D'ANGELLA, FRANCESCA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.526
NA - Nord America 1.933
AS - Asia 1.269
SA - Sud America 162
AF - Africa 101
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 19
OC - Oceania 6
Totale 6.016
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.892
IT - Italia 1.105
SG - Singapore 509
IE - Irlanda 348
CN - Cina 276
UA - Ucraina 266
DE - Germania 224
VN - Vietnam 146
BR - Brasile 130
HK - Hong Kong 129
SE - Svezia 108
FI - Finlandia 88
CI - Costa d'Avorio 83
IN - India 82
FR - Francia 78
GB - Regno Unito 65
TR - Turchia 49
RU - Federazione Russa 48
NL - Olanda 33
CH - Svizzera 25
PL - Polonia 25
AT - Austria 24
ES - Italia 23
CA - Canada 22
EU - Europa 19
JP - Giappone 18
MX - Messico 16
BD - Bangladesh 15
BE - Belgio 13
CZ - Repubblica Ceca 11
GR - Grecia 11
ZA - Sudafrica 11
LT - Lituania 10
AR - Argentina 8
EC - Ecuador 7
PH - Filippine 7
AU - Australia 6
IQ - Iraq 5
IR - Iran 5
MY - Malesia 5
RO - Romania 5
ID - Indonesia 4
IL - Israele 4
PT - Portogallo 4
SA - Arabia Saudita 4
VE - Venezuela 4
CO - Colombia 3
LU - Lussemburgo 3
MA - Marocco 3
NO - Norvegia 3
PE - Perù 3
PY - Paraguay 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
BG - Bulgaria 2
BO - Bolivia 2
EG - Egitto 2
HU - Ungheria 2
MM - Myanmar 2
PK - Pakistan 2
CL - Cile 1
DK - Danimarca 1
DM - Dominica 1
DZ - Algeria 1
GE - Georgia 1
HN - Honduras 1
KE - Kenya 1
KR - Corea 1
KZ - Kazakistan 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
TH - Thailandia 1
TT - Trinidad e Tobago 1
TW - Taiwan 1
UY - Uruguay 1
Totale 6.016
Città #
Dublin 348
Chandler 320
Singapore 239
Milan 218
Jacksonville 205
Hong Kong 129
Ashburn 112
Houston 107
Opera 106
Dong Ket 97
Abidjan 83
Los Angeles 71
Rome 68
Helsinki 65
Beijing 62
Wilmington 62
Ann Arbor 61
Falkenstein 56
Dallas 55
Bengaluru 52
Munich 48
Moscow 38
Boardman 37
Verona 37
Princeton 36
Naples 34
Buffalo 29
Bologna 26
Turin 25
Woodbridge 23
Aversa 21
Falls Church 20
Frankfurt am Main 20
Chennai 19
Ho Chi Minh City 19
New York 19
Vienna 19
São Paulo 18
Warsaw 18
Bari 16
London 16
Bern 15
Catania 15
Liberty Lake 15
Orem 14
San Mateo 14
Santa Clara 14
Montreal 13
San Jose 13
Amsterdam 12
Dalian 12
Florence 12
Tokyo 12
Hanoi 11
Ankara 10
Atlanta 10
Brescia 10
Brooklyn 10
Brussels 10
Morbegno 10
Phoenix 10
Chicago 9
Guangzhou 9
Johannesburg 9
Mascalucia 9
Palermo 9
Assago 8
Modena 8
Shanghai 8
Valenzano 8
Gavorrano 7
Mestre 7
Montecassiano 7
Monza 7
Wroclaw 7
Brno 6
Curitiba 6
Dearborn 6
Hefei 6
Las Vegas 6
Miami 6
Motteggiana 6
Poplar 6
Rio de Janeiro 6
Stockholm 6
Bremen 5
Brisbane 5
Columbus 5
Dhaka 5
Lecce 5
Lucca 5
Manchester 5
Mesero 5
Mexico City 5
Nuremberg 5
Orta di Atella 5
Pisa 5
Shenzhen 5
The Dalles 5
Trento 5
Totale 3.543
Nome #
Adozione e percezione dell’intelligenza artificiale da parte delle PMI: uno studio esplorativo del contesto italiano 486
Strumenti di intelligenza artificiale per la progettazione di strategie collaborative interaziendali: una applicazione alle destinazioni turistiche 250
Fabbisogno di nuove competenze e ruolo strategico della formazione per lo sviluppo del turismo 210
Stakeholders’ engagement and collaboration in tourism destinations 200
Building Competitive Advantage in District Firms: The Role of the Network and the Company 188
Artificial intelligence to design collaborative strategy: An application to urban destinations 168
Decomposing seasonality in an urban destination: the case of Milan 165
Archetypes of destination governance: a comparison of international destinations 162
Reti di impresa nel turismo: verso un modello di maturità 150
Governance and new product development 145
Assessing and profiling the image of urban destination: the case of Milano 140
Orientamento alla sostenibilità della comunicazione online e posizionamento strategico delle destinazioni urbane. Un’analisi dei portali turistici ufficiali. 140
Development of a Tourism Destination: Exploring the Role of Destination Capabilities 140
