VENTURINI, ALICE
VENTURINI, ALICE
Mostra
records
Risultati 1 - 9 di 9 (tempo di esecuzione: 0.001 secondi).
Contaminazioni cinematografiche negli spot pubblicitari Dolce&Gabbana: il caso The One (2017)
2021-12-01 Venturini, Alice
Fashion Influencer e brand personality: verso una relazione Influencer-consumatore
2023-05-01 Venturini, Alice
I do it (also) for me: a qualitative study on the identity aspects underlying consumption on second-hand fashion apps
2023-01-01 Bergianti, Francesca; Venturini, Alice
Il marketing esperienziale del made in Italy: il caso Dolce&Gabbana
2020-07-01 Venturini, Alice
Investigating Consumption Values and Purchase Intentions in Metaverse Shopping: A Pilot Study.
2024-01-20 Columbano, Martina; Venturini, Alice
Investigating Consumption Values and Purchase Intentions in Metaverse Shopping: A Pilot Study
2024-01-20 Columbano, Martina; Venturini, Alice
Let’s get phygital! Nuovi scenari emergenti nel fashion system
2022-12-01 Venturini, Alice
Oltre il testimonial: i diversi ruoli dell'influencer nel settore lusso
2021-10-01 Venturini, Alice
‘Fashioning’ the metaverse: A qualitative study on consumers’ value and perceptions of digital fashion in virtual worlds
2023-08-08 Venturini, Alice; Columbano, Martina