Competenze trasversali, imprenditorialità e professionalizzazione dei dottorandi di ricerca: un percorso sperimentale tra formazione sulle competenze trasversali e tecniche di biofeedback
2014-01-01 Bustreo, Massimo; Russo, Vincenzo; Mauri, Maurizio
Mythology and earthquakes in Italian literature of Eighteenth Century
2012-01-01 Andreoni, Annalisa
Il fenomeno delle streghe bambine a Bukavu - in Sud – Kivu (RDC). L’analisi dei casi di accusa in ambito familiare
2013-11-01 Ghiringhelli, Barbara
System wide cultural district: mapping and clustering the tangible and intangible cultural asset for the reshaping of the regional clusters in the Region of Veneto, Italy
2009-01-01 Ferilli, Guido; Sacco, Pier Luigi
Employee Communication Behaviours for Dialogic Communication: Theoretical Explanations and Field Evidence
2014-04-01 Mazzei, Alessandra
Do Food Safety Concerns Foster Vegetarian and Vegan Lifestyles?
2013-01-01 Mortara, Ariela
Group Buying as a Way to Cope with the Crisis
2013-01-01 Mortara, Ariela; Ardizzone, Antonella
Employee Communication Before and During a Crisis for Reputation Protection and Relationship Building
2013-01-01 Mazzei, Alessandra
How low cost companies delivery values to customer, and do business in the crisis: Marketing communication strategies in low cost companies
2013-01-25 Esposito, Annamaria
Assessing Italian Research in Statistics: Interdisciplinary or Multidisciplinary?
2012-01-01 De Francisci Epifani, Sandra; Zavarrone, Emma; Grazzia, Maria Gabriella; Triunfo, Nicole
School Performance and Network Effects among Classmates
2012-01-01 Vitali, Agnese; Zavarrone, Emma
Construction and validation of the Physiological Emotions Friendship Scale (PhEFS) through a multidisciplinary approach
2012-01-01 De Francisci Epifani, Sandra; Zavarrone, Emma
Internal Crisis Communication in a Global World: Companies’ Strategies and Employee Communicative Actions
2012-10-01 Mazzei, Alessandra
New Professional Competencies for the On Line Counselling in the Telephone Help-lines for Children: A Case of organizational change in Italy
2005-01-01 Russo, Vincenzo
Work Values and Generational Transition in Family Firms
2005-01-01 Bellotto, Massimo
Does Made-in-Italy still matter for Italian consumers?
2011-01-01 Mortara, Ariela
Do ethical motivations foster ethical fashion consumption? An explorative research
2011-01-01 Ironico, Simona; Mortara, Ariela
Social Shopping in Italy: An Explorative Research
2012-01-01 Mortara, Ariela; Ardizzone, Antonella
Preserving intangible heritage of Palestinian Territories’ cultural landscape: the Bethlehem Riwaya Museum
2012-06-01 AGLIERI RINELLA, VINCENZO TIZIANO
La miniatura medievale nel Seicento e nel Settecento: fra erudizione, filologia e storia dell’arte
2006-05-01 Moretti, Simona
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile
Scopri
Tipologia
- 4 - Contributi in atti di convegno141
Editore
- AIP - Associazione Italiana di Ps...14
- Association for NeuroPsychoEconomics7
- Journal Press India4
- ECREA3
- SIM - Società Italiana di Marketing3
- Università degli Studi di Milano-...3
- AIP2
- Babson College2
- BLEDCOM2
- Ebes2
Conferenza
- Giornate Nazionali di Psicologia ...5
- XX Congresso Nazionale della Sezi...5
- NeuroPsychoEconomics Conference4
- Congresso Nazionale della Sezione...3
- XXI Congresso Nazionale AIP - Sez...3
- XXI SIM Conference3
- Annual Conference of the European...2
- Annual IFERA World Family Busines...2
- Babson Kauffman Entrepreneurship ...2
- Congresso Nazionale della Sezione...2
Settore disciplinare
- Settore M-PSI/06 - Psicologia del...40
- Settore SECS-P/08 - Economia e Ge...31
- Settore ING-INF/05 - Sistemi di E...12
- Settore ING-INF/06 - Bioingegneri...12
- Settore SECS-S/05 - Statistica So...11
- Settore SECS-P/07 - Economia Azie...10
- Settore SPS/09 - Sociologia dei P...5
- Settore M-GGR/01 - Geografia4
- Settore L-ART/01 - Storia dell'Ar...3
- Settore M-DEA/01 - Discipline Dem...3
Keyword
- Consumer Neuroscience6
- EEG4
- consumer neuroscience3
- Nudge3
- emozioni2
- employee communication2
- Islam2
- manager2
- Multisensorialità2
- Neuromarketing2