4.01 Contributo in atti di convegno (pubblicato): [1042] Home page tipologia

Sfoglia
Prodotti della tipologia (ordinati per Data di deposito in Decrescente ordine): 341 a 360 di 1.042
Data di pubblicazione Titolo Autori File
1-gen-2015 Combining human resource and stakeholder management perspectives: An exploration of collaborative learning opportunities in the banking industry Ravazzani, Silvia; Mormino, Sara
1-lug-2020 Hacia el ocaso de lo Setenta: América latina en el escenario internacional De Giuseppe, Massimo
27-ott-2019 Music and tourism: hitting high notes in economics and marketing of opera houses and destinations Besana, AngelaEsposito, Annamaria
1-gen-2008 What makes patent brokers brokers? Corsaro, Daniela; Benassi Mario
1-gen-2019 Do Consumers dream of Digital Advertising? New communication rules in Social Media Ferraresi, Mauro
1-gen-2011 Business Interaction in S-D Logic Corsaro, Daniela; SEBASTIANI R; SNEHOTA I.
1-apr-2020 Jean-Baptiste Seroux d'Agincourt e le abbazie abruzzesi: archi acuti e porte di bronzo Moretti, Simona
1-gen-2018 Exploring the Relationship between Relevance of Coalition Loyalty Programs and Loyalty Wang, Hong; Corsaro, Daniela; Han, Xiao; Qi, Xin; Kuang, Di
1-gen-2019 Managing sales transformation in btob: between human and digital Corsaro, Daniela
1-gen-2019 Beyond Human & Technology: A model for interpreting Sales Transformation Corsaro, Daniela
1-gen-2019 Cognitive technologies as boundary objects in digital place Corsaro, Daniela; Sebastiani, Roberta; Mele, Cristina
1-gen-2018 Mapping the Sales Transformation in btob Daniela Corsaro
1-gen-2019 Sales Transformation and new path of value co-creation Corsaro, Daniela
1-gen-2012 Multimedia Educational Pills (MEPs) for corporate training: methodology and cases Giordani, Paolo; Cipriani, Elisa; Fabiano, Sara; Moroni, Chiara; Ravazzani, Silvia; Di Renzo, Maria Rosaria; Mormino, Sara
1-gen-2012 Moodle Enterprise: L’uso efficace delle mappe concettuali nella formazione Ravazzani, Silvia; Paoletti, Mauro; Limoncelli, Paolo
1-gen-2008 Valuing Diversity to Enhance the Reflective Role of Public Relations Ravazzani, Silvia
1-gen-2013 New digital challenges for learning: Training on and by means of web 2.0 with digital natives’ support Ravazzani, Silvia; Mormino, Sara; Amicucci, Marco
1-gen-2010 Brand Images in business to business La Rocca, antonella; Comi, Alice; Corsaro, Daniela; Snehota, Ivan
1-gen-2019 Legitimacy management in testing times: CSR reporting in the banking sector Maier C. D.; Pollach I.; Ravazzani S.
1-feb-2020 Denaro ... Vil Denaro. When Sparafucile would not gain, Whoever the Dead. Besana, Angela
Prodotti della tipologia (ordinati per Data di deposito in Decrescente ordine): 341 a 360 di 1.042
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile

Scopri
Tipologia
  • 4 - Contributi in atti di convegno1042
Editore
  • ETS23
  • Springer17
  • Società Italiana di Marketing15
  • IEEE14
  • Qanat11
  • Aracne9
  • Società Italiana Marketing9
  • Springer, Cham8
  • ENCATC7
  • Harrassowitz7
Conferenza
  • Child and Teen Consumption 2012: ...7
  • EBES Conference7
  • SIM Conference7
  • Congresso Internazionale Marketin...6
  • International Congress on the Arc...6
  • Naples Forum on Service6
  • International Marketing Trends Co...5
  • Convegno annuale della Società It...4
  • Excellence in Services Internatio...4
  • Translating and the Computer4
Settore disciplinare
  • Settore SECS-P/08 - Economia e Ge...190
  • Settore SECS-P/01 - Economia Poli...59
  • Settore INF/01 - Informatica51
  • Settore SECS-P/07 - Economia Azie...50
  • Settore L-FIL-LET/11 - Letteratur...48
  • Settore L-FIL-LET/14 - Critica Le...41
  • Settore L-LIN/01 - Glottologia e ...39
  • Settore SECS-S/05 - Statistica So...39
  • Settore M-PSI/06 - Psicologia del...38
  • Settore M-STO/04 - Storia Contemp...35
Keyword
  • marketing21
  • Ebla15
  • economics14
  • Italy11
  • communication10
  • Letteratura italiana contemporanea10
  • Artificial Intelligence8
  • advertising7
  • cluster analysis7
  • comunicazione7