Sfoglia per ???browse.type.metadata.typeContribution??? unpublished proceedings paper - contributo in atti di convegno, non pubblicato
La comunicazione per le imprese sostenibili
2012-10-23 Romenti, Stefania
Conoscenza, formazione, laurea: chi più sa, vince.
2009-01-01 Lavarini, Roberto
Consumer or consumers? An exploratory analysis on consumption’s choices of young university students
2008-01-01 Mortara, Ariela
Consumi alimentari. e comportamenti culturali: un confronto tra famiglie italiane e straniere dell’area metropolitana di Milano
2013-01-01 Bustreo, Massimo; Milani, Laura; Ghiringhelli, Barbara; Russo, Vincenzo
Contemporary experiences of Chinese tourists in Italy: an on-site analysis in Milan
2013-01-01 De Carlo, Manuela; Pearce, Philip L; Wu, M.; Rossi, Andrea
Conversation Analysis for PR: an exploration of possible methodological applications
2016-10-01 Murtarelli, Grazia; Romenti, Stefania; Valentini, Chiara
Conversation That Matter. Measuring Corporate Reputation through a Stakeholder Network Perspective
2011-01-01 Romenti, Stefania; Valentini, Chiara
Corporate Family Entrepreneurship
2013-01-01 Sciascia, Salvatore
Costs and Benefits of the Movie Piracy Phenomenon
2011-07-01 Bagnasco, Anna Maria; Clavenna, Viviana
Could the awareness of threat about the crisis and personality traits influence money perception?
2014-01-01 Bustreo, Massimo; Ferrinda, Stefano; Moro, Davide; Russo, Vincenzo
Craftsmen passing on their know-how: with cookery and gardening at the top of the hit parade : the example of Italy and teaching culinary
2012-12-01 Lavarini, Roberto
Creating value and innovation through Human Resource Management in Small Business. Evidences from the Italian Machine Tools Industry
2011-02-01 Boldizzoni, Daniele; Serio, Luigi; Quaratino, Luca
Creatività in Italia e in Europa. Sintesi della relazione introduttiva al Forum di Eurovisioni 2009
2009-01-01 Rolando, Stefano
CrowdFunding and local governments: a financial opportunity for a new liaison with citizens
2013-08-30 Miglietta, Angelo; Parisi, Emanuele; Pessione, Matteo; Servato, Flavio
CSR Communication out of the box: exploring how CSR communication is a process of meaning development
2012-09-19 Illia, Belen Rodriquez; Romenti, Stefania; Rodriquez, Belen
CSR Disclosure: Cross-National Differences or Global Tendencies?
2010-01-01 Illia, Laura; Invernizzi, Emanuele; Romenti, Stefania; Brena, Almudena González del Valle; Zyglidopoulos, Stelios C.
La cultura nella società dei consumi: il valore dell’immaginario e dell’immateriale
2010-01-01 Brega, MATTEO GIOVANNI
"Culture exists as a constant battlefield". Rappresentazione e partecipazione dai discorsi televisivi al web 2.0
2014-09-26 Manzato, ANNA GRAZIA; Mascio, Antonella
Customer asset management: è proprio vero che il cliente ha sempre ragione?
2002-01-01 Mortara, Ariela
Customer satisfaction and organizational change in public health
2009-01-01 Russo, Vincenzo; Bustreo, Massimo; Castelli, L.; Jabes, D.
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile