ZAVARRONE, EMMA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.619
NA - Nord America 2.938
AS - Asia 768
AF - Africa 240
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 56
SA - Sud America 11
OC - Oceania 5
Totale 7.637
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.928
IE - Irlanda 966
UA - Ucraina 826
IT - Italia 818
VN - Vietnam 374
DE - Germania 265
CI - Costa d'Avorio 239
FI - Finlandia 230
SE - Svezia 197
HK - Hong Kong 143
TR - Turchia 116
SG - Singapore 88
NL - Olanda 66
GB - Regno Unito 63
CZ - Repubblica Ceca 59
EU - Europa 56
RU - Federazione Russa 35
FR - Francia 33
CN - Cina 29
BE - Belgio 25
CA - Canada 9
BR - Brasile 7
PT - Portogallo 7
AT - Austria 6
KR - Corea 6
CH - Svizzera 5
ID - Indonesia 5
NZ - Nuova Zelanda 5
LI - Liechtenstein 4
NO - Norvegia 4
BG - Bulgaria 3
CL - Cile 3
CY - Cipro 2
DK - Danimarca 2
IL - Israele 2
RO - Romania 2
AD - Andorra 1
BY - Bielorussia 1
ES - Italia 1
IN - India 1
IQ - Iraq 1
JP - Giappone 1
PA - Panama 1
PE - Perù 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 7.637
Città #
Dublin 959
Chandler 709
Jacksonville 550
Dong Ket 373
Abidjan 239
Milan 156
Wilmington 143
Hong Kong 142
Helsinki 129
Ashburn 108
Napoli 104
Princeton 102
San Mateo 80
Boardman 74
Woodbridge 62
Lamezia Terme 60
Liberty Lake 59
Singapore 54
Brno 52
Monza 36
Catanzaro 35
Ann Arbor 30
Munich 27
Opera 26
Brussels 24
Castrolibero 23
Naples 22
Philadelphia 21
Zungri 21
Los Angeles 20
Cosenza 18
Las Vegas 17
Crotone 16
Rizziconi 16
Verona 15
Saint Petersburg 14
Buccinasco 13
Frankfurt am Main 13
Salerno 13
Reggio Calabria 12
Falls Church 11
Beijing 9
Delianuova 9
Hanover 9
Miami 9
Redmond 9
Rome 9
Messina 8
Amsterdam 7
Kocaeli 7
Lisbon 7
Moscow 7
Borås 6
Brescia 6
Changsha 6
Edinburgh 6
Houston 6
Norwalk 6
Olomouc 6
Seattle 6
Southend 6
Turin 6
Vienna 6
Altamura 5
Athlone 5
Cernusco sul Naviglio 5
Dunedin 5
Marano Marchesato 5
Sleman 5
Spezzano Albanese 5
Utrecht 5
Vercelli 5
Acquappesa 4
Cassano Allo Ionio 4
Daejeon 4
Fulham 4
Kosekoy 4
Schaan 4
Tappahannock 4
Anacapri 3
Caserta 3
Catania 3
El Dorado Hills 3
Fairfield 3
Florence 3
Hefei 3
Oslo 3
Palo del Colle 3
Sofia 3
Toronto 3
Viña del Mar 3
Atlanta 2
Bellinzona 2
Brasília 2
Brentonico 2
Bresso 2
Buffalo 2
Centallo 2
Copenhagen 2
Dearborn 2
Totale 4.881
Nome #
A Multidisciplinary Approach to Validate a Friendship Psychometric Scale: a Study in an Italian Sample of Students 125
Esercizi e complementi di demografia 119
Academic reputation: a proposal for a new scale 99
A note about new index to evaluate teaching quality 99
Topic & metaverse: an explorative analysis. 97
Fondamenti di statistica 94
Accessibilità della didattica e mappe di posizionamento 93
SustDict: a customized lexical-based dictionary for CSR. 92
Accessibilità della didattica e mappa di posizionamento 92
The importance of official data for the definition of municipal policies for social housing 83
Assessing Italian Research in Social Statistics 83
Construction and validation of the Physiological Emotions Friendship Scale (PhEFS) through a multidisciplinary approach 81
Invecchiamento della popolazione e bisogni emergenti 80
Performance measurement in tourism firms: A content analytical meta-approach 80
Valutazione dell’assistenza domiciliare integrata nell’esperienza italiana 79
Evaluation of Intangible Assets in the Insurance Industry: Evidence from a Comparative International Study 79
Un sistema “web assisted” a supporto della definizione delle competenze per competere 79
Analisi sull'andamento dell'economia nella provincia di Cosenza nel 1996 78
Strategie di rispecificazione dei modelli equivalenti per la valutazione della qualità della Didattica Universitaria 77
Assessing Italian Research in Statistics: Interdisciplinary or Multidisciplinary? 76
Tecniche di segmentazione e modelli a componenti di varianza per l'analisi del tempo di ritardo nel conseguimento della laurea 76
School Performance and Network Effects among Classmates 75
La qualità della didattica universitaria: Verifica di validità e di affidabilità del questionario di rilevazione 75
L’ uso delle mappe di posizionamento per la valutazione della didattica 74
Ordinal scales and customer satisfaction: an aplett 72
Mondi in movimento 72
Measuring dissimilarity in learning capital using time trajectories 71
Some proprieties of a summary index to measure the opinions expressed by the users of a given service 70
Competere: implementazione di un sistema web assisted 70
Modelli strutturali multigruppo per l’analisi dei tempi di permanenza nel sistema universitario 70
Networks & Nature Based Solutions: an application for Milan hydric resources 69
Strategic Asset Allocation and Tail Risk: An Application of EVT to Financial Planning 69
An information system in deliver innovative services to SMEs: the case of a science and technology park in Southern Italy 69
Strategic Asset Allocation and Tail Risk: An Application of EVT to Financial Planning 69
A micro approach to cognitive skills’ growth in a university context 69
Latent growth curve and Gompertz function: testing the measurement invariance 69
Aziende, competenze e processi di selezione dei laureati: Una possibile quantificazione 68
Word of mouth in the pharmaceutical industry: a network textual analysis approach 68
Toward a Human Capital Accounting that incorporates Individual Growth Trajectories 68
Competences and professional options of the Italian graduates: results from the texual analysis of the degree course information data 68
