4.01 Contributo in atti di convegno (pubblicato): [966] Home page tipologia

Sfoglia
Prodotti della tipologia (ordinati per Data di deposito in Decrescente ordine): 1 a 20 di 966
Data di pubblicazione Titolo Autori File
21-ott-2023 Understanding the Impact of NFT Business Models on the Creator Economy Anichini, MatteoMassara, Francesco
1-dic-2024 Feel the Past: una metodologia operativa per l’accessibilità sensoriale nei musei Davide Mezzino; Riccardo Cristoforo De Giorgi; Grazia Maria Signore
1-gen-2023 Promoting Equality and Inclusion: A MIMIC Model for Assessing Sustainable Tourism and Cultural Experiences for People with Disabilities in Italian Museums Emma ZavarroneMartha FrielVittorio Ottaviani
1-gen-2024 Sense-making in Embodied AI. Towards Autopoietic Chemical AI S. Rubin; P. Stano; A. Roli; L. Damiano
1-gen-2012 Intersubjectivity is/as a deal. Dynamics of brand-consumer interactions in 2.0 environments Galimberti, Carlo; Brivio, Eleonora; Cazzulani, Irene
1-gen-2020 Assessing User Experience of a virtual reality training in patients with anorexia nervosa: insigths from a pilot study Matamala-Gomez, M; Brivio, E; Chirico, A; Malighetti, C; Realdon, O; Serino, S; Dakanalis, A; Corno, G; Polli, N; Cacciatore, C; Riva, G; Mantovani, F
1-nov-2024 Creators and Platform Dependency: The Strategic Role of creator- Owned brands in the Creator Economy Matteo AnichiniFrancesco Massara
1-gen-2024 A purpose-driven approach to diversity, equity and inclusion: An investigation on Italian companies Butera A.Mazzei A.Ravazzani S.Fisichella C.
1-gen-2024 Cultivating purpose-driven organizations: The hidden potential of employee activism Conti, S.; Ravazzani, S.
1-gen-2024 Marketing capabilities for value creation in the short-term rental segment: an exploratory analysis of Airbnb Ruggero SainaghiFrancesca d'Angella
1-gen-2024 Silk gardens in Accornero Scarves: to the Roots of Artification in Gucci’s Brand Purpose Esposito, AnnamariaGnoli, Sofia
1-gen-2024 Emotion Unleashed: Real-Time FER in Video via Advanced Deep Learning Models Thakkar, Bhaumikkumar; Bhatt, Chintan; Patel, Parth; Patel, Mire; Bruno, Alessandro
1-gen-2017 Metaphorical exhibitions between art and design: a mutual relationship Beyond borders Matteo Pirola; Marco Borsotti; Raffaella Trocchianesi; Letizia Bollini
1-gen-2005 Spazi Neomateriali. Matteo Pirola
30-ott-2024 The Marketing and IT Expense of Italian Performing Arts in the Post-pandemic angela besanasau antonella
1-gen-2024 Enhancing Sustainability in Italian Opera houses Esposito, AnnamariaFisichella, Chiara
1-gen-2024 Il romanzo all’opera: narrativa straniera e melodramma italiano d’Ottocento Fabio Vittorini
1-set-2024 Perché l’Italia declina? Istituzioni, beni pubblici e modelli di sviluppo dalla Prima Repubblica a oggi Claudio Emanuele Felice
1-gen-2024 Perceptual Evaluation of Masked AutoEncoder Emergent Properties Through Eye-Tracking-Based Policy Tliba, Marouane; Kerkouri, Mohamed Amine; Chetouani, Aladine; Bruno, Alessandro; El Hassouni, Mohammed; Çöltekin, Arzu
1-gen-2024 Participatory approach, mixed methods, and urban sustainable development in the Horizon 2020 URBiNAT project Bagnasco A. M.Ferilli G.; Acri M.; Lameiras J. M.
Prodotti della tipologia (ordinati per Data di deposito in Decrescente ordine): 1 a 20 di 966
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile

Scopri
Tipologia
  • 4 - Contributi in atti di convegno966
Editore
  • ETS23
  • Società Italiana di Marketing14
  • IEEE13
  • Qanat11
  • Springer11
  • Aracne9
  • Springer, Cham8
  • ENCATC7
  • Harrassowitz7
  • Pearson7
Conferenza
  • Child and Teen Consumption 2012: ...7
  • EBES Conference7
  • SIM Conference7
  • Congresso Internazionale Marketin...6
  • International Congress on the Arc...6
  • Naples Forum on Service6
  • Convegno annuale della Società It...4
  • Excellence in Services Internatio...4
  • International Marketing Trends Co...4
  • Translating and the Computer4
Settore disciplinare
  • Settore SECS-P/08 - Economia e Ge...184
  • Settore SECS-P/01 - Economia Poli...59
  • Settore SECS-P/07 - Economia Azie...49
  • Settore L-FIL-LET/11 - Letteratur...47
  • Settore INF/01 - Informatica42
  • Settore L-FIL-LET/14 - Critica Le...42
  • Settore L-LIN/01 - Glottologia e ...39
  • Settore SECS-S/05 - Statistica So...39
  • Settore M-PSI/06 - Psicologia del...38
  • Settore M-STO/04 - Storia Contemp...35
Keyword
  • marketing21
  • Ebla15
  • economics14
  • Italy11
  • Letteratura italiana contemporanea10
  • communication9
  • advertising7
  • cluster analysis7
  • comunicazione7
  • Conservation6