CASIRAGHI, CHIARA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.916
EU - Europa 1.534
AS - Asia 658
SA - Sud America 117
AF - Africa 21
OC - Oceania 20
Totale 4.266
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.862
IT - Italia 773
FR - Francia 214
SG - Singapore 203
DE - Germania 201
CN - Cina 124
BR - Brasile 87
IN - India 83
HK - Hong Kong 70
GB - Regno Unito 67
NL - Olanda 55
TR - Turchia 35
VN - Vietnam 32
RU - Federazione Russa 31
CA - Canada 29
FI - Finlandia 26
IE - Irlanda 25
MX - Messico 21
AU - Australia 19
ES - Italia 19
ID - Indonesia 19
JP - Giappone 19
AT - Austria 18
PL - Polonia 18
IR - Iran 15
PK - Pakistan 14
ZA - Sudafrica 14
PT - Portogallo 12
SE - Svezia 12
GR - Grecia 11
AR - Argentina 10
CH - Svizzera 10
CL - Cile 8
CZ - Repubblica Ceca 8
DK - Danimarca 8
KR - Corea 8
MY - Malesia 8
EE - Estonia 7
IL - Israele 7
BD - Bangladesh 6
IQ - Iraq 6
PE - Perù 4
RS - Serbia 4
UA - Ucraina 4
AE - Emirati Arabi Uniti 3
BE - Belgio 3
LT - Lituania 3
PY - Paraguay 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
DZ - Algeria 2
EC - Ecuador 2
KE - Kenya 2
MA - Marocco 2
PH - Filippine 2
TW - Taiwan 2
CO - Colombia 1
CR - Costa Rica 1
GT - Guatemala 1
GY - Guiana 1
KN - Saint Kitts e Nevis 1
LC - Santa Lucia 1
ME - Montenegro 1
NZ - Nuova Zelanda 1
RO - Romania 1
SA - Arabia Saudita 1
TN - Tunisia 1
UZ - Uzbekistan 1
VE - Venezuela 1
Totale 4.266
Città #
Secaucus 567
Milan 204
Singapore 109
Aversa 77
Ashburn 56
Hong Kong 55
Munich 47
Beijing 42
Falkenstein 42
Los Angeles 41
Rome 41
Assago 32
Dallas 31
Naples 31
Berlin 29
Buffalo 29
Turin 26
Dublin 25
Bengaluru 24
Moscow 21
Rotterdam 19
Jersey City 18
Bordeaux 16
Denver 16
Helsinki 16
Sydney 16
Brescia 15
Frankfurt am Main 15
Warsaw 14
Catania 13
London 13
Palermo 13
Ankara 12
Bologna 12
Ho Chi Minh City 12
New York 12
Stockholm 12
Montreal 11
Padova 11
Vienna 11
Johannesburg 10
Parma 10
São Paulo 10
Tlalpan 10
Chennai 9
Glenshaw 9
Hanover 9
Monza 9
Turku 9
Boston 8
Brooklyn 8
Houston 8
Santa Clara 8
Tokyo 8
Toronto 8
Treviso 8
Ahmedabad 7
Amsterdam 7
Atlanta 7
Cesena 7
Dijon 7
Düsseldorf 7
Lauterbourg 7
Orem 7
Rimini 7
Tallinn 7
Bari 6
Capannori 6
Gaeta 6
Hanoi 6
Livorno 6
Montesilvano Marina 6
Nuremberg 6
Palazzolo sull'Oglio 6
Pflugerville 6
Walterboro 6
Athens 5
Boardman 5
El Paso 5
Florence 5
Genoa 5
Guangzhou 5
Izmir 5
Jena 5
Latina 5
Lille 5
Multan 5
Nijmegen 5
Oakland 5
Olomouc 5
Poplar 5
Rho 5
San Diego 5
Tehran 5
Tel Aviv 5
Trento 5
Asaka 4
Bremen 4
Buenos Aires 4
Casier 4
Totale 2.193
Nome #
Shopping in the metaverse: Insight from a consumer neuroscience study 532
Nudging healthier snack choices: a consumer neuroscience study on visual and olfactory interventions in university vending machines 374
Pasta Experience: a neuromarketing approach. 364
Innovazioni digitali per un consumo sostenibile: il ruolo della realtà aumentata e del neuromarketing 337
QR codes and Augmented Reality in retail stores to support a more sustainable consumption: A Neuromarketing perspective. 331
Real or Virtual? A Neuroscientific Exploration of Digital Cultural Experiences 330
Enhancing sustainability communication in retail: A neurophysiological and self-reported assessment of augmented reality and QR codes 289
Neuroselling: quello che le neuroscienze ci dicono sulle tecniche di vendita efficaci. Il caso delle televendite. 262
Applying Neuroscience in Career Coaching to assess the Coach-Coachee relationship 199
VISITATORI VIRTUALI, EMOZIONI REALI: COME LA PSICOLOGIA DEI CONSUMI PUÒ PROMUOVERE L’ACCESSIBILITÀ CULTURALE 167
From E-Commerce to the Metaverse: A Neuroscientific Analysis of Digital Consumer Behavior 100
Neuroselling: applying neuroscience to selling for a new business perspective. An analysis on teleshopping advertising. 94
How to nudge students toward healthier snacks? Consumer neuroscience insights on multisensory nudge interventions in university vending machines 93
Neuroselling: unveiling the underlying processes of infomercials success. 90
Emotional Reactions To AI-Generated Images: A Pilot Study Using Neurophysiological Measures 88
Come promuovere scelte alimentari salutari? Uno studio di Consumer Neuroscience su Nudge visivi e olfattivi presso le vending machine universitarie 85
I DARE: IULM Dataset of Affective Responses 85
EEG correlates of mentalizing: Implications for ad effectiveness 84
Cognitive and emotional underpinnings of eating: A consumer neuroscience approach 84
Reazioni emotive alle immagini generate dall'intelligenza artificiale: uno studio pilota attraverso misure neurofisiologiche 71
Scelte alimentari più sane e consapevoli: L’efficacia del nudging nei distributori automatici 70
Metaverso ed E-commerce: Il contributo della Consumer Neuroscience nell'esplorazione dei comportamenti d'acquisto 69
Stili comunicativi nella relazione medico-paziente: il contributo delle neuroscienze per individuare le best practices nei pazienti affetti da malattie croniche 61
See It, Feel It, Want It. Neural Correlates of Perspective Taking in Advertising: an EEG Pilot Study 57
Processing every bite: A neuroscientific analysis of the eating experience and its cognitive and emotional dynamics 55
Wine perception: Un’analisi cross culturale sull’impatto del packaging e del tappo 44
Totale 4.415
Categoria #
all - tutte 10.830
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 10.830


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2023/2024327 0 4 32 37 7 41 51 54 36 15 9 41
2024/20251.445 108 123 114 120 107 78 87 181 175 65 135 152
2025/20262.643 169 766 232 1.195 262 19 0 0 0 0 0 0
Totale 4.415