CASIRAGHI, CHIARA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.948
EU - Europa 1.554
AS - Asia 673
SA - Sud America 120
AF - Africa 21
OC - Oceania 20
Totale 4.336
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.889
IT - Italia 778
FR - Francia 215
SG - Singapore 209
DE - Germania 201
CN - Cina 124
BR - Brasile 90
IN - India 85
HK - Hong Kong 70
GB - Regno Unito 67
NL - Olanda 58
TR - Turchia 35
VN - Vietnam 33
CA - Canada 32
RU - Federazione Russa 31
FI - Finlandia 30
IE - Irlanda 25
JP - Giappone 23
MX - Messico 23
ES - Italia 20
ID - Indonesia 20
AU - Australia 19
PL - Polonia 19
AT - Austria 18
IR - Iran 15
PK - Pakistan 15
ZA - Sudafrica 14
SE - Svezia 13
PT - Portogallo 12
GR - Grecia 11
AR - Argentina 10
CH - Svizzera 10
CL - Cile 8
CZ - Repubblica Ceca 8
DK - Danimarca 8
KR - Corea 8
MY - Malesia 8
EE - Estonia 7
IL - Israele 7
BD - Bangladesh 6
BE - Belgio 6
IQ - Iraq 6
LT - Lituania 4
PE - Perù 4
RS - Serbia 4
UA - Ucraina 4
AE - Emirati Arabi Uniti 3
PY - Paraguay 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
DZ - Algeria 2
EC - Ecuador 2
KE - Kenya 2
MA - Marocco 2
PH - Filippine 2
TW - Taiwan 2
CO - Colombia 1
CR - Costa Rica 1
GT - Guatemala 1
GY - Guiana 1
KN - Saint Kitts e Nevis 1
LC - Santa Lucia 1
ME - Montenegro 1
NZ - Nuova Zelanda 1
RO - Romania 1
SA - Arabia Saudita 1
TN - Tunisia 1
UZ - Uzbekistan 1
VE - Venezuela 1
Totale 4.336
Città #
Secaucus 567
Milan 204
Singapore 115
Aversa 77
Ashburn 64
Hong Kong 55
Munich 47
Los Angeles 43
Beijing 42
Falkenstein 42
Rome 41
Assago 32
Dallas 31
Naples 31
Berlin 29
Buffalo 29
Turin 26
Dublin 25
Bengaluru 24
Moscow 21
Rotterdam 21
Helsinki 20
Jersey City 18
New York 17
Bordeaux 16
Denver 16
Sydney 16
Brescia 15
Frankfurt am Main 15
Warsaw 15
Catania 13
London 13
Palermo 13
Stockholm 13
Ankara 12
Bologna 12
Ho Chi Minh City 12
Montreal 12
Orem 12
Tokyo 12
Chennai 11
Padova 11
São Paulo 11
Vienna 11
Johannesburg 10
Parma 10
Tlalpan 10
Glenshaw 9
Hanover 9
Monza 9
Toronto 9
Turku 9
Boston 8
Brooklyn 8
Houston 8
Santa Clara 8
Treviso 8
Ahmedabad 7
Amsterdam 7
Atlanta 7
Cesena 7
Dijon 7
Düsseldorf 7
Lauterbourg 7
Rimini 7
Tallinn 7
Bari 6
Capannori 6
Gaeta 6
Hanoi 6
Livorno 6
Mexico City 6
Montesilvano Marina 6
Nuremberg 6
Palazzolo sull'Oglio 6
Pflugerville 6
Walterboro 6
Athens 5
Boardman 5
El Paso 5
Florence 5
Genoa 5
Guangzhou 5
Izmir 5
Jena 5
Latina 5
Lille 5
Multan 5
Nijmegen 5
Oakland 5
Olomouc 5
Paris 5
Poplar 5
Rho 5
San Diego 5
Tehran 5
Tel Aviv 5
Trento 5
Asaka 4
Bremen 4
Totale 2.239
Nome #
Shopping in the metaverse: Insight from a consumer neuroscience study 535
Nudging healthier snack choices: a consumer neuroscience study on visual and olfactory interventions in university vending machines 379
Pasta Experience: a neuromarketing approach. 366
Innovazioni digitali per un consumo sostenibile: il ruolo della realtà aumentata e del neuromarketing 340
Real or Virtual? A Neuroscientific Exploration of Digital Cultural Experiences 335
QR codes and Augmented Reality in retail stores to support a more sustainable consumption: A Neuromarketing perspective. 333
Enhancing sustainability communication in retail: A neurophysiological and self-reported assessment of augmented reality and QR codes 294
Neuroselling: quello che le neuroscienze ci dicono sulle tecniche di vendita efficaci. Il caso delle televendite. 266
Applying Neuroscience in Career Coaching to assess the Coach-Coachee relationship 201
VISITATORI VIRTUALI, EMOZIONI REALI: COME LA PSICOLOGIA DEI CONSUMI PUÒ PROMUOVERE L’ACCESSIBILITÀ CULTURALE 169
From E-Commerce to the Metaverse: A Neuroscientific Analysis of Digital Consumer Behavior 102
How to nudge students toward healthier snacks? Consumer neuroscience insights on multisensory nudge interventions in university vending machines 97
Neuroselling: applying neuroscience to selling for a new business perspective. An analysis on teleshopping advertising. 96
Neuroselling: unveiling the underlying processes of infomercials success. 91
Come promuovere scelte alimentari salutari? Uno studio di Consumer Neuroscience su Nudge visivi e olfattivi presso le vending machine universitarie 90
Emotional Reactions To AI-Generated Images: A Pilot Study Using Neurophysiological Measures 90
Cognitive and emotional underpinnings of eating: A consumer neuroscience approach 87
I DARE: IULM Dataset of Affective Responses 86
EEG correlates of mentalizing: Implications for ad effectiveness 85
Reazioni emotive alle immagini generate dall'intelligenza artificiale: uno studio pilota attraverso misure neurofisiologiche 73
Scelte alimentari più sane e consapevoli: L’efficacia del nudging nei distributori automatici 73
Metaverso ed E-commerce: Il contributo della Consumer Neuroscience nell'esplorazione dei comportamenti d'acquisto 71
Stili comunicativi nella relazione medico-paziente: il contributo delle neuroscienze per individuare le best practices nei pazienti affetti da malattie croniche 64
See It, Feel It, Want It. Neural Correlates of Perspective Taking in Advertising: an EEG Pilot Study 58
Processing every bite: A neuroscientific analysis of the eating experience and its cognitive and emotional dynamics 58
Wine perception: Un’analisi cross culturale sull’impatto del packaging e del tappo 46
Totale 4.485
Categoria #
all - tutte 11.074
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 11.074


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2023/2024327 0 4 32 37 7 41 51 54 36 15 9 41
2024/20251.445 108 123 114 120 107 78 87 181 175 65 135 152
2025/20262.713 169 766 232 1.195 262 89 0 0 0 0 0 0
Totale 4.485