CASTELLI, LUCIANA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 643
EU - Europa 591
AS - Asia 131
AF - Africa 55
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 10
SA - Sud America 1
Totale 1.431
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 640
IE - Irlanda 163
UA - Ucraina 135
IT - Italia 75
DE - Germania 69
CI - Costa d'Avorio 48
SE - Svezia 46
VN - Vietnam 42
FI - Finlandia 36
HK - Hong Kong 28
CN - Cina 26
GB - Regno Unito 18
TR - Turchia 16
BE - Belgio 13
NL - Olanda 12
EU - Europa 10
RU - Federazione Russa 10
FR - Francia 9
EG - Egitto 7
SG - Singapore 7
CA - Canada 3
IN - India 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
AM - Armenia 2
CH - Svizzera 2
HU - Ungheria 2
OM - Oman 2
BR - Brasile 1
ID - Indonesia 1
IL - Israele 1
LT - Lituania 1
TH - Thailandia 1
Totale 1.431
Città #
Dublin 163
Chandler 158
Jacksonville 108
Ashburn 53
Abidjan 48
Dong Ket 40
Wilmington 29
Hong Kong 28
Boardman 26
Woodbridge 21
Helsinki 20
Ann Arbor 16
Princeton 16
Liberty Lake 14
San Mateo 12
Opera 11
Brussels 10
Fairfield 8
Moscow 8
Turin 8
Dearborn 7
Milan 7
Monza 7
Cambridge 6
Hamburg 6
Philadelphia 6
Verona 6
Beijing 5
Miami 5
Nanjing 5
Aberdeen 4
Las Vegas 4
Leipzig 4
Rome 4
Amsterdam 3
Cairo 3
Hanover 3
Hefei 3
Jungingen 3
Kocaeli 3
Nossegem 3
Singapore 3
Ajman 2
Amersfoort 2
Bhopal 2
Bristol 2
Budapest 2
Cardiff 2
City of Westminster 2
Culver City 2
Dresden 2
Dudenhofen 2
Glen Cove 2
Guangzhou 2
Ho Chi Minh City 2
Kunming 2
Lugano 2
Messina 2
Munich 2
Nuremberg 2
Ottawa 2
Padova 2
Portici 2
Portland 2
Seattle 2
Yerevan 2
Borås 1
Brent 1
Campagna 1
Chicago 1
Cisternino 1
Edinburgh 1
Freising 1
Fuzhou 1
Gattinara 1
Gunzenhausen 1
Hammersmith 1
Houston 1
Jinan 1
Kaiserslautern 1
Lanzo d'Intelvi 1
London 1
Los Angeles 1
Mason Vicentino 1
Montréal 1
Nanchang 1
Norwalk 1
Ospitaletto 1
Palermo 1
Pellezzano 1
Redwood City 1
Saint Cloud 1
Saint Petersburg 1
Santana do Piaui 1
Scandicci 1
Shaoxing 1
Shenyang 1
Stockholm 1
Taiyuan 1
Tappahannock 1
Totale 979
Nome #
Customer segmentation practices in the fitness market: A new marketing strategy based on an aspirational model 172
Economic behaviour and imperfectly choices: Experts and ordinary people on the same wrong way? 108
Consumi alimentari e responsabilità sociale. Indagine sugli stili di vita alimentari delle famiglie milanesi 106
Comunicare la solidarietà. Il ruolo dei processi comunicativi nell’adozione dell’infanzia abbandonata 98
Food consumer behavior, lifestyle and health condition of families and their children attending primary school in Milan 96
Money and Adoptions: Social Representations, Expectations and Opportunities for Italian Families 94
Il rapporto denaro e adozione: aspettative e opportunità nella famiglia adottiva 91
Analysis of the individual prosocial behaviour compared to organizational wellness and climate: an explorative research 88
Valori e mass media: un modello di analisi per lo studio dei processi di comunicazione 85
Sustainability, food and consumption behaviors: exploratory research focused on a group of young Italians using projective interview techniques 81
La moda e il ruolo della comunicazione nella promozione di stili di comportamento nell'infanzia e nell'adolescenza 74
Comunicazione e organizzazioni 73
The role of the customer satisfaction data for the improvement of health service quality and organisational reputation 70
Economic Behaviour and Imperfectly Choices: Experts and Ordinary People on the Same Wrong Way? 69
The role of customer satisfaction in change management in the hospital: an empirical analysis in Italian Hospital 65
The role of customer satisfaction in change management in the hospital: an empirical analysis in Italian hospital 64
Totale 1.434
Categoria #
all - tutte 6.743
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volume - volumi 0
Totale 6.743


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020168 1 4 0 17 1 22 13 37 0 39 13 21
2020/2021180 12 26 6 16 0 19 0 16 3 20 19 43
2021/2022162 7 0 14 14 24 0 5 20 1 6 21 50
2022/2023485 56 32 13 55 32 44 3 23 181 25 19 2
2023/2024233 13 10 12 18 18 45 7 50 4 15 5 36
2024/20255 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 1.434