D'ANGELLA, FRANCESCA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.496
NA - Nord America 1.883
AS - Asia 1.252
SA - Sud America 158
AF - Africa 101
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 19
OC - Oceania 6
Totale 5.915
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.844
IT - Italia 1.087
SG - Singapore 497
IE - Irlanda 348
CN - Cina 274
UA - Ucraina 266
DE - Germania 223
VN - Vietnam 146
HK - Hong Kong 129
BR - Brasile 126
SE - Svezia 108
FI - Finlandia 87
CI - Costa d'Avorio 83
IN - India 81
FR - Francia 78
GB - Regno Unito 61
RU - Federazione Russa 48
TR - Turchia 48
NL - Olanda 33
CH - Svizzera 25
AT - Austria 24
CA - Canada 22
PL - Polonia 22
ES - Italia 21
EU - Europa 19
JP - Giappone 17
BD - Bangladesh 15
MX - Messico 15
BE - Belgio 13
CZ - Repubblica Ceca 11
GR - Grecia 11
ZA - Sudafrica 11
LT - Lituania 9
AR - Argentina 8
EC - Ecuador 7
PH - Filippine 7
AU - Australia 6
IQ - Iraq 5
IR - Iran 5
MY - Malesia 5
RO - Romania 5
ID - Indonesia 4
IL - Israele 4
PT - Portogallo 4
SA - Arabia Saudita 4
VE - Venezuela 4
CO - Colombia 3
LU - Lussemburgo 3
MA - Marocco 3
NO - Norvegia 3
PE - Perù 3
PY - Paraguay 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
BG - Bulgaria 2
BO - Bolivia 2
EG - Egitto 2
HU - Ungheria 2
MM - Myanmar 2
PK - Pakistan 2
CL - Cile 1
DK - Danimarca 1
DZ - Algeria 1
GE - Georgia 1
HN - Honduras 1
KE - Kenya 1
KR - Corea 1
KZ - Kazakistan 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
TH - Thailandia 1
TT - Trinidad e Tobago 1
TW - Taiwan 1
UY - Uruguay 1
Totale 5.915
Città #
Dublin 348
Chandler 320
Singapore 229
Milan 216
Jacksonville 205
Hong Kong 129
Opera 106
Houston 105
Ashburn 102
Dong Ket 97
Abidjan 83
Los Angeles 71
Rome 68
Helsinki 64
Beijing 62
Wilmington 62
Ann Arbor 61
Falkenstein 56
Dallas 55
Bengaluru 52
Munich 48
Moscow 38
Boardman 37
Verona 37
Princeton 36
Naples 34
Buffalo 29
Bologna 26
Turin 25
Woodbridge 23
Aversa 21
Falls Church 20
Frankfurt am Main 20
Ho Chi Minh City 19
Vienna 19
Chennai 18
New York 17
São Paulo 17
Bari 16
Bern 15
Liberty Lake 15
London 15
Warsaw 15
San Mateo 14
Montreal 13
Amsterdam 12
Catania 12
Dalian 12
Florence 12
Hanoi 11
Santa Clara 11
Tokyo 11
Brescia 10
Brooklyn 10
Brussels 10
Morbegno 10
Phoenix 10
Ankara 9
Atlanta 9
Chicago 9
Guangzhou 9
Johannesburg 9
Mascalucia 9
Palermo 9
Assago 8
Modena 8
Orem 8
Shanghai 8
Valenzano 8
Gavorrano 7
Mestre 7
Montecassiano 7
Wroclaw 7
Brno 6
Curitiba 6
Dearborn 6
Hefei 6
Las Vegas 6
Miami 6
Motteggiana 6
Rio de Janeiro 6
Stockholm 6
Bremen 5
Brisbane 5
Columbus 5
Dhaka 5
Lecce 5
Lucca 5
Manchester 5
Mesero 5
Mexico City 5
Nuremberg 5
Orta di Atella 5
Pisa 5
San Jose 5
Shenzhen 5
The Dalles 5
Trento 5
Trieste 5
Brindisi 4
Totale 3.483
Nome #
Adozione e percezione dell’intelligenza artificiale da parte delle PMI: uno studio esplorativo del contesto italiano 465
Strumenti di intelligenza artificiale per la progettazione di strategie collaborative interaziendali: una applicazione alle destinazioni turistiche 247
Fabbisogno di nuove competenze e ruolo strategico della formazione per lo sviluppo del turismo 207
Stakeholders’ engagement and collaboration in tourism destinations 196
Building Competitive Advantage in District Firms: The Role of the Network and the Company 186
Artificial intelligence to design collaborative strategy: An application to urban destinations 167
Decomposing seasonality in an urban destination: the case of Milan 162
Archetypes of destination governance: a comparison of international destinations 160
Reti di impresa nel turismo: verso un modello di maturità 149
Governance and new product development 144
Assessing and profiling the image of urban destination: the case of Milano 139
Development of a Tourism Destination: Exploring the Role of Destination Capabilities 139
Orientamento alla sostenibilità della comunicazione online e posizionamento strategico delle destinazioni urbane. Un’analisi dei portali turistici ufficiali. 138
The maturity of tourism neworks: an exploratory study 133
