ZAVARRONE, EMMA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.978
NA - Nord America 3.008
AS - Asia 1.371
AF - Africa 247
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 56
SA - Sud America 33
OC - Oceania 14
Totale 8.707
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.981
IT - Italia 969
IE - Irlanda 968
UA - Ucraina 826
DE - Germania 417
VN - Vietnam 374
SG - Singapore 293
HK - Hong Kong 279
CN - Cina 267
CI - Costa d'Avorio 239
FI - Finlandia 238
SE - Svezia 199
TR - Turchia 124
NL - Olanda 76
GB - Regno Unito 70
CZ - Repubblica Ceca 59
EU - Europa 56
FR - Francia 42
RU - Federazione Russa 41
BE - Belgio 29
BR - Brasile 27
CA - Canada 24
AT - Austria 10
AU - Australia 9
PT - Portogallo 7
KR - Corea 6
CH - Svizzera 5
ID - Indonesia 5
NO - Norvegia 5
NZ - Nuova Zelanda 5
BG - Bulgaria 4
LI - Liechtenstein 4
CL - Cile 3
IL - Israele 3
IN - India 3
IQ - Iraq 3
MY - Malesia 3
TW - Taiwan 3
AR - Argentina 2
CY - Cipro 2
DK - Danimarca 2
JM - Giamaica 2
RO - Romania 2
TN - Tunisia 2
UZ - Uzbekistan 2
ZA - Sudafrica 2
AD - Andorra 1
AO - Angola 1
BD - Bangladesh 1
BY - Bielorussia 1
EG - Egitto 1
ES - Italia 1
JP - Giappone 1
KE - Kenya 1
KZ - Kazakistan 1
LT - Lituania 1
MA - Marocco 1
PA - Panama 1
PE - Perù 1
PH - Filippine 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
Totale 8.707
Città #
Dublin 961
Chandler 709
Jacksonville 550
Dong Ket 373
Hong Kong 275
Abidjan 239
Singapore 191
Milan 172
Wilmington 143
Falkenstein 142
Helsinki 137
Ashburn 109
Napoli 104
Princeton 102
San Mateo 80
Lamezia Terme 76
Boardman 75
Woodbridge 62
Liberty Lake 59
Brno 52
Shanghai 42
Catanzaro 38
Monza 36
Ann Arbor 30
Munich 30
Brussels 27
Beijing 26
Guangzhou 26
Opera 26
Castrolibero 23
Naples 23
Cosenza 22
Los Angeles 21
Philadelphia 21
Zungri 21
Rome 18
Crotone 17
Las Vegas 17
Frankfurt am Main 16
Rizziconi 16
Verona 15
Amsterdam 14
Reggio Calabria 14
Saint Petersburg 14
Shenzhen 14
Buccinasco 13
Salerno 13
Rossano 12
Falls Church 11
Torano Castello 10
Vienna 10
Delianuova 9
Hanover 9
Miami 9
Redmond 9
Toronto 9
Zumpano 9
Messina 8
Moscow 8
Turin 8
Kocaeli 7
Lisbon 7
Santa Clara 7
Seattle 7
Borås 6
Brescia 6
Changsha 6
Edinburgh 6
Houston 6
Norwalk 6
Olomouc 6
Quanzhou 6
Southend 6
Albuquerque 5
Altamura 5
Athlone 5
Aversa 5
Cernusco sul Naviglio 5
Dunedin 5
Genoa 5
Marano Marchesato 5
Paris 5
Sleman 5
Spezzano Albanese 5
Sydney 5
Utrecht 5
Vercelli 5
Xi'an 5
Acquappesa 4
Ankara 4
Cassano Allo Ionio 4
Daejeon 4
Fulham 4
Jiaxing 4
Kosekoy 4
Schaan 4
Sofia 4
St Petersburg 4
Tappahannock 4
Washington 4
Totale 5.530
Nome #
SustDict: a customized lexical-based dictionary for CSR. 142
A Multidisciplinary Approach to Validate a Friendship Psychometric Scale: a Study in an Italian Sample of Students 131
Esercizi e complementi di demografia 126
Academic reputation: a proposal for a new scale 114
Topic & metaverse: an explorative analysis. 105
Fondamenti di statistica 104
A note about new index to evaluate teaching quality 104
Accessibilità della didattica e mappa di posizionamento 99
Accessibilità della didattica e mappe di posizionamento 99
Social interaction and volunteer satisfaction: An exploratory study in primary healthcare 98
Construction and validation of the Physiological Emotions Friendship Scale (PhEFS) through a multidisciplinary approach 93
Third Mission & VQR 2015-2019: a bigram’s story 91
Assessing Italian Research in Statistics: Interdisciplinary or Multidisciplinary? 89
The importance of official data for the definition of municipal policies for social housing 88
Invecchiamento della popolazione e bisogni emergenti 88
Assessing Italian Research in Social Statistics 88
