Raccontare la quotidianità: lo storytelling televisivo negli anni Dieci
2015-01-01 Cardini, Daniela
Tra mare superiore e mare inferiore, venendo da Oriente. Riflessioni sugli scambi a lunga distanza di materiali preziosi nel Vicino Oriente durante il Bronzo Antico
2015-01-01 Peyronel, Luca
Tell Tuqan and the Matkh Basin in a Regional Perspective: Thoughts and Questions Raised by the International Conference
2014-01-01 Baffi, Francesca; Peyronel, Luca
Living Near the Lake. The Matkh Region (Syria) during the Early and Middle Bronze Ages
2014-01-01 Peyronel, Luca
Pensare l'amore: filosofia e passioni
2015-01-01 Bettetini, MARIA TILDE
Profiling and Strategies of the Contemporary Creativity: Cluster Analysis of a USA Sample
2016-01-01 Besana, Angela
Understanding Economics and Marketing of Ecomuseums: An Exploration of a USA Sample
2016-01-01 Besana, Angela; Esposito, Annamaria
Brand building strategies and brand consistent behavior of employees
2015-01-01 Mazzei, Alessandra; Quaratino, Luca
Brand building e governo dei comportamenti dei collaboratori nei contesti online: le social media policies interne
2015-10-01 Mazzei, Alessandra; Butera, Alfonsa
Evaluating lifestyle branding as a long-term brand strategy: effects on perceived value attributions.
2015-10-22 Massara, Francesco; Porcheddu, Daniele
Situational and dispositional mediators to elicit advocacy towards heritage protection
2015-10-22 Massara, Francesco; Corciolani, Matteo
The emotional osmosis between manufacturer and store brands
2015-10-22 Massara, Francesco
Mobile Technologies Effects on Travel Behaviours and Experiences: A Preliminary Analysis
2015-01-01 Minazzi, Roberta; Mauri, AURELIO GIOVANNI
What's in a Name and What's for a Name
2015-10-22 Esposito, Annamaria; Besana, Angela
Community Foundations: the Philanthropy for Development of Communities in The Ecology of Culture: Community Engagement, Co-creation, Cross Fertilization, Encatc, Brussel, Belgium ISBN 978-92-990036-2-6
2015-10-20 Esposito, Annamaria; Besana, Angela
Economics and Strategic Shifts of Italian Performing Arts from 2011 to 2013
2015-10-01 Besana, Angela; Calzolari, Alessia
Tourism curricula: entrepreneurial engagement and stakeholders' satisfacion
2015-10-01 Besana, Angela; Esposito, Annamaria
Il ruolo della comunicazione per la competitività delle imprese manifatturiere in Italia
2014-11-12 Invernizzi, Emanuele; Romenti, Stefania; Murtarelli, Grazia
Modernità metrica del primo Gatto
2014-01-01 Giovannetti, Paolo
"... con dispersione minima": perché Giudici non è un poeta 'neometrico'
2014-01-01 Giovannetti, Paolo
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile
Scopri
Tipologia
- 4 - Contributi in atti di convegno927
Editore
- ETS22
- IEEE13
- Società Italiana di Marketing12
- Qanat11
- Springer10
- Aracne9
- Springer, Cham8
- Harrassowitz7
- Pearson7
- Rubbettino7
Conferenza
- Child and Teen Consumption 2012: ...7
- Congresso Internazionale Marketin...6
- EBES Conference6
- International Congress on the Arc...6
- Naples Forum on Service6
- SIM Conference5
- Convegno annuale della Società It...4
- Excellence in Services Internatio...4
- International Marketing Trends Co...4
- Translating and the Computer4
Settore disciplinare
- Settore SECS-P/08 - Economia e Ge...174
- Settore SECS-P/01 - Economia Poli...57
- Settore SECS-P/07 - Economia Azie...47
- Settore L-FIL-LET/11 - Letteratur...45
- Settore L-FIL-LET/14 - Critica Le...40
- Settore L-LIN/01 - Glottologia e ...39
- Settore M-PSI/06 - Psicologia del...38
- Settore SECS-S/05 - Statistica So...38
- Settore INF/01 - Informatica36
- Settore M-STO/04 - Storia Contemp...34
Keyword
- marketing20
- Ebla15
- economics14
- Italy11
- Letteratura italiana contemporanea10
- communication9
- advertising7
- cluster analysis7
- comunicazione7
- Conservation6