Sfoglia per Titolo

Opzioni
Vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Mostrati risultati da 903 a 922 di 11.382
Data di pubblicazione Titolo Autori File
1-gen-2022 Bridging the Discursive and Material Dimensions of Europeanity and Europeanisation: A Participatory Semantic Approach Carpentier Nico; Hroch, Milos; Cannizzaro, SaraMiconi, Andrea; Doudaki, Vaia
11-dic-2023 Bridging the science-policy gap in sustainable tourism: evidence from a multiple case study analysis of UNWTO INSTO sustainable tourism observatories Scuttari, Anna; Windegger, Felix; Wallnöfer, Valentin; Pechlaner, Harald
1-gen-2010 Bright Star Vittorini, Fabio
1-nov-2022 Brividi televisivi. I cicli seriali horror Stefano Locati
1-gen-2013 Il brivido d’esser consumatore ibrido Bustreo, Massimo
1-gen-2019 Broadening the scope of economic history: how happiness has changed over the long period and its relationship with economics Emanuele Felice
1-gen-2016 Brochure e monografie: identità dell'azienda, fra tradizione e innovazione MAZZEI, ALESSANDRA
1-dic-2018 The broken brake: Hume and the “proper office” of religion Mazza, Emilio
1-gen-2021 Broken Trust. Confidence Gaps and Distrust in Latin America Parra Saiani P.; Ivaldi E.; Ciacci A.; Di Stefano L.
1-gen-2015 Bronze Balance Pan from the Southern Palace at Ebla PEYRONEL, LUCA
1-giu-2023 Bruce Caldwell, Hansjoerg Klausinger, Hayek: A Life, 1899-1950 Mingardi, A.
1-gen-2006 Bruno Arpaia narratore del tempo Sebastiani, Alberto
1-mar-2013 Bruno Munari: il gioco del teatro Garavaglia, Valentina
1-gen-2022 Bruno Vaerini. Architetture d’Atelier Matteo Pirola
1-set-2012 Bruto in ogni Cesare. Dai Fratelli Taviani al Piccolo Teatro Basso, Pierluigi
1-gen-2006 Brutum antiqui gravem dicebant Negri, Mario
17-nov-2017 Building a Custom Machine Translation Engine as part of a Postgraduate University Course: a Case Study Farrell, Michael
1-gen-2004 Building Competitive Advantage in District Firms: The Role of the Network and the Company d’Angella, F.Sainaghi, Ruggero
1-gen-2011 Building corporate reputation trough social media: the case of Tommee Tippee in Italy MORTARA, ARIELA; Sinisi, Vittoria
1-gen-2005 Building Relations and Partnerships: the Experiences of Two Italian Universities Lovari, Alessandro; Mazzei, Alessandra; Sala, Doriana
Mostrati risultati da 903 a 922 di 11.382
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile