CIRCI, RICCARDO

CIRCI, RICCARDO  

Mostra records
Risultati 1 - 18 di 18 (tempo di esecuzione: 0.012 secondi).
Data di pubblicazione Titolo Autori File
1-gen-2021 Coaching (o Neurocoaching): prime evidenze neuroscientifiche sul legame Coach-Coachee durante una sessione in soggetti in transizione verso il mondo lavorativo Giorgio GabrielliMarco BilucagliaRiccardo CirciAlessandro FiciRiccardo ValesiMargherita ZitoVincenzo Russo
8-set-2023 Consumer Neuroscience e Brand Relationship: misurare l’associazione implicita tra il Sé del consumatore e il brand Alessandro FiciMara BellatiMarco BilucagliaRiccardo CirciVincenzo RussoMargherita Zito
1-gen-2021 Dairy Products with Certification Marks: The Role of Territoriality and Safety Perception on Intention to Buy Russo, VincenzoZito, MargheritaBilucaglia, MarcoCirci, Riccardo; Bellati, Mara; Milani Marin, Laura Emma; Catania, Elisabetta; Licitra Giuseppe
1-gen-2020 Emotion assessment using Machine Learning and low-cost wearable devices. Laureanti, Rita; Bilucaglia, MarcoZito, MargheritaCirci, RiccardoFici, Alessandro; Rivetti, Fiamma; Valesi, Riccardo; Oldrini, C.; Mainardi, L. T.; Russo, Vincenzo
1-gen-2020 ESB: A low-cost EEG Synchronization Box. Bilucaglia, Marco; Masi, Riccardo; Di Stanislao, Giovanni; Laureanti, Rita; Fici, AlessandroCirci, RiccardoZito MargheritaRusso, Vincenzo
1-gen-2022 How resilience influences dotation behavior: a Neuromarketing study Riccardo CirciMarco BilucagliaVincenzo RussoMargherita Zito; Mata Bellati; Fiamma RivettiAlessandro Fici
12-giu-2023 Il ruolo della regolazione emotiva nella percezione del charity advertisement CIRCI, RICCARDO
1-gen-2021 It’s a Question of Methods: Computational Factors Influencing the Frontal Asymmetry in Measuring the Emotional Valence. Bilucaglia, M.; Laureanti, R.; Zito, M.Circi, R.Fici, A.Russo, V.; Mainardi, T. L.
1-gen-2022 L'autenticità come driver di comunicazione: criticità e sviluppi aziende italiane Fici, AlessandroCirci, Riccardo
1-gen-2019 Looking through blue glasses: bioelectrical measures to assess the awakening after a calm situation. Bilucaglia, M.; Laureanti, R.; Zito, M.Circi, R.Fici, A.; Rivetti, F.; Valesi, R.; Wahl, S.; Russo, V.
1-gen-2020 Neurocoaching: exploring the relationship between coach and coachee by means of bioelectrical signal similarities. Gabrielli, Giorgio; Bilucaglia, MarcoZito, Margherita; Laureanti, Rita; Caponetto, Alessia; Circi, RiccardoFici, Alessandro; Rivetti, Fiamma; Valesi, Riccardo; Galanto, Annarita; Senoner, Georg; Russo, Vincenzo
8-dic-2022 Spectral differences in resting-state EEG associated to individual Emotional Styles M. Bilucaglia; R. Laureanti; R. CirciM. ZitoM. BellatiA. FiciF. Rivetti; L. T. Mainardi; V. Russo
1-gen-2021 Strategic Communication and Neuromarketing in the Fisheries Sector: Generating Ideas From the Territory Russo, Vincenzo; Milani Marin, Laura Emma; Fici, AlessandroBilucaglia, MarcoCirci, Riccardo; Rivetti, Fiamma; Bellati, Mara; Zito, Margherita
1-gen-2021 The foreign language effect on decision-making: A meta-analysis Circi, Riccardo; Gatti, Daniele; Russo, Vincenzo; Vecchi, Tomaso
29-nov-2022 The Impact of Optimism and Internal Locus of Control on Workers’ Well-Being, A Multi-Group Model Analysis before and during the COVID-19 Pandemic Valeria MichelettoMargherita ZitoMassimo BustreoGiorgio GabrielliRiccardo CirciVincenzo Russo
1-gen-2022 The Role of the Emotional Sequence in the Communication of the Territorial Cheeses: A Neuromarketing Approach Russo, VincenzoBilucaglia, MarcoCirci, RiccardoBellati, MaraValesi, Riccardo; Laureanti, Rita; Licitra, Giuseppe; Zito, Margherita
1-gen-2021 Validazione della versione italiana dell'Emotional Style Questionnaire (ESQ) Riccardo CirciMara BellatiMarco BilucagliaAlessandro FiciRiccardo ValesiMargherita ZitoVincenzo Russo
1-gen-2021 Yellow (Lens) Better: Bioelectrical and Biometrical Measures to Assess Arousing and Focusing Effects Laureanti, R.; Bilucaglia, M.Zito, M.Circi, R.Fici, A.; Rivetti, F.; Valesi, R.; Wahl, S.; Mainardi, T.; Russo, V.