Exploring Interlinguistic Intercultural Mediation in healthcare settings in Italy
2019-01-01 Pignataro, Clara
Technology Enabled Guest Centricity in Hospitality
2019-07-01 Inversini, Alessandro; De Carlo, Manuela; Masiero, Lorenzo
Looking through blue glasses: bioelectrical measures to assess the awakening after a calm situation.
2019-01-01 Bilucaglia, M.; Laureanti, R.; Zito, M.; Circi, R.; Fici, A.; Rivetti, F.; Valesi, R.; Wahl, S.; Russo, V.
Voice is caption: television interpreting and quality issues
2019-04-15 Pignataro, Clara
Fra potenzialità e ostacoli: i social media interni nelle aziende italiane
2019-01-01 Mazzei, Alessandra; Ravazzani, Silvia; Butera, Alfonsa; Quaratino, Luca; Fisichella, Chiara
Un approccio inside-out alla costruzione del brand: strategie di employee ambassadorship
2019-01-01 Mazzei, Alessandra; Fisichella, Chiara; Butera, Alfonsa
SUSTAINABILITY IN MUSEUMS PRACTICES EVIDENCES FROM ITALIAN PERSPECTIVE
2019-08-01 Esposito, Annamaria; Fisichella, Chiara
Sustainability in italian museums: words and channels
2019-10-01 Esposito, Annamaria; Fisichella, Chiara
En amont et en aval de Yourcenar: Saint Jean de la Croix et Valeria Parrella, ou de la différence entre sillage et pillage»
2019-11-01 Brignoli, Laura
CRIS forever! Culture resilience in small... towns
2019-10-03 Besana, Angela; Esposito, Annamaria; Fisichella, Chiara; Vannini, Maria Cristina
Museum branding: challenges and strategies beyond works of art: a pilot study in Italy
2019-01-01 Esposito, Annamaria; Besana, Angela; Vannini, M. Cristina; Fisichella, Chiara
Teen’s conspicuous consumption on the web 2.0
2012-01-01 Ferraresi, Mauro
“De hereditate olim domini Ylarionis cardinalis Niceni”: icone e altre opere di Bessarione
2019-06-01 Moretti, Simona
Do consumers dream of digital advertising? New communication rules in social media
2019-01-01 Ferraresi, Mauro
I Am Her(e): Physical/Cognitive Robots and Human Intimacy in the Imagery of Spike Jones' Movies
2016-01-01 Barile, Nello; Sugiyama, Satomi
Il ruolo del comitato di controllo interno nelle aziende italiane quotate: dall’adozione di uno standard allo sviluppo di “best practice”
2006-01-01 D'Angella, Francesca; Scortichini, Francesca
The World Milan Expo 2015: Short-Term Effects on Hospitality Firms
2019-03-14 Sainaghi, Ruggero; Baggio, Rodolfo
Value co-creation and the role of employee engagement and its drivers
2017-01-01 Mazzei, Alessandra; Quaratino, Luca; Ravazzani, Silvia; Butera, Alfonsa; Fisichella, Chiara; Pedrazzini, Valentina
Le golose geografie della letteratura di migrazione: ipotesi per un atlante gastronomico-migrante del Nord Italia
2017-01-01 Chiurato, Andrea
Entrepreneurship in innovative artistic production: insights from the Italian context
2018-06-01 Friel, Martha; Miglietta, Angelo; Segre, Giovanna
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile
Scopri
Tipologia
- 4 - Contributi in atti di convegno1042
Editore
- ETS23
- Springer17
- Società Italiana di Marketing15
- IEEE14
- Qanat11
- Aracne9
- Società Italiana Marketing9
- Springer, Cham8
- ENCATC7
- Harrassowitz7
Conferenza
- Child and Teen Consumption 2012: ...7
- EBES Conference7
- SIM Conference7
- Congresso Internazionale Marketin...6
- International Congress on the Arc...6
- Naples Forum on Service6
- International Marketing Trends Co...5
- Convegno annuale della Società It...4
- Excellence in Services Internatio...4
- Translating and the Computer4
Settore disciplinare
- Settore SECS-P/08 - Economia e Ge...190
- Settore SECS-P/01 - Economia Poli...59
- Settore INF/01 - Informatica51
- Settore SECS-P/07 - Economia Azie...50
- Settore L-FIL-LET/11 - Letteratur...48
- Settore L-FIL-LET/14 - Critica Le...41
- Settore L-LIN/01 - Glottologia e ...39
- Settore SECS-S/05 - Statistica So...39
- Settore M-PSI/06 - Psicologia del...38
- Settore M-STO/04 - Storia Contemp...35
Keyword
- marketing21
- Ebla15
- economics14
- Italy11
- communication10
- Letteratura italiana contemporanea10
- Artificial Intelligence8
- advertising7
- cluster analysis7
- comunicazione7