Stili di vita, comunicazione e consumo alimentare: il ruolo della famiglia 68
Alcune proprietà della famiglia degli indicatori CI 67
Scaling University Reputation in Students' Perception 67
Explaining entrepreneurial success: evidence from the Italian case (nineteenth and twentieth-centuries) 67
Qualità e soddisfazione degli utenti: la costruzione di un modello causale 67
Il ricorso a modelli invarianti per valutare la qualità della didattica 67
Ricerca dei fattori latenti comuni per i rischi di abbandoni e di successo negli studi 67
Summary indicators of opinion expressed by the user of a given service 67
Becoming economically independent: weakening strenghthening parental ties? Measuring the impact of families on graduates' entrance in the labour market 66
Family lifestyle and childhood obesity in an urban city of Northern Italy 66
Qualità del servizio e soddisfazione dell'utente: un nuovo approccio 65
Ricerche di marketing qualitative e sugli atteggiamenti 65
Orientamento e capitale umano universitario: Un’analisi delle traiettorie latenti 65
RepAC: un modello per la misurazione della Reputazione per l’Accademia 65
Web based methodologies and techniques to monitor electronic resources use in unievrsity libraries 65
Il capitale formativo e differenza di genere: il caso di un istituto finanziario 65
How difficulties, didactic supports and teaching quality in disciplines can be perceived through the structural approach 64
Dental patient's loyalty and satisfaction 64
Formative measurement model for academic reputation 64
Evaluation of Human Capital in an Education-Based Perspective 64
Use of Latent Trajectories and Learning Capital 64
Information, advice, friendship, notes and trust network: evidence on learning from classmate 64
MARE: Map of Academic Reputation for Enrolling 64
Job satisfaction nelle organizzazioni non profit : evidenze dell'applicazione della Social Network Analysis 63
La progettazione del percorso formativo "ottimale" di laureati per le attività di servizi commerciali e marketing 63
Companies, Competences and Graduates' Selection Process: An attempt to Quality 62
Modeling nonlinear dependencies in non-life insurance-rotated copulas in dynamic financial analysis 62
Un approccio riflessivo alla misurazione della reputazione accademica: il modello RepAc 62
An aplett to measure and to assess the customer satisfaction: how the graduate people in the working world evaluate their university syllabus 62
Le dimensioni della reputazione dell'università dal punto di vista degli studenti 61
Learning Capital and Network Effects Among Class Mates 61
An applet to measure and to assess the customer satisfaction: how the-graduate people in the working world evaluate their university syllabus 61
Politiche di popolazione e politiche demografiche: una breve rassegna 61
Social interaction and volunteer satisfaction: An exploratory study in primary healthcare 61
Competenze e sbocchi professionali 61
Capitale umano e traiettorie di crescita individuali 60
David and Goliath: Small banks in an era of consolidation. Evidence from Italy 60
The value of relationship lending: small bank in a era of consolidation 60
Elementi di statistica per le ricerche di marketing 59
Comparing mental maps: Obama vs. McCain 59
Satisfaction, loyalty and WOM in dental care sector 59
Emotion recognition in italian political language for prefiguring crisis in the balance of the parties’ coalitions 58
Emergency remote teaching: an explorative tool. 58
Challenges And New Jobs for the Post-Covid Tourism: the Perspective of Tourism Managers. 58
Estimating University Human Capital through Growth Models 58
What does the concept of sustainability actually mean? A network textual analysis in the main Italian blogs. 58
A text mining approach for CSR communication: an explorative analysis of energy firms on Twitter in the post-pandemic era 58
The measure of economic re-evaluation: a coefficient based on conjoint analysis 57
Ottimizzare la coerenza tra profili formativi universitari e sbocchi occupazionali: proposta di una metodologia 57
Formazione universitaria e modelli di crescita 57
Third Mission & VQR 2015-2019: a bigram’s story 56
Scalare la reputazione degli Atenei nella percezione dello studente attraverso la Mokken Scale Analysis 56
La social network analysis 55
Testing for risk sensitivity in the European Insurance Industry: empirical evidence from subordinated debt issues 54
Market discipline in the European insurance industry: a proposal for a model 54
Ordinal scales and customer satisfaction: an applet 54
Importance-Performance : an application on patients in dentist practice 54
Proposta di un modello generatore delle competenze acquisite attraverso la formazione universitaria 54
Re-specifying strategies and models in evaluate university teaching quality 53
La dimensione della reputazione dal punto di vista degli studenti 53
Totale 6.862
Categoria #
all - tutte 44.579
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 44.579


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020611 0 13 2 101 3 104 5 126 1 137 5 114
2020/20211.060 3 110 19 101 0 112 1 105 5 124 107 373
2021/2022786 14 4 89 69 93 9 22 114 13 9 94 256
2022/20232.806 314 91 81 194 156 260 14 188 1.202 99 149 58
2023/20241.402 84 64 149 128 80 142 76 186 49 66 42 336
2024/2025124 124 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 7.812