The Problem of Tolerable Risks and Resistance to Change: A Conceptual Model for Overcoming Hidden Barriers for Strategic Risk Communication
2019-01-01 Jin, Y.; Mazzei, A.; Reber, B.; Riley, J.; Jun, H.; Seo, Y; Ravazzani, Silvia; Butera, Alfonsa
Engaged employees as a big idea for stakeholder relations and dialogue: managers and employees confronted
2018-01-01 Mazzei, Alessandra; Quaratino, Luca; Butera, Alfonsa; Fisichella, Chiara
The "Hygiene-ultra-motivating" role of interpersonal relationships: a Herzberg's review and a new classification of job motivational levers through the study of the LFoundry case
2018-04-01 Togna, Gianluca; Quaratino, Luca; Mazzei, Alessandra; Pellegrino, Milena
Value Processes and their Management
2015-07-01 Corsaro, Daniela
Value Practices and Value Representations in Business Relationships. IMP Conference
2011-01-01 Corsaro, Daniela
Managing Customer Relationships
2009-01-01 Corsaro, Daniela; Snehota, I.
Value Measurement and CRM
2014-01-01 Corsaro, Daniela
Conversation Analysis for PR: an exploration of possible methodological applications
2016-10-01 Murtarelli, Grazia; Romenti, Stefania; Valentini, Chiara
Social Media and Internal Stakeholders: examining the role of new technologies in organizational knowledge management
2012-01-01 Willis, Paul; Murtarelli, Grazia
Fiction e serialità
2016-11-28 Cardini, Daniela
La serialità televisiva. Da ruota di scorta degli studi mediali a punta di diamante della riflessione accademica allargata
2016-04-28 Cardini, Daniela
Serial Jewelry. The Role of Pop Songs in the Opening Titles of TV series
2017-02-09 Cardini, Daniela
Art is a format. The challenging story of an (Italian) talent show
2017-05-23 Cardini, Daniela
Pilots, pilot seasons, serial movies. Size changes in TV series from the 1980s to the 2010s
2017-05-05 Cardini, Daniela
Managing narrative sensemaking in digital storytelling strategies for “Made in Italy” companies
2016-06-01 Sartore, Alessio; Romenti, Stefania; Miglietta, Angelo
Persuadi a sceglierti e a scegliere i tuoi vini. Come? Il neuromaketing del vino
2014-12-02 Russo, Vincenzo
La punta dell'iceberg? Il confine tra mainstream e nicchia negli ecosistemi narrativi seriali
2015-01-01 Cardini, Daniela
High-brow television, tele-cinefilia e altri ossimori: il discorso mediale e sociale su serie tv e qualità
2015-01-01 Cardini, Daniela
Nell’arco di trenta anni: una relazione difficile: da Paolo Grassi in poi. Un modello instabile
2013-01-01 Rolando, Stefano
La Comunicazione per la Macroregione Adriatico-Ionica
2013-01-01 Rolando, Stefano
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile
Scopri
Tipologia
- 4 - Contributi in atti di convegno361
Editore
- CCI at Baruch College CUNY2
- EGOS2
- EUPRERA2
- EURAM2
- ICA2
- Academy of Arts, University of No...1
- AIP1
- Baruch College/CUNY1
- BI Norwegian Business School/AFINO1
- Cardiff Business School1
Conferenza
- Conference on Corporate Communica...4
- European Congress of Psychology4
- Annual International Conference o...3
- Club of Venice3
- European Congress of Work and Org...3
- ICAP 20143
- 20th EURAM (European Academy of M...2
- 39th IIS World Congress2
- AOM meeting2
- Convegno Annuale di Sinergie "Gov...2
Settore disciplinare
- Settore SECS-P/08 - Economia e Ge...129
- Settore SECS-P/07 - Economia Azie...53
- Settore M-PSI/06 - Psicologia del...41
- Settore SPS/10 - Sociologia dell'...25
- Settore SPS/08 - Sociologia dei P...18
- Settore SPS/09 - Sociologia dei P...14
- Settore SECS-S/05 - Statistica So...13
- Settore SPS/07 - Sociologia Generale9
- Settore L-ART/06 - Cinema, Fotogr...8
- Settore SECS-P/01 - Economia Poli...8
Keyword
- comunicazione10
- Communication6
- communication6
- social media6
- Europe5
- internal communication5
- Europa4
- giovani4
- offerta4
- Social Media4