FRIEL, MARTHA MARY
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.375
NA - Nord America 1.714
AS - Asia 628
AF - Africa 161
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 17
SA - Sud America 5
OC - Oceania 4
Totale 4.904
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.695
IT - Italia 574
IE - Irlanda 551
SE - Svezia 391
UA - Ucraina 356
CN - Cina 163
CI - Costa d'Avorio 158
SG - Singapore 149
VN - Vietnam 146
DE - Germania 119
FI - Finlandia 92
AT - Austria 78
TR - Turchia 75
HK - Hong Kong 71
RU - Federazione Russa 53
FR - Francia 38
NL - Olanda 36
ES - Italia 32
CA - Canada 18
CZ - Repubblica Ceca 17
EU - Europa 17
BE - Belgio 10
GB - Regno Unito 9
GR - Grecia 5
ID - Indonesia 5
IR - Iran 5
MY - Malesia 5
AU - Australia 4
CH - Svizzera 4
HU - Ungheria 4
PL - Polonia 3
BR - Brasile 2
IQ - Iraq 2
KR - Corea 2
PE - Perù 2
PT - Portogallo 2
ZW - Zimbabwe 2
AR - Argentina 1
AZ - Azerbaigian 1
IN - India 1
JP - Giappone 1
LU - Lussemburgo 1
MA - Marocco 1
PA - Panama 1
PK - Pakistan 1
UZ - Uzbekistan 1
Totale 4.904
Città #
Dublin 546
Chandler 530
Jacksonville 249
Abidjan 158
Milan 148
Dong Ket 144
Opera 132
Ashburn 126
Singapore 119
Helsinki 92
Vienna 76
Hong Kong 67
Wilmington 60
Princeton 59
Moscow 42
Boardman 37
Beijing 28
Turin 21
Shanghai 20
Miami 17
Haarlem 16
Monza 16
Rome 15
Redwood City 14
Guangzhou 13
Jaén 13
Ann Arbor 11
Dearborn 11
Munich 11
Atlanta 10
Aversa 10
Brussels 10
Woodbridge 10
Florence 9
Messina 9
Shenzhen 9
Kocaeli 8
Brno 7
Catania 7
Catanzaro 7
Genoa 7
Hanover 7
Los Angeles 7
Portland 7
Santa Clara 7
Kunming 6
Nanjing 6
Naples 6
Ottawa 6
San Jose 6
Athlone 5
Casarsa della Delizia 5
Frankfurt am Main 5
Madrid 5
Pescara 5
Toronto 5
Utrecht 5
Verona 5
Almassora 4
Berlin 4
Bologna 4
Brescia 4
Budapest 4
Foligno 4
Hefei 4
Kosekoy 4
Montréal 4
Muggiò 4
Redmond 4
Rotterdam 4
Somma Lombardo 4
St Petersburg 4
Bristol 3
Crotone 3
Dalmine 3
Houston 3
Jakarta 3
Kuala Lumpur 3
Pisa 3
Prague 3
Reggio Calabria 3
San Filippo del Mela 3
Steyl 3
Taormina 3
Tehran 3
Thessaloniki 3
Wuxi 3
Amsterdam 2
Ancona 2
Angri 2
Baghdad 2
Barletta 2
Bellusco 2
Brisbane 2
Buffalo 2
Busto Arsizio 2
Carbonara di Nola 2
Cassano Allo Ionio 2
Castelfranco Veneto 2
Central 2
Totale 3.119
Nome #
Innovazione e cultura. Start-up entrepreneurship per l’arte e il turismo culturale 133
Offerta turistica, marketing e governance 124
Open education for startup theory and practice: the experience of IULM Innovation Lab 122
Informazione e selezione nel settore dello spettacolo dal vivo: listing, cattura regolatoria e barriere nell'esperienza italiana 103
Entrepreneurship in innovative artistic production: insights from the Italian context 96
Italian Foodies: Endogenous Growth Patterns towards "Foodtainment" and Gourmandise 95
Le risorse culturali e la crescita del territorio 95
Design-induced tourism in Milan 95
Heritage-led Development of Rural Regions: A Case Study of South-Western Romania 94
I territori come soggetto di comunicazione 92
Il Soft Industrial Design: una nuova opportunità per lo sviluppo locale 92
Children and Cultural Policies in Europe 91
Design e artigianato tradizionale e artistico 90
Design wineries: un'occasione di sviluppo per il prodotto turistico-culturale italiano 90
Il sistema del gusto italiano, un modello replicabile? 89
Making Material Cultural Heritage Work: From Traditional Handicrafts to Soft Industrial Design 87
La tradizione del nostro turismo culturale alla sfida della contemporaneità 87
Futourism. New Maps for the Travel Industry 87
US Museums: Digitization, Social Media Engagement and Revenue Diversification in the pandemic 86
Dai televisori alle smart tv: innovazioni nei terminali di fruizione 85
Smart city e nuove modalità di fruizione e di governance sostenibile di turismo e cultura 85
Il turismo culturale 85
L’artigianato tra filiera corta e internazionalizzazione: alcune riflessioni dal caso toscano 83
Artigianato, industrie creative ed economia della creatività 83
Valori e prassi del turismo culturale 82
La creatività nel design 82
Mercato dell'Arte 80
La cornucopia dei cultural commons 80
Certificazioni, marchi e territori 80
Turismo e cultura: un'occasione da non perdere 80
Turismo culturale e creativo in Europa e in Italia: aspetti quali/quantitativi 79
Futurismi: nuova mappa per i viaggiatori di domani 77
Mercato dell'Arte 77
Cultural events for a sustainable tourism development in urban destinations: the case of Milan’s week 77
Structure and evolution of two cultural commons: Italian Futurism and Milanese Design 76
Perceptioning as a Tool for Destination Branding: The Case of Liguria as Wikidestination 76
