FRIEL, MARTHA MARY
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.059
NA - Nord America 2.486
AS - Asia 1.783
AF - Africa 185
SA - Sud America 107
OC - Oceania 18
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 17
Totale 7.655
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.415
IT - Italia 814
SG - Singapore 717
IE - Irlanda 551
CN - Cina 421
SE - Svezia 400
UA - Ucraina 358
DE - Germania 326
HK - Hong Kong 192
VN - Vietnam 186
CI - Costa d'Avorio 158
RU - Federazione Russa 124
FI - Finlandia 102
IN - India 99
AT - Austria 87
BR - Brasile 84
TR - Turchia 84
FR - Francia 67
ES - Italia 53
CA - Canada 50
NL - Olanda 48
GB - Regno Unito 36
PL - Polonia 27
AU - Australia 18
CZ - Repubblica Ceca 17
EU - Europa 17
MX - Messico 15
BE - Belgio 13
ZA - Sudafrica 13
BD - Bangladesh 11
JP - Giappone 11
HR - Croazia 9
MY - Malesia 9
PH - Filippine 9
AR - Argentina 8
IR - Iran 7
GR - Grecia 6
ID - Indonesia 6
LT - Lituania 6
IQ - Iraq 5
PE - Perù 5
CH - Svizzera 4
EC - Ecuador 4
HU - Ungheria 4
KE - Kenya 4
MA - Marocco 4
PK - Pakistan 4
PY - Paraguay 4
UZ - Uzbekistan 4
CR - Costa Rica 3
KR - Corea 3
PT - Portogallo 3
RS - Serbia 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
AZ - Azerbaigian 2
LB - Libano 2
MW - Malawi 2
NP - Nepal 2
SY - Repubblica araba siriana 2
ZW - Zimbabwe 2
DO - Repubblica Dominicana 1
DZ - Algeria 1
ET - Etiopia 1
IL - Israele 1
JO - Giordania 1
LU - Lussemburgo 1
PA - Panama 1
PS - Palestinian Territory 1
SA - Arabia Saudita 1
SV - El Salvador 1
TW - Taiwan 1
UY - Uruguay 1
VE - Venezuela 1
Totale 7.655
Città #
Dublin 546
Chandler 530
Singapore 362
Jacksonville 249
Ashburn 231
Milan 224
Hong Kong 187
Abidjan 158
Dong Ket 144
Beijing 140
Opera 132
Falkenstein 106
Moscow 100
Helsinki 98
Los Angeles 83
Vienna 81
Bengaluru 79
Wilmington 60
Princeton 59
Buffalo 54
Frankfurt am Main 44
Turin 44
Boardman 38
New York 37
Munich 25
Aversa 23
Shanghai 23
Warsaw 22
Rome 20
Brooklyn 18
Denver 18
Ho Chi Minh City 18
Miami 18
Atlanta 17
Guangzhou 17
Jaén 17
Toronto 17
Assago 16
Dallas 16
Florence 16
Haarlem 16
Montreal 16
Monza 16
São Paulo 16
Santa Clara 15
Redwood City 14
Chicago 13
Phoenix 13
Brussels 12
Houston 12
St Petersburg 12
Ann Arbor 11
Dearborn 11
Woodbridge 11
Sydney 10
Boston 9
Chennai 9
Johannesburg 9
Messina 9
Shenzhen 9
Split 9
Stockholm 9
Bologna 8
Catanzaro 8
Druento 8
Kocaeli 8
Mexico City 8
Naples 8
Ottawa 8
Redondo Beach 8
San Jose 8
Ankara 7
Brno 7
Catania 7
Genoa 7
Hanover 7
Kunming 7
Madrid 7
Nuremberg 7
Orem 7
Portland 7
Rossano 7
Amsterdam 6
Boydton 6
Brescia 6
Brisbane 6
Council Bluffs 6
Kuala Lumpur 6
London 6
Manchester 6
Nanjing 6
Rio de Janeiro 6
San Francisco 6
Tokyo 6
Athlone 5
Casarsa della Delizia 5
Hanoi 5
Hefei 5
Lima 5
Livorno 5
Totale 4.599
Nome #
Innovazione e cultura. Start-up entrepreneurship per l’arte e il turismo culturale 203
Offerta turistica, marketing e governance 158
Open education for startup theory and practice: the experience of IULM Innovation Lab 147
US Museums: Digitization, Social Media Engagement and Revenue Diversification in the pandemic 143
Design-induced tourism in Milan 139
Entrepreneurship in innovative artistic production: insights from the Italian context 136
Design e artigianato tradizionale e artistico 133
Dai televisori alle smart tv: innovazioni nei terminali di fruizione 131
Design wineries: un'occasione di sviluppo per il prodotto turistico-culturale italiano 131
Certificazioni, marchi e territori 129
