4.01 Contributo in atti di convegno (pubblicato): [977] Home page tipologia

Sfoglia
Prodotti della tipologia (ordinati per Data di deposito in Decrescente ordine): 1 a 20 di 977
Data di pubblicazione Titolo Autori File
1-gen-2024 Produttrice, anzi operatrice culturale: il caso di Marina Piperno GRIZZAFFI, Chiara
18-ott-2024 Legitimacy argumentations in fast-fashion industry: a multimodal approach for OVS sustainability reporting Giuseppe Bonaccorso
1-lug-2024 Decoding Internationalization: Examining Digital Ambidexterity and Competitive Strategy Configuration via fsQCA Wang, Nuo
29-ago-2024 Nexus of Digitalization and Internationalization: A Review of DDCs in International Business Strategy Cheng, MingCorsaro, Daniela
1-gen-2023 MiRo-E at the Scuola Audiofonetica di Brescia – Exploratory analysis for an inclusive approach Hagen Lehmann; Federica Baroni; Laura Sara Agrati; Marco Lazzari
1-gen-2019 Political Skills and Political Incompetence. Pierre Bourdieu and the Link between Education and Politics Emanuela Susca
1-gen-2004 The "plutocratic cycle" of Vilfredo Pareto SUSCA, EMANUELA
1-gen-2021 Philanthropy and Education. An Alternative between Generosity and Democracy? Susca E.
13-dic-2022 Hey, Robot! An Investigation of Getting Robot’s Attention Through Touch Lehmann, Hagen; Rojik, Adam; Friebe, Kassandra; Hoffmann, Matej
1-gen-2024 The Madonna della Pace in Venice: Shaping a Cult between Byzantine and Venetian Narrative Sozze' Lucrezia
1-gen-2011 Universalismo e questione nazionale nel pensiero di Pierre Bourdieu SUSCA, EMANUELA
21-ott-2023 Understanding the Impact of NFT Business Models on the Creator Economy Anichini, MatteoMassara, Francesco
1-dic-2024 Feel the Past: una metodologia operativa per l’accessibilità sensoriale nei musei Davide Mezzino; Riccardo Cristoforo De Giorgi; Grazia Maria Signore
1-gen-2023 Promoting Equality and Inclusion: A MIMIC Model for Assessing Sustainable Tourism and Cultural Experiences for People with Disabilities in Italian Museums Emma ZavarroneMartha FrielVittorio Ottaviani
1-gen-2024 Sense-making in Embodied AI. Towards Autopoietic Chemical AI S. Rubin; P. Stano; A. Roli; L. Damiano
1-gen-2012 Intersubjectivity is/as a deal. Dynamics of brand-consumer interactions in 2.0 environments Galimberti, Carlo; Brivio, Eleonora; Cazzulani, Irene
1-gen-2020 Assessing User Experience of a virtual reality training in patients with anorexia nervosa: insigths from a pilot study Matamala-Gomez, M; Brivio, E; Chirico, A; Malighetti, C; Realdon, O; Serino, S; Dakanalis, A; Corno, G; Polli, N; Cacciatore, C; Riva, G; Mantovani, F
1-nov-2024 Creators and Platform Dependency: The Strategic Role of creator- Owned brands in the Creator Economy Matteo AnichiniFrancesco Massara
1-gen-2024 A purpose-driven approach to diversity, equity and inclusion: An investigation on Italian companies Butera A.Mazzei A.Ravazzani S.Fisichella C.
1-gen-2024 Cultivating purpose-driven organizations: The hidden potential of employee activism Conti, S.; Ravazzani, S.
Prodotti della tipologia (ordinati per Data di deposito in Decrescente ordine): 1 a 20 di 977
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile

Scopri
Tipologia
  • 4 - Contributi in atti di convegno977
Editore
  • ETS23
  • Società Italiana di Marketing15
  • IEEE13
  • Qanat11
  • Springer11
  • Aracne9
  • Società Italiana Marketing8
  • Springer, Cham8
  • ENCATC7
  • Harrassowitz7
Conferenza
  • Child and Teen Consumption 2012: ...7
  • EBES Conference7
  • SIM Conference7
  • Congresso Internazionale Marketin...6
  • International Congress on the Arc...6
  • Naples Forum on Service6
  • Convegno annuale della Società It...4
  • Excellence in Services Internatio...4
  • International Marketing Trends Co...4
  • Translating and the Computer4
Settore disciplinare
  • Settore SECS-P/08 - Economia e Ge...185
  • Settore SECS-P/01 - Economia Poli...59
  • Settore SECS-P/07 - Economia Azie...49
  • Settore L-FIL-LET/11 - Letteratur...47
  • Settore INF/01 - Informatica42
  • Settore L-FIL-LET/14 - Critica Le...42
  • Settore L-LIN/01 - Glottologia e ...39
  • Settore SECS-S/05 - Statistica So...39
  • Settore M-PSI/06 - Psicologia del...38
  • Settore M-STO/04 - Storia Contemp...35
Keyword
  • marketing21
  • Ebla15
  • economics14
  • Italy11
  • Letteratura italiana contemporanea10
  • communication9
  • advertising7
  • cluster analysis7
  • comunicazione7
  • Conservation6