Tourism as a driver in the space economy: new products for intrepid travellers 75
Crafts in the Contemporary Creative Economy 73
Il paesaggio tra valori simbolici e valori d’uso 73
Il progetto "Note in Viaggio" e la valorizzazione turistica della filiera musicale veneta 72
Torino tra arte e industria: lo spazio del design 70
Le associazioni nella provincia di Ferrara fanno sistema 69
I rapporti intersettoriali tra il turismo e le industrie creative: nuove opportunità di sviluppo territoriale e di innovazione di prodotto 68
Il turismo musicale in Italia e il sistema dei festival 68
Introduzione: turismo musicale, opportunità per i territori e per gli operatori 67
CULTURAL ENTREPRENEURSHIP IN ITALY AND THE SUPPORT- ACTION OF ITALIAN BANKING FOUNDATIONS: AN EXPLORATORY ANALYSIS 67
Are music lovers promising tourists? attracting classical music and opera aficionados into the tourism loop 67
Il brand Made in Italy. il turismo enogastronomico rappresenta un’opportunità per promuovere il nostro Paese sui mercati internazionali 66
Revisiting the effects of travel satisfaction on visitor’s behavioral intention: evidence from a cultural heritage site 65
Turismo musicale e innovazione di business: nuove risorse per la musica 63
Challenges And New Jobs for the Post-Covid Tourism: the Perspective of Tourism Managers. 62
Tasse di soggiorno: un'opportunità per molti o un fardello fiscale per pochi? 61
Spettacolo dal vivo e turismo. Strategie e strumenti di incontro 61
Innovazione e comunità creative nell'industrial design: una prospettiva storica 60
From online experience to visiting the production plant: management challenges and communication opportunities 60
Music tourism in Italy: audiences and destinations’ strategies 60
Turismo esperienziale, paesaggi produttivi e distretti di eccellenza: nuovi approcci per ridisegnare l'attrattività territoriale 58
Using the Destination's Heritage, Language, Lifestyle and "Made in Italy" as a Tourism Development Model 58
MUSIC TOURISM IN ITALY IN THE NEW MILLENNIUM: AUDIENCES, DESTINATIONS AND PRODUCT STRATEGIES 58
Exploratory textual network for Italian Third Mission. 54
Il turismo musicale in Italia nel nuovo Millennio: pubblici, destinazioni e strategie di sviluppo 53
Regional Competitiveness: A Structural‐Based Topic Analysis on Recent Literature 51
“Kids, Today We’re Going to the Museum!”. Discriminating Factors in Museum Visiting for Families With Children in Italy 45
Capitolo 5. Il pubblico di MITO SettembreMusica nel 2021: caratteristiche, consumi ed effetti nell’edizione della pandemia 35
null 35
Promoting innovation in the fashion industry to support active ageing: can independent European centres take the leadership? 31
Industrial Tourism as an Opportunity for Customer Education 28
Integrating Sustainability in Luxury Hospitality Experiences: The Italian Way of the Principe di Savoia 25
Applied Approaches to Sustainability in Tourism in Partner Countries: A Synthesis of Sectors and Areas of Action 24
Tourism and Theatre: Building a New Relationship for a New Cultural Tourism 20
Cultural tourism experiences and children with disabilities: are Italian museums ready? 19
Sustainable Development in South Asia Tourism: Best Practices from CESTour's Centers of Excellence 18
Importance Performance Matrix Analysis for Assessing User Experience with Intelligent Voice Assistants: A Strategic Evaluation 17
Industrial Heritage and Citizen Participation: The UNESCO World Heritage Site of Ivrea, Italy 15
Crafting clarity: a textual framework for optimising strategic communication in Italian banking foundation mission reports 15
Description of the Cases’ Framework and Development 14
Unlocking the power of strategic communication: a deep dive into industrial tourism and engaging company openings 11
PARTICIPATION IN CREATIVE EUROPE AND THE IMPACT ON THE DIGITAL TRANSFORMATION OF ITALIAN ORGANIZATIONS: A COMPARISON BETWEEN THE CULTURAL AND AUDIOVISUAL SECTORS 5
Promoting Equality and Inclusion: A MIMIC Model for Assessing Sustainable Tourism and Cultural Experiences for People with Disabilities in Italian Museums 4
Totale 5.235
Categoria #
all - tutte 31.231
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 31.231


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020203 0 0 0 0 0 0 20 63 2 67 4 47
2020/2021780 26 50 102 65 3 116 3 50 39 96 83 147
2021/2022504 34 15 0 53 58 0 58 77 1 4 68 136
2022/20231.684 194 77 88 133 77 122 14 79 694 95 95 16
2023/2024867 49 49 86 59 62 98 22 155 40 41 34 172
2024/2025511 55 105 127 57 71 96 0 0 0 0 0 0
Totale 5.235