Informazione e selezione nel settore dello spettacolo dal vivo: listing, cattura regolatoria e barriere nell'esperienza italiana 128
Children and Cultural Policies in Europe 128
Cultural events for a sustainable tourism development in urban destinations: the case of Milan’s week 128
Artigianato, industrie creative ed economia della creatività 126
Italian Foodies: Endogenous Growth Patterns towards "Foodtainment" and Gourmandise 125
Futourism. New Maps for the Travel Industry 122
I territori come soggetto di comunicazione 121
Making Material Cultural Heritage Work: From Traditional Handicrafts to Soft Industrial Design 121
Il Soft Industrial Design: una nuova opportunità per lo sviluppo locale 119
Are music lovers promising tourists? attracting classical music and opera aficionados into the tourism loop 119
La tradizione del nostro turismo culturale alla sfida della contemporaneità 118
Heritage-led Development of Rural Regions: A Case Study of South-Western Romania 117
Le risorse culturali e la crescita del territorio 117
Crafts in the Contemporary Creative Economy 116
Il sistema del gusto italiano, un modello replicabile? 115
Structure and evolution of two cultural commons: Italian Futurism and Milanese Design 113
CULTURAL ENTREPRENEURSHIP IN ITALY AND THE SUPPORT- ACTION OF ITALIAN BANKING FOUNDATIONS: AN EXPLORATORY ANALYSIS 112
Turismo culturale e creativo in Europa e in Italia: aspetti quali/quantitativi 110
Il turismo culturale 109
La cornucopia dei cultural commons 108
La creatività nel design 108
L’artigianato tra filiera corta e internazionalizzazione: alcune riflessioni dal caso toscano 108
Turismo e cultura: un'occasione da non perdere 108
Capitolo 5. Il pubblico di MITO SettembreMusica nel 2021: caratteristiche, consumi ed effetti nell’edizione della pandemia 106
Smart city e nuove modalità di fruizione e di governance sostenibile di turismo e cultura 106
Crafting clarity: a textual framework for optimising strategic communication in Italian banking foundation mission reports 105
Mercato dell'Arte 105
Valori e prassi del turismo culturale 104
Mercato dell'Arte 103
Futurismi: nuova mappa per i viaggiatori di domani 102
Exploratory textual network for Italian Third Mission. 101
Il turismo musicale in Italia e il sistema dei festival 99
Perceptioning as a Tool for Destination Branding: The Case of Liguria as Wikidestination 99
Tourism as a driver in the space economy: new products for intrepid travellers 98
Il paesaggio tra valori simbolici e valori d’uso 98
Challenges And New Jobs for the Post-Covid Tourism: the Perspective of Tourism Managers. 97
From online experience to visiting the production plant: management challenges and communication opportunities 95
Il progetto "Note in Viaggio" e la valorizzazione turistica della filiera musicale veneta 94
Regional Competitiveness: A Structural‐Based Topic Analysis on Recent Literature 93
Torino tra arte e industria: lo spazio del design 93
Le associazioni nella provincia di Ferrara fanno sistema 93
I rapporti intersettoriali tra il turismo e le industrie creative: nuove opportunità di sviluppo territoriale e di innovazione di prodotto 91
Introduzione: turismo musicale, opportunità per i territori e per gli operatori 90
Il brand Made in Italy. il turismo enogastronomico rappresenta un’opportunità per promuovere il nostro Paese sui mercati internazionali 89
Turismo musicale e innovazione di business: nuove risorse per la musica 86
