Sfoglia per Autore
How to Create Destination Capabilities in the Field of New Product Development
2016-01-01 DE CARLO, Manuela; Sainaghi, Ruggero
Reti di impresa nel turismo: verso un modello di maturità
2016-01-01 DE CARLO, Manuela; D'Angella, Francesca
Social media affordances
2016-01-01 Cabiddu, Francesca; DE CARLO, Manuela
Orientation to sustainability and strategic positioning of destinations: an analysis of international tourism websites
2016-09-09 D'Angella, Francesca; De Carlo, Manuela
La VQR nelle discipline economico-aziendali: sistema nazionale della ricerca e IULM
2017-01-01 DE CARLO, Manuela
Turismo: driver di attrattività per Milano
2017-01-01 De Carlo, Manuela
The maturity of tourism neworks: an exploratory study
2017-01-01 D'Angella, Francesca; De Carlo, Manuela
Development of a Tourism Destination: Exploring the Role of Destination Capabilities
2018-11-18 Sainaghi, Ruggero; De Carlo, Manuela; D'Angella, Francesca
The role of news articles, prior destination experience and news involvement in destination image formation
2019-03-01 Gabbioneta, Claudia; De Carlo, Manuela
Technology Enabled Guest Centricity in Hospitality
2019-07-01 Inversini, Alessandro; De Carlo, Manuela; Masiero, Lorenzo
Strumenti di intelligenza artificiale per la progettazione di strategie collaborative interaziendali: una applicazione alle destinazioni turistiche
2019-11-01 D'Angella, Francesca; De Carlo, Manuela; Ferilli, Guido
Fabbisogno di nuove competenze e ruolo strategico della formazione per lo sviluppo del turismo
2019-12-01 DE CARLO, Manuela; Quaratino, Luca; D'Angella, Francesca; Garavaglia, Emma; Bottini, Luca
The Effects of Guest Centricity in Hospitality
2020-11-01 Inversini, Alessandro; De Carlo, Manuela; Masiero, Lorenzo
Artificial intelligence to design collaborative strategy: An application to urban destinations
2021-01-01 DE CARLO, Manuela; Ferilli, Guido; D'Angella, Francesca; Buscema, Massimo
Self-Customisation And Frontline Customisation: Optimising Personalisation Experiences
2022-01-01 Maggioni, Isabella; Corsaro, Daniela; Inversini, Alessandro; De Carlo, Manuela
Modes of destination metagovernance and smart governance in Milan: A longitudinal perspective
2022-01-01 D'Angella, Francesca; DE CARLO, Manuela; Amore, Alberto; Arvanitis, Pavlos
Tourism destination meta-governance and smart governance in Milan, Italy
2022-01-01 Amore, A.; Arvanitis, P.; D'Angella, F.; De Carlo, M.
Better to be the same or different? Paired customer and selling orientations and their impact on the exploitation of relationship-specific investments (RSIs) in dyads
2022-01-01 Zerbini, F.; Miceli, N.; De Carlo, M
Pictures of a crisis. Destination marketing organizations’ Instagram communication before and during a global health crisis
2023-01-01 Filieri, Raffaele; Mele, Emanuele; DE CARLO, Manuela
Introduction
2023-01-01 DE CARLO, Manuela; Rovai, Serena
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile