BUSTREO, MASSIMO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 1.097
NA - Nord America 121
AS - Asia 78
AF - Africa 9
SA - Sud America 7
OC - Oceania 5
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 1
Totale 1.318
Nazione #
IT - Italia 776
DE - Germania 148
US - Stati Uniti d'America 116
IE - Irlanda 35
GB - Regno Unito 30
FR - Francia 25
PH - Filippine 13
IN - India 11
CN - Cina 10
RU - Federazione Russa 10
TR - Turchia 9
NL - Olanda 8
CH - Svizzera 7
MY - Malesia 7
FI - Finlandia 6
IR - Iran 6
JP - Giappone 6
PL - Polonia 6
RO - Romania 6
SE - Svezia 6
UA - Ucraina 6
VN - Vietnam 5
AU - Australia 4
CZ - Repubblica Ceca 4
ES - Italia 4
ID - Indonesia 4
NO - Norvegia 4
PT - Portogallo 4
AR - Argentina 3
CA - Canada 3
EG - Egitto 3
GR - Grecia 3
BR - Brasile 2
EC - Ecuador 2
HR - Croazia 2
MA - Marocco 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
AL - Albania 1
BG - Bulgaria 1
BJ - Benin 1
BW - Botswana 1
DK - Danimarca 1
EU - Europa 1
HK - Hong Kong 1
HU - Ungheria 1
JM - Giamaica 1
KR - Corea 1
LK - Sri Lanka 1
LT - Lituania 1
LY - Libia 1
MX - Messico 1
NZ - Nuova Zelanda 1
PK - Pakistan 1
SC - Seychelles 1
SG - Singapore 1
TH - Thailandia 1
TW - Taiwan 1
Totale 1.318
Città #
Milan 53
Padova 39
Dublin 35
Rome 32
Redmond 25
Portogruaro 23
Opera 20
Nürnberg 16
Perugia 13
Bologna 8
Ronciglione 8
Ashburn 7
Beijing 7
Marina di Montemarciano 7
Monza 7
Turin 7
Andria 6
Fondi 6
Mazara del Vallo 6
Paris 6
Torino 6
Wilmington 6
Bari 5
Cagliari 5
Chicago 5
Crotone 5
Dallas 5
Florence 5
Leawood 5
Napoli 5
Vicenza 5
Antalya 4
Berlin 4
Bitetto 4
Boardman 4
Bolzano 4
Catania 4
Civita Castellana 4
Conversano 4
Cornaredo 4
Dong Ket 4
Helsinki 4
Jakarta 4
Kristiansand 4
Lecce 4
Naples 4
Palermo 4
Philadelphia 4
Portimão 4
Simi Valley 4
Trento 4
Venezia 4
Vigonza 4
Amsterdam 3
Bergamo 3
Caldogno 3
Carbonera 3
Catanzaro 3
Como 3
Council Bluffs 3
Davao City 3
Fornovo San Giovanni 3
Godalming 3
Gravina in Puglia 3
Iesi 3
Kumar 3
Levico Terme 3
Lonato 3
Merate 3
Nuoro 3
O Fallon 3
Oldham 3
Pagani 3
Paranaque City 3
Pavia 3
Rozzano 3
Río Gallegos 3
Santa Barbara 3
Sassari 3
Aberdeen 2
Albano Laziale 2
Alfonsine 2
Ann Arbor 2
Athens 2
Barcelona 2
Buffalo 2
Cabanatuan City 2
Carpi 2
Clayton 2
Columbus 2
Concesio 2
Darfo Boario Terme 2
Frankfurt am Main 2
Frattamaggiore 2
Genoa 2
Gerenzano 2
Houston 2
Jesolo 2
Kuala Lumpur 2
Kuala Terengganu 2
Totale 596
Nome #
Il futuro oggi: competenze per competere, file dd257434-0e9a-c9a9-e053-6605fe0a2f53 831
Economic behaviour and imperfectly choices: Experts and ordinary people on the same wrong way?, file dd257433-af41-c9a9-e053-6605fe0a2f53 98
The impact of successful cross-competencies on a career in tourism in Italy: the meeting point between the student's perceptions and the requirements for professionals, file dd257434-372a-c9a9-e053-6605fe0a2f53 70
In viaggio verso la professione turistica: competenze trasversali di successo tra domanda e offerta, file dd257434-0e36-c9a9-e053-6605fe0a2f53 51