Integrating Sustainability in Luxury Hospitality Experiences: The Italian Way of the Principe di Savoia 84
Revisiting the effects of travel satisfaction on visitor’s behavioral intention: evidence from a cultural heritage site 84
Innovazione e comunità creative nell'industrial design: una prospettiva storica 83
Turismo esperienziale, paesaggi produttivi e distretti di eccellenza: nuovi approcci per ridisegnare l'attrattività territoriale 83
Spettacolo dal vivo e turismo. Strategie e strumenti di incontro 83
Using the Destination's Heritage, Language, Lifestyle and "Made in Italy" as a Tourism Development Model 82
Tasse di soggiorno: un'opportunità per molti o un fardello fiscale per pochi? 80
Il turismo musicale in Italia nel nuovo Millennio: pubblici, destinazioni e strategie di sviluppo 78
Music tourism in Italy: audiences and destinations’ strategies 78
MUSIC TOURISM IN ITALY IN THE NEW MILLENNIUM: AUDIENCES, DESTINATIONS AND PRODUCT STRATEGIES 77
Applied Approaches to Sustainability in Tourism in Partner Countries: A Synthesis of Sectors and Areas of Action 76
Unlocking the power of strategic communication: a deep dive into industrial tourism and engaging company openings 74
Promoting Equality and Inclusion: A MIMIC Model for Assessing Sustainable Tourism and Cultural Experiences for People with Disabilities in Italian Museums 73
“Kids, Today We’re Going to the Museum!”. Discriminating Factors in Museum Visiting for Families With Children in Italy 72
Cultural tourism experiences and children with disabilities: are Italian museums ready? 71
Description of the Cases’ Framework and Development 58
Promoting innovation in the fashion industry to support active ageing: can independent European centres take the leadership? 56
PARTICIPATION IN CREATIVE EUROPE AND THE IMPACT ON THE DIGITAL TRANSFORMATION OF ITALIAN ORGANIZATIONS: A COMPARISON BETWEEN THE CULTURAL AND AUDIOVISUAL SECTORS 53
Industrial Tourism as an Opportunity for Customer Education 51
Tourism and Theatre: Building a New Relationship for a New Cultural Tourism 50
Importance Performance Matrix Analysis for Assessing User Experience with Intelligent Voice Assistants: A Strategic Evaluation 46
Unlocking innovative potential: examining the contributions of Creative Europe to the Italian cultural and audio-visual sectors 41
Industrial Heritage and Citizen Participation: The UNESCO World Heritage Site of Ivrea, Italy 41
Sustainable Development in South Asia Tourism: Best Practices from CESTour's Centers of Excellence 40
Il punto di vista degli investor 32
Companies' Role in Shaping Urban Identity and Heritage 28
Gender Representation in Cultural Festivals: An Analysis of Women's Leadership and Gender-Related Themes 20
Decarbonising the Cultural Sector: The Role of Startups in Supporting Sustainable Innovation in Museums and Heritage Sites 18
Tourism and Creative Industries: Insights from France and Italy 14
Fare startup in Italia 10
Cultural Tourism and Climate Change: Challenges and Adaptations in Italian UNESCO Sites 5
Totale 8.034
Categoria #
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Totale 46.447


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021534 0 0 0 0 0 116 3 50 39 96 83 147
2021/2022504 34 15 0 53 58 0 58 77 1 4 68 136
2022/20231.684 194 77 88 133 77 122 14 79 694 95 95 16
2023/2024867 49 49 86 59 62 98 22 155 40 41 34 172
2024/20251.528 55 105 126 57 68 95 151 319 204 86 126 136
2025/20261.782 326 179 235 380 510 152 0 0 0 0 0 0
Totale 8.034