Supply Chain Music Industry Analysis and New Business Models: Insights from Italy
2012-06-01 Ardizzone, Antonella
Entrepreneurial Orientation, Generational Involvement and Participative Strategy: A Configurational Approach to Performance in Family Firms
2011-01-01 Chirico, Francesco; Sciascia, Salvatore; Mazzola, PIETRO ALBERICO C.; Sirmon, David G.
Family ownership, Family Wealth and Risk-taking
2011-01-01 Sciascia, Salvatore; Nordqvist, Mattias; Mazzola, PIETRO ALBERICO C.
Dalla Grecia a Palermo: riflessioni sull’immagine di una Vergine
2011-01-01 Moretti, Simona
Un sistema “web assisted” a supporto della definizione delle competenze per competere
2011-09-13 Russo, Vincenzo; Sciangula, Cinzia; Zavarrone, Emma; Bustreo, Massimo
Use of Latent Trajectories and Learning Capital
2011-09-09 Mariani, Paolo; Zavarrone, Emma
MARE: Map of Academic Reputation for Enrolling
2011-09-13 Vezzoli, Marika; Zavarrone, Emma
Visualizing Reputational Maps
2011-09-09 Vezzoli, Marika; Zavarrone, Emma
Learning Capital and Network Effects Among Class Mates
2011-06-25 Vitali, Agnese; Zavarrone, Emma
What does the concept of sustainability actually mean? A network textual analysis in the main Italian blogs.
2011-06-24 Jabes, Davide; Zavarrone, Emma; Crescentini, Alberto; Russo, Vincenzo
Becoming economically independent: weakening strenghthening parental ties? Measuring the impact of families on graduates' entrance in the labour market
2006-01-01 Civardi, M.; Zavarrone, Emma; Crippa, F.
Byzantine Art and Roman Collections in the Nineteenth Century
2006-01-01 Moretti, Simona
Tagging the World: An Augmented Idea of Felicity Conditions
2011-01-01 Logaldo, Mara
Pavlov's dog goes shopping: interactionism vs. reactionism in store environments
2004-01-01 Massara, Francesco; Scapi, Daniele
The Role of Absorptive Capacity in Entrepreneurial Opportunity Recognition and Exploitation
2005-01-01 Sciascia, Salvatore; Salvato, Carlo A.; Alberti, Fernando
Firm-level Entrepreneurship in mature industries: a knowledge-based approach
2007-01-01 Sciascia, Salvatore; Alberti, Fernando; Salvato, Carlo
Factors Affecting Response Accuracy in Virtual Worlds
2009-11-01 Massara, Francesco; Novak, Thomas P.
Context-specific Information Processing: Investigating Circumstances that Improve the Retention of Message Content
2010-06-01 Massara, Francesco; Novak, Thomas
La nuova faccia della nazione? Seconde generazioni, corpo e identità nazionale
2017-01-01 Pecorelli, V; Antonsich, M; Pozzi, S
Fattori di rischio e protezione nei lavoratori cimiteriali: il ruolo del trauma vicario e delle risorse nella percezione dell’esaurimento lavorativo
2016-01-01 Emanuel, Federica; Zito, Margherita; Massimino, V.; Colombo, Lara
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile
Scopri
Tipologia
- 4 - Contributi in atti di convegno141
Editore
- AIP - Associazione Italiana di Ps...14
- Association for NeuroPsychoEconomics7
- Journal Press India4
- ECREA3
- SIM - Società Italiana di Marketing3
- Università degli Studi di Milano-...3
- AIP2
- Babson College2
- BLEDCOM2
- Ebes2
Conferenza
- Giornate Nazionali di Psicologia ...5
- XX Congresso Nazionale della Sezi...5
- NeuroPsychoEconomics Conference4
- Congresso Nazionale della Sezione...3
- XXI Congresso Nazionale AIP - Sez...3
- XXI SIM Conference3
- Annual Conference of the European...2
- Annual IFERA World Family Busines...2
- Babson Kauffman Entrepreneurship ...2
- Congresso Nazionale della Sezione...2
Settore disciplinare
- Settore M-PSI/06 - Psicologia del...40
- Settore SECS-P/08 - Economia e Ge...31
- Settore ING-INF/05 - Sistemi di E...12
- Settore ING-INF/06 - Bioingegneri...12
- Settore SECS-S/05 - Statistica So...11
- Settore SECS-P/07 - Economia Azie...10
- Settore SPS/09 - Sociologia dei P...5
- Settore M-GGR/01 - Geografia4
- Settore L-ART/01 - Storia dell'Ar...3
- Settore M-DEA/01 - Discipline Dem...3
Keyword
- Consumer Neuroscience6
- EEG4
- consumer neuroscience3
- Nudge3
- emozioni2
- employee communication2
- Islam2
- manager2
- Multisensorialità2
- Neuromarketing2