: dallo stakeholder relationship management allo stakeholder engagement 92
Accreditamento dei corsi di laurea in comunicazione e RP 88
Relazioni pubbliche e corporate communication 2: la gestione dei servizi specializzati 88
Organisations’ conversations in social media: applying dialogue strategies in times of crises 87
Accreditation and quality: an evaluation model for PR and communication degree courses in Italy 86
Online Relationships And Dialogue Orientation in The Italian Hospitality Industry. 85
Theoretical Foundations of Web 2.0: State of the Art and Future Research 85
Theories in Corporate Communication 85
Blogging about crises. The role of online conversations in framing Alitalia’s performance during its crisis 84
Identity, communication and change management in Ferrari 84
"Hi! How can I help you today?": investigating the quality of chatbots-millennials relationship within the fashion industry 84
La valutazione e la misurazione dei risultati 83
Il ruolo della comunicazione per la competitività delle imprese manifatturiere in Italia 83
Comunicazione strategica per responsabilità sociale dell’impresa come sistema vitale 81
La gestione delle relazioni con i media 81
Conversation That Matter. Measuring Corporate Reputation through a Stakeholder Network Perspective 80
Strategic communication and the entrepreneurial role of the corporate communication officer 80
Communicating Corporate Social Responsibility to a Cynical Public 80
Come si misura lo stakeholder engagement sui new media? 80
Who's Responsible for the cucumber crisis? A comparative Study of News Coverage 80
Entrepreneurial communication and the strategic role of Internal Communication 79
Language and discourse in social media relational dynamics: a communicative constitution perspective 79
Alitalia Response Strategies to its Organisational Crisis - a Situational Analysis 78
L'evoluzione concettuale e operativa di RP e corporate communication 78
La progettazione e l'organizzazione degli eventi 78
CCOs’ Strategic Role in Large Italian Companies = El papel del Dircom en las grandes organizaciones italianas 78
Le priorità della ricerca nelle relazioni pubbliche 78
Comunicazione e reputazione nelle organizzazioni complesse 77
CSR disclosure: cross-national differences in seven European countries 77
Comunicazione, processi decisionali strategici e marketing 76
La valutazione dei processi di inclusione degli stakeholder aziendali: l'approccio della Balanced Scorecard 76
Strategy and communication: the enabling and constituting contribution of an under-exploited asset 75
La comunicazione organizzativa e i presidi organizzativi della comunicazione 75
Imprenditività e ruolo strategico della comunicazione nelle grandi aziende 74
La comunicazione strategica per la creazione di valore condiviso in Barilla 74
La professione in Italia a confronto con l'Europa: i dati European Communication Monitor 2010 73
Come misurare l'influenza dei blog 73
Casi di comunicazione d'impresa. Progetti dell'Executive Master Relazioni Pubbliche 2010 73
Strategic communication and decision-making processes. Toward the Communication Oriented Organisation 73
Decision-Making Processes with High Environmental Impact and Communication Role: an Italian Case Study 73
Public Relations and the Power of Creativity: Strategic Opportunities, Innovation and Critical Challenges 72
The press and Alitalia’s 2008 crisis: Issues, tones, and frames. 71
Blog personali: un fenomeno da non sottovalutare 71
Entrepreneurial narratives for resource acquisition in the Italian creative industries: a qualitative study 71
Come si è sviluppato il progetto e quali sono i criteri utilizzati 70
Università italiane e territorio: analisi di statuti e siti internet in ottica di community relation e civic engagement 70
Quanto misurazione e valutazione hanno cambiato le relazioni pubbliche? 70
When CSR clicks 70
Entrepreneurial orientation and Strategic Communication: an Empirical Investigation into Italian Public Relations 70
Strategic Communication and Environmental Decision Making: an Italian Case Study 69
Strategic communication and decision-making processes: toward the comunication oriented organisation 69
Institutionalization, organizations and public relations: a two-sided process 69
How Strategic Communication Shapes Value and Innovation in Society 69
Prefazione 68
Entrepreneurial communication and the strategic role of internal communication 68
Come misurare e valutare i risultati delle relazioni pubbliche 68
Public affairs 68
Institutionalization and Evaluation of Corporate Communication in Italian Companies 68
Digital Visual Engagement: influencing purchase intentions on Instagram 68
Relazioni pubbliche e corporate 2. La gestione dei servizi specializzati 67
La comunicazione del front office pubblico: tassonomia degli effetti da valutare 67
L’Orientamento Dialogico e Relazionale delle Imprese Alberghiere Italiane sul Web. Uno Studio Pilota. 67
CSR Disclosure: Cross-National Differences or Global Tendencies? 67
Investigating the role of contextual factors in effectively executing communication evaluation and measurement: a scoping review 67
Corporate Communication 67
Comunicazione e reputazione per le organizzazioni complesse 66
Lezioni americane per fare previsioni sulle elezioni italiane 66
Progetti di comunicazione: digital PR e social media 66
CSR communication: exploring European cross-national differences and tendencies 66
Strategic Communication and Decision-making Processes: Toward The Communication Oriented Organisation 66
Prefazione 66
Progetti di comunicazione della Corporate Social Responsibility 65
Alitalia's crisis in the media: a situational analysis 65
Interior Affairs: tracking the impact of internal communications on the financial bottom line needs a sloid framework 65
Lo stato dell’arte e le tendenze della della comunicazione strategica in Italia 65
L'orientamento dialogico e relazionale delle imprese alberghiere italiane sul web. Uno studio pilota 64
Totale 8.380
Categoria #
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Totale 56.178


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/2019125 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 115 10
2019/20201.167 13 13 6 159 18 170 36 248 9 257 39 199
2020/20211.635 19 166 77 154 33 187 2 149 33 179 176 460
2021/20221.209 36 8 122 82 126 37 53 185 25 12 152 371
2022/20234.205 477 164 175 314 244 345 10 255 1.747 188 226 60
2023/20241.394 131 137 139 95 117 157 131 300 81 91 15 0
Totale 11.521