The maturity of tourism neworks: an exploratory study 134
Assessing the international image of an urban destination: the case of Milan 130
Value creation through strategic innovation and cooperation 128
Il ruolo del comitato di controllo interno nelle aziende italiane quotate: dall’adozione di uno standard allo sviluppo di “best practice” 128
Cultural events for a sustainable tourism development in urban destinations: the case of Milan’s week 128
Assessing the international image of an urban destination: the case of Milan 126
Orientation to sustainability and strategic positioning of destinations: an analysis of international tourism websites 125
Event Management and Destination Strategy in Heritage Cities 123
La collaborazione nella gestione delle destinazioni turistiche 118
AI to Detect Firms’ Competitive Performance 113
The balanced scorecard of a new destination product: implications for lodging and skiing firms 110
Ricentrare la città: paesaggi culturali nella metropoli contemporanea 108
Mega events and seasonality: the case of the Milan World Expo 2015 106
La collaborazione pubblico-privato nel governo delle destinazioni turistiche: città europee a confronto 105
Sviluppo e comunicazione dell'offerta 103
Managing Cultural Events and Meetings Activities in European Urban Destinations 103
Strategie e performance delle imprese alberghiere di Milano 102
The competitiveness of Heritage Cities: the Role of Events 98
Linking online communication strategies to destinations' performance: an explorative analysis 97
Repositioning city brands and events: Milan 97
Foundations of hospitality performance measurement research: a co-citation approach 97
Sharing economy: a co-citation analysis 95
Linking online communication strategies to destinations' performance: an explorative analysis 94
La collaborazione tra imprese e istituzioni nel governo delle destinazioni turistiche urbane 91
Tourism destination meta-governance and smart governance in Milan, Italy 87
Tale of two cities’ collaborative tourism marketing: Towards a theory of destination stakeholder assessment 85
Going concern assessment and related disclosure during the pandemic. Evidence from the “most impacted” Italian firms 77
Exploring Destination Sustainable Development Strategies: Triggers and Levels of Maturity 76
Marketing territoriale 74
L’IMPORTANZA DEL MONITORAGGIO PER LO SVILUPPO DI STRATEGIE SOSTENIBILI DELLE DMO: UN’ANALISI ESPLORATIVA 73
Modes of destination metagovernance and smart governance in Milan: A longitudinal perspective 72
Stakeholder Engagement and Triggers for Sustainable Development in Complex Fragile Ecosystems: Evidence from Alpine Trentino Region 66
Artificial Intelligence in Events 64
Is AI really better than conventional methods to identify the key drivers of firms’ performance? An exploratory study in the hospitality industry 64
Cultural Heritage for Sustainable Destination Development: The Role of Collaborative Strategies 62
Going concern assessment and related disclosure during the pandemic - Evidence from the "most impacted" italian firms 57
Managing Minor Events for a Sustainable Tourism Development of an Urban Destination 47
Marketing capabilities for value creation in the short-term rental segment: an exploratory analysis of Airbnb 36
Orientation to sustainability and strategic positioning of destinations: an analysis of international tourism website 24
Fuzzy formal concept analysis to detect DMO’s strategic patterns towards sustainability 7
Totale 6.174
Categoria #
all - tutte 30.356
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 30.356


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021310 0 0 0 0 0 47 9 40 12 48 43 111
2021/2022330 7 2 17 18 66 25 10 55 9 9 22 90
2022/20231.118 100 53 44 99 58 78 7 56 474 61 53 35
2023/2024567 29 25 46 51 41 43 16 135 33 32 27 89
2024/20251.246 26 56 93 53 123 52 93 211 144 89 131 175
2025/20261.683 329 181 270 337 399 167 0 0 0 0 0 0
Totale 6.174