Sfoglia per Autore
Building Competitive Advantage in District Firms: The Role of the Network and the Company
2004-01-01 D’Angella, F.; Sainaghi, Ruggero
Value creation through strategic innovation and cooperation
2005-01-01 Sainaghi, Ruggero; D’Angella, Francesca
Il ruolo del comitato di controllo interno nelle aziende italiane quotate: dall’adozione di uno standard allo sviluppo di “best practice”
2006-01-01 D'Angella, Francesca; Scortichini, Francesca
Tale of two cities’ collaborative tourism marketing: Towards a theory of destination stakeholder assessment
2009-01-01 D'Angella, Francesca; Go, Frank M.
Assessing the international image of an urban destination: the case of Milan
2009-01-01 D'Angella, Francesca; De Carlo, Manuela
Managing Cultural Events and Meetings Activities in European Urban Destinations
2009-01-01 Canalis, Silvia; D'Angella, Francesca
Event Management and Destination Strategy in Heritage Cities
2009-01-01 De Carlo, Manuela; D'Angella, F.
Assessing the international image of an urban destination: the case of Milan
2009-01-01 De Carlo, Manuela; D'Angella, F.
Archetypes of destination governance: a comparison of international destinations
2010-01-01 D'Angella, Francesca; De Carlo, Manuela; Sainaghi, Ruggero
La collaborazione pubblico-privato nel governo delle destinazioni turistiche: città europee a confronto
2010-01-01 D'Angella, Francesca
The competitiveness of Heritage Cities: the Role of Events
2010-01-01 D'Angella, Francesca; De Carlo, Manuela
Repositioning city brands and events: Milan
2011-01-01 D'Angella, Francesca; De Carlo, Manuela
Assessing and profiling the image of urban destination: the case of Milano
2011-01-01 D'Angella, Francesca; De Carlo, Manuela
Strategie e performance delle imprese alberghiere di Milano
2011-01-01 D'Angella, Francesca; Sainaghi, Ruggero
Linking online communication strategies to destinations' performance: an explorative analysis
2011-01-01 D'Angella, Francesca; De Carlo, Manuela
Linking online communication strategies to destinations' performance: an explorative analysis
2012-01-01 D'Angella, Francesca; De Carlo, Manuela
La collaborazione tra imprese e istituzioni nel governo delle destinazioni turistiche urbane
2012-01-01 D'Angella, Francesca
Stakeholders’ engagement and collaboration in tourism destinations
2012-06-01 D'Angella, Francesca; Sainaghi, Ruggero
Sviluppo e comunicazione dell'offerta
2013-01-01 Caso, Raffaella; De Carlo, Manuela; D'Angella, Francesca; Goetz, Maurizio; Molfese, Carmen; Pollarini, Andrea; Smurra, Rosa
Orientamento alla sostenibilità della comunicazione online e posizionamento strategico delle destinazioni urbane. Un’analisi dei portali turistici ufficiali.
2013-01-01 D'Angella, Francesca; De Carlo, Manuela
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile