Marketing capabilities for value creation in the short-term rental segment: an exploratory analysis of Airbnb
2024-01-01 Sainaghi, Ruggero; D'Angella, Francesca
Silk gardens in Accornero Scarves: to the Roots of Artification in Gucci’s Brand Purpose
2024-01-01 Esposito, Annamaria; Gnoli, Sofia
Emotion Unleashed: Real-Time FER in Video via Advanced Deep Learning Models
2024-01-01 Thakkar, Bhaumikkumar; Bhatt, Chintan; Patel, Parth; Patel, Mire; Bruno, Alessandro
Metaphorical exhibitions between art and design: a mutual relationship Beyond borders
2017-01-01 Pirola, Matteo; Borsotti, Marco; Trocchianesi, Raffaella; Bollini, Letizia
Spazi Neomateriali.
2005-01-01 Pirola, Matteo
The Marketing and IT Expense of Italian Performing Arts in the Post-pandemic
2024-10-30 Besana, Angela; Sau, Antonella
Enhancing Sustainability in Italian Opera houses
2024-01-01 Esposito, Annamaria; Fisichella, Chiara
Il romanzo all’opera: narrativa straniera e melodramma italiano d’Ottocento
2024-01-01 Vittorini, Fabio
Perché l’Italia declina? Istituzioni, beni pubblici e modelli di sviluppo dalla Prima Repubblica a oggi
2024-09-01 Felice, CLAUDIO EMANUELE
Perceptual Evaluation of Masked AutoEncoder Emergent Properties Through Eye-Tracking-Based Policy
2024-01-01 Tliba, Marouane; Kerkouri, Mohamed Amine; Chetouani, Aladine; Bruno, Alessandro; El Hassouni, Mohammed; Çöltekin, Arzu
Participatory approach, mixed methods, and urban sustainable development in the Horizon 2020 URBiNAT project
2024-01-01 Bagnasco, A. M.; Ferilli, G.; Acri, M.; Lameiras, J. M.
Quantization Effects on Neural Networks Perception: How would quantization change the perceptual field of vision models?
2024-01-01 Amine Kerkouri, Mohamed; Tliba, Marouane; Chetouani, Aladine; Bruno, Alessandro
AVAtt : Art Visual Attention dataset for diverse painting styles
2024-01-01 Kerkouri, Mohamed Amine; Tliba, Marouane; Chetouani, Aladine; Bruno, Alessandro
Shifting Focus: From Global Semantics to Local Prominent Features in Swin-Transformer for Knee Osteoarthritis Severity Assessment
2024-01-01 Sekhri, Aymen; Tliba, Marouane; Amine Kerkouri, Mohamed; Nasser, Yassine; Chetouani, Aladine; Bruno, Alessandro; Jennane, Rachid
Deep Learning Techniques for Accurate Classification of Rice Diseases: A Comprehensive Study
2024-01-01 Bruno, Alessandro; Bhatt, Chintan; Aoun, Najib Ben; Malaviya, Priyanshu; Mulla, Ahmed
Using Moodle in EFL Teaching in Italy: The Case Of Everywhere
2023-01-01 Boyd, Michael; Gallai, Fabrizio
Dalla scuola totalitaria alla scuola democratica
2024-01-01 Palumbo, E
Don Pogliani. Espressione della modernità?
2022-01-01 Palumbo, E
Dai fatti finzionali alle finzioni fattuali: due (opposti?) modelli di lettura
2024-01-01 Giovannetti, Paolo
Post-enactment. Realising the unrealised work of art
2022-01-01 Modena, Elisabetta
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile
Scopri
Tipologia
- 4 - Contributi in atti di convegno957
Editore
- ETS23
- IEEE13
- Società Italiana di Marketing13
- Qanat11
- Springer11
- Aracne9
- Springer, Cham8
- ENCATC7
- Harrassowitz7
- Pearson7
Conferenza
- Child and Teen Consumption 2012: ...7
- EBES Conference7
- Congresso Internazionale Marketin...6
- International Congress on the Arc...6
- Naples Forum on Service6
- SIM Conference6
- Convegno annuale della Società It...4
- Excellence in Services Internatio...4
- International Marketing Trends Co...4
- Translating and the Computer4
Settore disciplinare
- Settore SECS-P/08 - Economia e Ge...181
- Settore SECS-P/01 - Economia Poli...58
- Settore SECS-P/07 - Economia Azie...49
- Settore L-FIL-LET/11 - Letteratur...47
- Settore INF/01 - Informatica42
- Settore L-FIL-LET/14 - Critica Le...42
- Settore L-LIN/01 - Glottologia e ...39
- Settore M-PSI/06 - Psicologia del...38
- Settore SECS-S/05 - Statistica So...38
- Settore M-STO/04 - Storia Contemp...35
Keyword
- marketing21
- Ebla15
- economics14
- Italy11
- Letteratura italiana contemporanea10
- communication9
- advertising7
- cluster analysis7
- comunicazione7
- Conservation6