Valutazione dell’assistenza domiciliare integrata nell’esperienza italiana 86
Evaluation of Intangible Assets in the Insurance Industry: Evidence from a Comparative International Study 85
Un sistema “web assisted” a supporto della definizione delle competenze per competere 85
Tecniche di segmentazione e modelli a componenti di varianza per l'analisi del tempo di ritardo nel conseguimento della laurea 85
Performance measurement in tourism firms: A content analytical meta-approach 85
Strategie di rispecificazione dei modelli equivalenti per la valutazione della qualità della Didattica Universitaria 83
Analisi sull'andamento dell'economia nella provincia di Cosenza nel 1996 82
L’ uso delle mappe di posizionamento per la valutazione della didattica 81
School Performance and Network Effects among Classmates 80
La qualità della didattica universitaria: Verifica di validità e di affidabilità del questionario di rilevazione 80
Networks & Nature Based Solutions: an application for Milan hydric resources 79
Ordinal scales and customer satisfaction: an aplett 78
A micro approach to cognitive skills’ growth in a university context 78
Strategic Asset Allocation and Tail Risk: An Application of EVT to Financial Planning 77
Measuring dissimilarity in learning capital using time trajectories 77
Mondi in movimento 77
Aziende, competenze e processi di selezione dei laureati: Una possibile quantificazione 76
Il ricorso a modelli invarianti per valutare la qualità della didattica 76
Some proprieties of a summary index to measure the opinions expressed by the users of a given service 75
Toward a Human Capital Accounting that incorporates Individual Growth Trajectories 75
Modelli strutturali multigruppo per l’analisi dei tempi di permanenza nel sistema universitario 75
Explaining entrepreneurial success: evidence from the Italian case (nineteenth and twentieth-centuries) 74
Emotion recognition in italian political language for prefiguring crisis in the balance of the parties’ coalitions 73
An information system in deliver innovative services to SMEs: the case of a science and technology park in Southern Italy 73
Word of mouth in the pharmaceutical industry: a network textual analysis approach 73
Competere: implementazione di un sistema web assisted 73
Competences and professional options of the Italian graduates: results from the texual analysis of the degree course information data 73
Ricerca dei fattori latenti comuni per i rischi di abbandoni e di successo negli studi 73
Summary indicators of opinion expressed by the user of a given service 73
Family lifestyle and childhood obesity in an urban city of Northern Italy 73
Latent growth curve and Gompertz function: testing the measurement invariance 73
Alcune proprietà della famiglia degli indicatori CI 72
Strategic Asset Allocation and Tail Risk: An Application of EVT to Financial Planning 72
Web based methodologies and techniques to monitor electronic resources use in unievrsity libraries 72
Qualità del servizio e soddisfazione dell'utente: un nuovo approccio 71
Scaling University Reputation in Students' Perception 71
Stili di vita, comunicazione e consumo alimentare: il ruolo della famiglia 71
RepAC: un modello per la misurazione della Reputazione per l’Accademia 71
Qualità e soddisfazione degli utenti: la costruzione di un modello causale 71
La progettazione del percorso formativo "ottimale" di laureati per le attività di servizi commerciali e marketing 71
Il capitale formativo e differenza di genere: il caso di un istituto finanziario 71
Ricerche di marketing qualitative e sugli atteggiamenti 70
Becoming economically independent: weakening strenghthening parental ties? Measuring the impact of families on graduates' entrance in the labour market 70
Formative measurement model for academic reputation 70
Un approccio riflessivo alla misurazione della reputazione accademica: il modello RepAc 70
Use of Latent Trajectories and Learning Capital 70
MARE: Map of Academic Reputation for Enrolling 70
CSR & Sentiment Analysis: a new customized dictionary 70
Orientamento e capitale umano universitario: Un’analisi delle traiettorie latenti 69
Information, advice, friendship, notes and trust network: evidence on learning from classmate 69
An applet to measure and to assess the customer satisfaction: how the-graduate people in the working world evaluate their university syllabus 69
Companies, Competences and Graduates' Selection Process: An attempt to Quality 68
Job satisfaction nelle organizzazioni non profit : evidenze dell'applicazione della Social Network Analysis 68
An aplett to measure and to assess the customer satisfaction: how the graduate people in the working world evaluate their university syllabus 68
Evaluation of Human Capital in an Education-Based Perspective 68
David and Goliath: Small banks in an era of consolidation. Evidence from Italy 68
Competenze e sbocchi professionali 68
A text mining approach for CSR communication: an explorative analysis of energy firms on Twitter in the post-pandemic era 68
Dental patient's loyalty and satisfaction 67
Capitale umano e traiettorie di crescita individuali 67
The value of relationship lending: small bank in a era of consolidation 67
Emergency remote teaching: an explorative tool. 66
How difficulties, didactic supports and teaching quality in disciplines can be perceived through the structural approach 66
Modeling nonlinear dependencies in non-life insurance-rotated copulas in dynamic financial analysis 66
Politiche di popolazione e politiche demografiche: una breve rassegna 66
Satisfaction, loyalty and WOM in dental care sector 66
Challenges And New Jobs for the Post-Covid Tourism: the Perspective of Tourism Managers. 65
Ottimizzare la coerenza tra profili formativi universitari e sbocchi occupazionali: proposta di una metodologia 65
Learning Capital and Network Effects Among Class Mates 65
Comparing mental maps: Obama vs. McCain 65
Le dimensioni della reputazione dell'università dal punto di vista degli studenti 63
What does the concept of sustainability actually mean? A network textual analysis in the main Italian blogs. 63
Scalare la reputazione degli Atenei nella percezione dello studente attraverso la Mokken Scale Analysis 63
Formazione universitaria e modelli di crescita 63
Elementi di statistica per le ricerche di marketing 62
The measure of economic re-evaluation: a coefficient based on conjoint analysis 61
Estimating University Human Capital through Growth Models 61
Market discipline in the European insurance industry: a proposal for a model 61
Gig workers' identikit 60
Re-specifying strategies and models in evaluate university teaching quality 60
Ordinal scales and customer satisfaction: an applet 60
Reti sociali e professionali 60
Importance-Performance : an application on patients in dentist practice 59
La social network analysis 59
Totale 7.597
Categoria #
all - tutte 56.846
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 56.846


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020383 0 0 0 0 0 0 0 126 1 137 5 114
2020/20211.060 3 110 19 101 0 112 1 105 5 124 107 373
2021/2022786 14 4 89 69 93 9 22 114 13 9 94 256
2022/20232.806 314 91 81 194 156 260 14 188 1.202 99 149 58
2023/20241.402 84 64 149 128 80 142 76 186 49 66 42 336
2024/20251.211 132 184 159 119 137 113 218 149 0 0 0 0
Totale 8.899