D'ANGELLA, FRANCESCA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 1.413
NA - Nord America 1.296
AS - Asia 210
AF - Africa 83
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 19
OC - Oceania 6
Totale 3.027
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.290
IT - Italia 432
IE - Irlanda 347
UA - Ucraina 260
SE - Svezia 100
VN - Vietnam 97
CI - Costa d'Avorio 83
DE - Germania 72
FI - Finlandia 69
HK - Hong Kong 64
CN - Cina 38
FR - Francia 28
GB - Regno Unito 21
EU - Europa 19
AT - Austria 18
CH - Svizzera 16
NL - Olanda 14
BE - Belgio 9
RU - Federazione Russa 9
ES - Italia 7
AU - Australia 6
CA - Canada 4
GR - Grecia 4
JP - Giappone 3
PH - Filippine 3
HU - Ungheria 2
IR - Iran 2
MX - Messico 2
PT - Portogallo 2
BG - Bulgaria 1
IN - India 1
KR - Corea 1
NO - Norvegia 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
TW - Taiwan 1
Totale 3.027
Città #
Dublin 347
Chandler 320
Jacksonville 205
Opera 106
Houston 103
Dong Ket 97
Abidjan 83
Hong Kong 64
Wilmington 62
Ann Arbor 61
Milan 49
Ashburn 47
Helsinki 47
Princeton 36
Woodbridge 23
Boardman 21
Falls Church 20
Rome 20
Vienna 18
Bern 15
Liberty Lake 15
San Mateo 14
Dalian 11
Turin 11
Morbegno 10
Naples 9
Brescia 8
Brussels 8
Beijing 7
Montecassiano 7
Bari 6
Dearborn 6
Motteggiana 6
Bremen 5
Brisbane 5
Las Vegas 5
Mesero 5
Mestre 5
Miami 5
Verona 5
Brindisi 4
Gallipoli 4
Hefei 4
Kunming 4
Montreal 4
Monza 4
Moscow 4
Oulu 4
Portland 4
Providence 4
Thessaloníki 4
Vasto 4
Amsterdam 3
Bellante 3
Bologna 3
Davao City 3
Guangzhou 3
Isola del Liri 3
Lecce 3
Los Angeles 3
Merano 3
Mongrando 3
Montemarciano 3
Nanjing 3
Narni 3
Santa Flavia 3
Trento 3
Ussana 3
Angri 2
Archi 2
Avellino 2
Barcelona 2
Caronno Pertusella 2
Castelfiorentino 2
Catania 2
Caulonia 2
Cefalù 2
Collesalvetti 2
Conversano 2
Cuneo 2
Dallas 2
Dalmine 2
Debrecen 2
Deiva Marina 2
Finale Ligure 2
Florence 2
Formigine 2
Gunzenhausen 2
Hanover 2
Marnate 2
Merate 2
Nagasaki 2
Noceto 2
Osimo 2
Paris 2
Parma 2
Philadelphia 2
Polverigi 2
Porto 2
Porto Torres 2
Totale 2.057
Nome #
Strumenti di intelligenza artificiale per la progettazione di strategie collaborative interaziendali: una applicazione alle destinazioni turistiche 187
Stakeholders’ engagement and collaboration in tourism destinations 167
Reti di impresa nel turismo: verso un modello di maturità 109
Decomposing seasonality in an urban destination: the case of Milan 103
The maturity of tourism neworks: an exploratory study 100
Archetypes of destination governance: a comparison of international destinations 96
Fabbisogno di nuove competenze e ruolo strategico della formazione per lo sviluppo del turismo 94
Artificial intelligence to design collaborative strategy: An application to urban destinations 94
Orientation to sustainability and strategic positioning of destinations: an analysis of international tourism websites 92
Orientamento alla sostenibilità della comunicazione online e posizionamento strategico delle destinazioni urbane. Un’analisi dei portali turistici ufficiali. 91
Value creation through strategic innovation and cooperation 88
La collaborazione nella gestione delle destinazioni turistiche 87
Governance and new product development 85
Building Competitive Advantage in District Firms: The Role of the Network and the Company 83
Assessing and profiling the image of urban destination: the case of Milano 81
Il ruolo del comitato di controllo interno nelle aziende italiane quotate: dall’adozione di uno standard allo sviluppo di “best practice” 81
Development of a Tourism Destination: Exploring the Role of Destination Capabilities 78
Ricentrare la città: paesaggi culturali nella metropoli contemporanea 77
Event Management and Destination Strategy in Heritage Cities 74
Strategie e performance delle imprese alberghiere di Milano 74
The balanced scorecard of a new destination product: implications for lodging and skiing firms 74
Assessing the international image of an urban destination: the case of Milan 70
Assessing the international image of an urban destination: the case of Milan 69
Mega events and seasonality: the case of the Milan World Expo 2015 69
The competitiveness of Heritage Cities: the Role of Events 67
Linking online communication strategies to destinations' performance: an explorative analysis 67
Managing Cultural Events and Meetings Activities in European Urban Destinations 67
Repositioning city brands and events: Milan 66
Sviluppo e comunicazione dell'offerta 66
La collaborazione pubblico-privato nel governo delle destinazioni turistiche: città europee a confronto 63
Linking online communication strategies to destinations' performance: an explorative analysis 60
Sharing economy: a co-citation analysis 60
La collaborazione tra imprese e istituzioni nel governo delle destinazioni turistiche urbane 60
Cultural events for a sustainable tourism development in urban destinations: the case of Milan’s week 60
Foundations of hospitality performance measurement research: a co-citation approach 54
Tale of two cities’ collaborative tourism marketing: Towards a theory of destination stakeholder assessment 51
Marketing territoriale 51
Tourism destination meta-governance and smart governance in Milan, Italy 49
Modes of destination metagovernance and smart governance in Milan: A longitudinal perspective 28
Managing Minor Events for a Sustainable Tourism Development of an Urban Destination 26
Orientation to sustainability and strategic positioning of destinations: an analysis of international tourism website 6
Cultural Heritage for Sustainable Destination Development: The Role of Collaborative Strategies 6
Totale 3.130
Categoria #
all - tutte 14.220
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 14.220


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/201999 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 84 15
2019/2020372 28 13 10 69 13 44 16 66 3 70 1 39
2020/2021425 13 37 19 44 2 47 9 40 12 48 43 111
2021/2022330 7 2 17 18 66 25 10 55 9 9 22 90
2022/20231.118 100 53 44 99 58 78 7 56 474 61 53 35
2023/2024452 29 25 46 51 41 43 16 135 33 32 1 0
Totale 3.130