FRIEL, MARTHA MARY
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.216
NA - Nord America 1.653
AS - Asia 374
AF - Africa 158
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 17
SA - Sud America 4
OC - Oceania 2
Totale 4.424
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.642
IE - Irlanda 548
IT - Italia 475
SE - Svezia 391
UA - Ucraina 356
CI - Costa d'Avorio 158
VN - Vietnam 144
DE - Germania 114
FI - Finlandia 92
AT - Austria 78
TR - Turchia 75
HK - Hong Kong 70
CN - Cina 58
RU - Federazione Russa 51
FR - Francia 30
ES - Italia 23
EU - Europa 17
NL - Olanda 16
CZ - Repubblica Ceca 13
SG - Singapore 12
CA - Canada 10
BE - Belgio 9
GB - Regno Unito 8
GR - Grecia 5
IR - Iran 5
CH - Svizzera 3
ID - Indonesia 3
MY - Malesia 3
AU - Australia 2
BR - Brasile 2
HU - Ungheria 2
KR - Corea 2
PE - Perù 2
IN - India 1
PA - Panama 1
PK - Pakistan 1
PL - Polonia 1
PT - Portogallo 1
Totale 4.424
Città #
Dublin 543
Chandler 530
Jacksonville 249
Abidjan 158
Dong Ket 144
Opera 132
Ashburn 126
Milan 124
Helsinki 92
Vienna 76
Hong Kong 66
Wilmington 60
Princeton 59
Moscow 42
Boardman 37
Beijing 20
Turin 19
Miami 17
Monza 16
Redwood City 14
Ann Arbor 11
Dearborn 11
Jaén 11
Rome 11
Woodbridge 10
Brussels 9
Florence 9
Messina 9
Munich 9
Kocaeli 8
Catania 7
Catanzaro 7
Hanover 7
Portland 7
Kunming 6
Nanjing 6
San Jose 6
Athlone 5
Casarsa della Delizia 5
Singapore 5
Utrecht 5
Verona 5
Berlin 4
Bologna 4
Brescia 4
Brno 4
Hefei 4
Kosekoy 4
Los Angeles 4
Montréal 4
Muggiò 4
Naples 4
Ottawa 4
Redmond 4
Somma Lombardo 4
Bristol 3
Dalmine 3
Houston 3
Jakarta 3
Madrid 3
Reggio Calabria 3
San Filippo del Mela 3
Shanghai 3
Steyl 3
Tehran 3
Thessaloniki 3
Ancona 2
Angri 2
Atlanta 2
Bellusco 2
Brisbane 2
Budapest 2
Buffalo 2
Busto Arsizio 2
Cassano Allo Ionio 2
Central 2
Centuripe 2
Cernusco sul Naviglio 2
College Park 2
Fano 2
Frankfurt am Main 2
Genoa 2
Gravina di Catania 2
Grezzago 2
Haarlem 2
Jinan 2
Kuala Lumpur 2
Kufstein 2
Lima 2
Limenaria 2
Livorno 2
Lugano 2
Malnate 2
Mariglianella 2
Montreal 2
Motteggiana 2
Nanchang 2
Noceto 2
Norwalk 2
Olbia 2
Totale 2.846
Nome #
Innovazione e cultura. Start-up entrepreneurship per l’arte e il turismo culturale 122
Open education for startup theory and practice: the experience of IULM Innovation Lab 118
Offerta turistica, marketing e governance 115
Informazione e selezione nel settore dello spettacolo dal vivo: listing, cattura regolatoria e barriere nell'esperienza italiana 99
Italian Foodies: Endogenous Growth Patterns towards "Foodtainment" and Gourmandise 92
Le risorse culturali e la crescita del territorio 89
Design-induced tourism in Milan 89
Entrepreneurship in innovative artistic production: insights from the Italian context 89
I territori come soggetto di comunicazione 88
Heritage-led Development of Rural Regions: A Case Study of South-Western Romania 88
Il sistema del gusto italiano, un modello replicabile? 86
Children and Cultural Policies in Europe 86
Il Soft Industrial Design: una nuova opportunità per lo sviluppo locale 86
Design e artigianato tradizionale e artistico 85
Design wineries: un'occasione di sviluppo per il prodotto turistico-culturale italiano 85
La tradizione del nostro turismo culturale alla sfida della contemporaneità 83
Il turismo culturale 83
Futourism. New Maps for the Travel Industry 81
Smart city e nuove modalità di fruizione e di governance sostenibile di turismo e cultura 80
L’artigianato tra filiera corta e internazionalizzazione: alcune riflessioni dal caso toscano 80
Dai televisori alle smart tv: innovazioni nei terminali di fruizione 79
Artigianato, industrie creative ed economia della creatività 78
Mercato dell'Arte 77
Valori e prassi del turismo culturale 77
Turismo culturale e creativo in Europa e in Italia: aspetti quali/quantitativi 76
Making Material Cultural Heritage Work: From Traditional Handicrafts to Soft Industrial Design 76
Turismo e cultura: un'occasione da non perdere 76
La cornucopia dei cultural commons 75
La creatività nel design 75
Certificazioni, marchi e territori 75
Mercato dell'Arte 74
Structure and evolution of two cultural commons: Italian Futurism and Milanese Design 72
Perceptioning as a Tool for Destination Branding: The Case of Liguria as Wikidestination 72
Tourism as a driver in the space economy: new products for intrepid travellers 71
Futurismi: nuova mappa per i viaggiatori di domani 70
Il paesaggio tra valori simbolici e valori d’uso 69
Torino tra arte e industria: lo spazio del design 66
Il turismo musicale in Italia e il sistema dei festival 66
I rapporti intersettoriali tra il turismo e le industrie creative: nuove opportunità di sviluppo territoriale e di innovazione di prodotto 65
Il progetto "Note in Viaggio" e la valorizzazione turistica della filiera musicale veneta 65
Le associazioni nella provincia di Ferrara fanno sistema 65
Cultural events for a sustainable tourism development in urban destinations: the case of Milan’s week 65
Il brand Made in Italy. il turismo enogastronomico rappresenta un’opportunità per promuovere il nostro Paese sui mercati internazionali 63
Crafts in the Contemporary Creative Economy 62
Introduzione: turismo musicale, opportunità per i territori e per gli operatori 61
CULTURAL ENTREPRENEURSHIP IN ITALY AND THE SUPPORT- ACTION OF ITALIAN BANKING FOUNDATIONS: AN EXPLORATORY ANALYSIS 61
Innovazione e comunità creative nell'industrial design: una prospettiva storica 59
Turismo musicale e innovazione di business: nuove risorse per la musica 59
Revisiting the effects of travel satisfaction on visitor’s behavioral intention: evidence from a cultural heritage site 59
Challenges And New Jobs for the Post-Covid Tourism: the Perspective of Tourism Managers. 58
Tasse di soggiorno: un'opportunità per molti o un fardello fiscale per pochi? 58
Are music lovers promising tourists? attracting classical music and opera aficionados into the tourism loop 58
US Museums: Digitization, Social Media Engagement and Revenue Diversification in the pandemic 57
From online experience to visiting the production plant: management challenges and communication opportunities 56
Music tourism in Italy: audiences and destinations’ strategies 56
Using the Destination's Heritage, Language, Lifestyle and "Made in Italy" as a Tourism Development Model 55
MUSIC TOURISM IN ITALY IN THE NEW MILLENNIUM: AUDIENCES, DESTINATIONS AND PRODUCT STRATEGIES 55
Turismo esperienziale, paesaggi produttivi e distretti di eccellenza: nuovi approcci per ridisegnare l'attrattività territoriale 54
Spettacolo dal vivo e turismo. Strategie e strumenti di incontro 52
Exploratory textual network for Italian Third Mission. 43
“Kids, Today We’re Going to the Museum!”. Discriminating Factors in Museum Visiting for Families With Children in Italy 43
Regional Competitiveness: A Structural‐Based Topic Analysis on Recent Literature 41
Il turismo musicale in Italia nel nuovo Millennio: pubblici, destinazioni e strategie di sviluppo 41
PARTICIPATION IN CREATIVE EUROPE AND THE IMPACT ON THE DIGITAL TRANSFORMATION OF ITALIAN ORGANIZATIONS: A COMPARISON BETWEEN THE CULTURAL AND AUDIOVISUAL SECTORS 33
Industrial Tourism as an Opportunity for Customer Education 25
Promoting innovation in the fashion industry to support active ageing: can independent European centres take the leadership? 23
Capitolo 5. Il pubblico di MITO SettembreMusica nel 2021: caratteristiche, consumi ed effetti nell’edizione della pandemia 21
Integrating Sustainability in Luxury Hospitality Experiences: The Italian Way of the Principe di Savoia 20
Cultural tourism experiences and children with disabilities: are Italian museums ready? 12
Applied Approaches to Sustainability in Tourism in Partner Countries: A Synthesis of Sectors and Areas of Action 11
Description of the Cases’ Framework and Development 9
Importance Performance Matrix Analysis for Assessing User Experience with Intelligent Voice Assistants: A Strategic Evaluation 8
Tourism and Theatre: Building a New Relationship for a New Cultural Tourism 7
Sustainable Development in South Asia Tourism: Best Practices from CESTour's Centers of Excellence 7
Totale 4.735
Categoria #
all - tutte 25.021
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 25.021


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020369 9 2 3 75 13 64 20 63 2 67 4 47
2020/2021780 26 50 102 65 3 116 3 50 39 96 83 147
2021/2022504 34 15 0 53 58 0 58 77 1 4 68 136
2022/20231.684 194 77 88 133 77 122 14 79 694 95 95 16
2023/2024867 49 49 86 59 62 98 22 155 40 41 34 172
2024/202511 11 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 4.735