RUSSO, VINCENZO

RUSSO, VINCENZO  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 261 (tempo di esecuzione: 0.021 secondi).
Data di pubblicazione Titolo Autori File
1-lug-2014 "come tu mi vuoi". Dinamiche di accesso al mondo dei consumi in una società multiculturale è stato aggiunto al tuo carrello Russo, Vincenzo
1-gen-2020 "Everything will be fine”: a study on the relationship between employees’ perception of sustainable HRM practices and positive organizational behavior during COVID19 Manuti, Amelia; Giancaspro, Maria Luisa; Molino, Monica; Ingusci, Emanuela; Russo, Vincenzo; Signore, Fulvio; Zito, Margherita; Cortese, Claudio Giovanni
1-nov-2020 A neurophysiological exploration of the dynamic nature of emotions during the customer experience Verhulst, Nanouk; Vermeir, Iris; Slabbinck, Hendrik; Larivière, Bart; Mauri, MaurizioRusso, Vincenzo
1-apr-2019 A neuroscientific method for assessing effectiveness of digital vs. print ads: using biometric techniques to measure cross-media ad experience and recall Ciceri, AndreaRusso, VincenzoSonga, Giulia; Gabrielli, Giorgio; Clement, Jesper
1-gen-2009 A perfect imperfection: choices in everyday economic decision making Bustreo, Massimo; Mazzarotto, Edoardo; Russo, Vincenzo
1-gen-2009 A process of change in the non profit organization: an Italian case history of a community for risked young people Russo, Vincenzo; Mele, G.; Crescentini, A.
1-gen-2009 Alone Together. Self Identity and Social Network: Consumers in the New Era of “Click Personality” Bustreo, Massimo; Mazzarotto, Edoardo; Russo, Vincenzo
1-gen-2009 Alone together: self identity and social networks: consumers in the new era of "Click Personality" Bustreo, Massimo; Mazzarotto, Edoardo; Russo, Vincenzo
27-gen-2016 An Analysis and Comparison of Expectations and Perceptions on Sustainable Tourism among Italian and German Tourists RUSSO, VINCENZORE , ANNA; Angelini, Aurelio; Jabes, Davide
1-gen-2006 An explorative analysis of the difference between the effects of commercial and movie inserted violence Mortara, ArielaRusso, Vincenzo; Spatuzzi, Andrea L.
1-gen-2010 Analisi delle azioni di comunicazione pubblica e valutazione del suo grado di efficacia da parte degli operatori pubblici e del Terzo Settore Missaglia, Anna; Russo, Vincenzo; Cataldo, Federica
1-gen-2007 Analysis of the individual prosocial behaviour compared to organizational wellness and climate: an explorative research CASTELLI , LUCIANA; Cubico, S.; Bustreo, Massimo; Jabes, D.; Missaglia, A.; Russo, Vincenzo
1-gen-2021 Assessing the emotional response in social communication: the role of neuromarketing. Zito, MargheritaFici, AlessandroBilucaglia, Marco; Ambrogetti, Francesco; Russo, Vincenzo
1-dic-2012 Autobiographical recall of emotions correlating with different psychophysiological patterns Mainardi, Luca; Mauri, Maurizio; Barbieri, Roberto; Onorati, FrancescoRusso, Vincenzo
1-feb-2012 Axia: imparare dalla diversità, creare valore per l'Italia Russo, Vincenzo
1-mag-2011 Bambini e pubblicità. Dall’educazione allo sviluppo di talenti Bustreo, Massimo; Micheletto, Valeria; Russo, Vincenzo
1-gen-2022 Biosafety: From a traditional approach to an integrated approach Bellati, MaraRusso, Vincenzo; Leone, Paolo Alberto; Zito, Margherita; Luperini, Aldo
14-ott-2013 Cambiamento organizzativo in sanità: il caso dell’Azienda Ospedaliera Melegnano Jabes, Davide; Russo, Vincenzo; Sciangula, Cinzia
23-giu-2023 Can Traditional Food Product Communication Convey Safety to the Younger Generations? The Role of Sustainable Packaging Pasta, Catia; Russo, VincenzoBilucaglia, Marco; Licitra, Giuseppe; Mangione, Guido; Micheletto, ValeriaRossi, FedericaZito, Margherita
6-nov-2013 Characterization of affective states by pupillary dynamics and autonomic correlates Barbieri, Riccardo; Onorati, Francesco; Mainardi Luca; Mauri, MaurizioRusso, Vincenzo