Assessing the international image of an urban destination: the case of Milan 128
Cultural events for a sustainable tourism development in urban destinations: the case of Milan’s week 128
Value creation through strategic innovation and cooperation 127
Assessing the international image of an urban destination: the case of Milan 125
Il ruolo del comitato di controllo interno nelle aziende italiane quotate: dall’adozione di uno standard allo sviluppo di “best practice” 125
Orientation to sustainability and strategic positioning of destinations: an analysis of international tourism websites 123
Event Management and Destination Strategy in Heritage Cities 121
La collaborazione nella gestione delle destinazioni turistiche 118
AI to Detect Firms’ Competitive Performance 111
The balanced scorecard of a new destination product: implications for lodging and skiing firms 109
Ricentrare la città: paesaggi culturali nella metropoli contemporanea 107
Mega events and seasonality: the case of the Milan World Expo 2015 103
La collaborazione pubblico-privato nel governo delle destinazioni turistiche: città europee a confronto 103
Managing Cultural Events and Meetings Activities in European Urban Destinations 102
Strategie e performance delle imprese alberghiere di Milano 101
Sviluppo e comunicazione dell'offerta 101
The competitiveness of Heritage Cities: the Role of Events 97
Foundations of hospitality performance measurement research: a co-citation approach 97
Linking online communication strategies to destinations' performance: an explorative analysis 96
Repositioning city brands and events: Milan 95
Sharing economy: a co-citation analysis 94
Linking online communication strategies to destinations' performance: an explorative analysis 93
La collaborazione tra imprese e istituzioni nel governo delle destinazioni turistiche urbane 89
Tourism destination meta-governance and smart governance in Milan, Italy 86
Tale of two cities’ collaborative tourism marketing: Towards a theory of destination stakeholder assessment 83
Going concern assessment and related disclosure during the pandemic. Evidence from the “most impacted” Italian firms 76
Exploring Destination Sustainable Development Strategies: Triggers and Levels of Maturity 74
Marketing territoriale 73
Modes of destination metagovernance and smart governance in Milan: A longitudinal perspective 71
L’IMPORTANZA DEL MONITORAGGIO PER LO SVILUPPO DI STRATEGIE SOSTENIBILI DELLE DMO: UN’ANALISI ESPLORATIVA 70
Artificial Intelligence in Events 64
Stakeholder Engagement and Triggers for Sustainable Development in Complex Fragile Ecosystems: Evidence from Alpine Trentino Region 64
Is AI really better than conventional methods to identify the key drivers of firms’ performance? An exploratory study in the hospitality industry 63
Cultural Heritage for Sustainable Destination Development: The Role of Collaborative Strategies 61
Going concern assessment and related disclosure during the pandemic - Evidence from the "most impacted" italian firms 54
Managing Minor Events for a Sustainable Tourism Development of an Urban Destination 46
Marketing capabilities for value creation in the short-term rental segment: an exploratory analysis of Airbnb 35
Orientation to sustainability and strategic positioning of destinations: an analysis of international tourism website 24
Fuzzy formal concept analysis to detect DMO’s strategic patterns towards sustainability 2
Totale 6.071
Categoria #
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conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
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Totale 29.949


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021310 0 0 0 0 0 47 9 40 12 48 43 111
2021/2022330 7 2 17 18 66 25 10 55 9 9 22 90
2022/20231.118 100 53 44 99 58 78 7 56 474 61 53 35
2023/2024567 29 25 46 51 41 43 16 135 33 32 27 89
2024/20251.246 26 56 93 53 123 52 93 211 144 89 131 175
2025/20261.580 329 181 270 337 399 64 0 0 0 0 0 0
Totale 6.071