Social Network to analyse the relationship between ‘victim-author’ and ‘motivation’ of violence against women in Italy.
2021-01-01 Forciniti, Alessia
Generalized Procrustes Analysis for Multilingual Studies.
2019-01-01 Forciniti, Alessia; Misuraca, Michelangelo; Scepi, Germana; Spano, Maria
SustDict: a customized lexical-based dictionary for CSR.
2022-01-01 Zavarrone, Emma; Forciniti, Alessia; Muscariello, Marta
Exploratory textual network for Italian Third Mission.
2022-01-01 Zavarrone, Emma; Forciniti, Alessia; Friel, Martha
Reperti visivi e dinamiche transmediali nella narrativa di Tommaso Pincio
2019-01-01 Pennacchio, Filippo
«In effetti, c'è molto di un film in questo racconto». Letteratura al secondo grado e intermedialità nel "Barilozzo di Amontillado", di Vitaliano Trevisan
2016-01-01 Pennacchio, Filippo
Letteratura Mondiale e Letteratura della globalizzazione: due modelli di archivio?
2013-01-01 Pennacchio, Filippo
La città immateriale. Nonluoghi e figure del transito in alcuni recenti romanzi
2012-01-01 Pennacchio, Filippo
Antropologia del personaggio global. Tre casi esemplari
2021-01-01 Pennacchio, Filippo
SMEs’ internationalization during crisis period: An international dynamic marketing capabilities perspective
2022-01-01 Wang, Nuo; Maggioni, Isabella; Corsaro, Daniela
Improving Retail Service Performance in Tough Times: A Focus on the Critical Success Factors in Italy
2022-09-09 Massara, Francesco; Zamparo, Gioele; Cesarina Mason, Michela
Dinamiche evolutive e utilizzo dei media nell’approccio strategico alla comunicazione della sostenibilità.
2022-10-01 Massara, Francesco; Bona, Antonella
Illusioni visive “nascoste” nel package ed effetti sulla quantità percepita di spazio espositivo allocato ad una referenza
2022-10-01 Porcheddu, Daniele; Usai, Antonio; Pinna, Baingio; Massara, Francesco
On the stage of pandemic times. When Cultural Organizations and Universities valorize their collaborations
2022-10-16 Besana, Angela; Esposito, Annamaria; Fisichella, Chiara; Vannini, MARIA CRISTINA
Wrecking the Game: The Artist as Griefer
2018-01-01 Fantacci, Gemma
Identifying Attack Surfaces in the Evolving Space Industry Using Reference Architectures
2020-01-01 Bradbury, Matthew; Maple, Carsten; Yuan, Hu; Atmaca, Ugur Ilker; Cannizzaro, Sara
Adoption and Acceptability of Smart Devices for the Home
2019-01-01 Cannizzaro, S.; Procter, R.; Sinong Ma, Null; Maple, C.
Sales & Marketing Automation in the post-Covid Scenario: Value Drivers in B2B relationships
2020-01-01 Corsaro, Daniela; Maggioni, Isabella; Olivieri, Mirko
DIGITAL SERVITIZATION IN THE FASHION INDUSTRY: OPPORTUNITY AND DRIVERS FOR SMEs WITH PARTICULAR FOCUS TO COVID-19 PERIOD
2021-01-01 Corsaro, Daniela; D'Amico, Valerio; Maggioni, Isabella
“Selling sustainability”: How sustainability is communicated in selling in the post-lockdown era?
2020-01-01 Corsaro, Daniela; Olivieri, Mirko
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile
Scopri
Tipologia
- 4 - Contributi in atti di convegno927
Editore
- ETS22
- IEEE13
- Società Italiana di Marketing12
- Qanat11
- Springer10
- Aracne9
- Springer, Cham8
- Harrassowitz7
- Pearson7
- Rubbettino7
Conferenza
- Child and Teen Consumption 2012: ...7
- Congresso Internazionale Marketin...6
- EBES Conference6
- International Congress on the Arc...6
- Naples Forum on Service6
- SIM Conference5
- Convegno annuale della Società It...4
- Excellence in Services Internatio...4
- International Marketing Trends Co...4
- Translating and the Computer4
Settore disciplinare
- Settore SECS-P/08 - Economia e Ge...174
- Settore SECS-P/01 - Economia Poli...57
- Settore SECS-P/07 - Economia Azie...47
- Settore L-FIL-LET/11 - Letteratur...45
- Settore L-FIL-LET/14 - Critica Le...40
- Settore L-LIN/01 - Glottologia e ...39
- Settore M-PSI/06 - Psicologia del...38
- Settore SECS-S/05 - Statistica So...38
- Settore INF/01 - Informatica36
- Settore M-STO/04 - Storia Contemp...34
Keyword
- marketing20
- Ebla15
- economics14
- Italy11
- Letteratura italiana contemporanea10
- communication9
- advertising7
- cluster analysis7
- comunicazione7
- Conservation6