Superheroes & Junkfood!: Television food advertising for children in Italy, file dd257433-b0ea-c9a9-e053-6605fe0a2f53 39
Le scelte imperfette di fronte al denaro. Decisori esperti e profani oltre la Bounded Rationality Theory, file dd257433-9c2c-c9a9-e053-6605fe0a2f53 32
Self Marketing per le professioni: un percorso formativo per i talenti dell’alta formazione, file dd257433-cc5d-c9a9-e053-6605fe0a2f53 32
Proceedings of the Child and Teen Consumption 2012: Food Consumption, Communication, Life Styles and Fashion: 5th International Conference on Multidisciplinary Perspectives on Child and Teen Consumption, file dd257433-afb2-c9a9-e053-6605fe0a2f53 26
Self Identity and Social Network: The New Consumers’ Ego between Real and Virtual Life, file dd257433-9a1d-c9a9-e053-6605fe0a2f53 20
The Impact of Optimism and Internal Locus of Control on Workers’ Well-Being, A Multi-Group Model Analysis before and during the COVID-19 Pandemic, file 89e950f6-59b6-4031-97b4-4f567d98b49a 16
Decision making scenarios in expert and ordinary people beyond the Bounded Rationality Theory, file dd257433-9bda-c9a9-e053-6605fe0a2f53 14
Influence of children’s lifestyle and food choice in the adherence to a Mediterranean Diet in Northern Italy, file dd257433-afb4-c9a9-e053-6605fe0a2f53 13
The Influence of Advertising on Children: from Consciousness to Education, file dd257433-99f1-c9a9-e053-6605fe0a2f53 11
Alone Together. Self Identity and Social Network: Consumers in the New Era of “Click Personality”, file dd257433-9972-c9a9-e053-6605fe0a2f53 10
Il rapporto denaro e adozione: aspettative e opportunità nella famiglia adottiva, file dd257433-94cd-c9a9-e053-6605fe0a2f53 9
A perfect imperfection: choices in everyday economic decision making, file dd257433-94c9-c9a9-e053-6605fe0a2f53 8
Bambini e pubblicità. Dall’educazione allo sviluppo di talenti, file dd257433-9bd8-c9a9-e053-6605fe0a2f53 8
Il ruolo della comunicazione per la sostenibilità e la sovranità alimentare nel mondo, file dd257433-a9a4-c9a9-e053-6605fe0a2f53 8
Analysis of the individual prosocial behaviour compared to organizational wellness and climate: an explorative research, file dd257433-9a23-c9a9-e053-6605fe0a2f53 7
Organizational cultures and leadership management in the mobbing prevention, file dd257433-9e86-c9a9-e053-6605fe0a2f53 6
Il progetto InnoTal: talenti per l’innovazione, file dd257433-c145-c9a9-e053-6605fe0a2f53 6
The influence of advertising on children: from consciousness to education, file dd257433-b0ec-c9a9-e053-6605fe0a2f53 4
Le strategie dell’intervento formativo per i Dottorandi di Ricerca, file dd257433-c1a8-c9a9-e053-6605fe0a2f53 4
Money and Adoptions: Social Representations, Expectations and Opportunities for Italian Families, file dd257433-9971-c9a9-e053-6605fe0a2f53 3
Comunicare la solidarietà. Il ruolo dei processi comunicativi nell’adozione dell’infanzia abbandonata, file dd257433-99f3-c9a9-e053-6605fe0a2f53 3
Economic Behaviour and Imperfectly Choices: Experts and Ordinary People on the Same Wrong Way?, file dd257433-9a21-c9a9-e053-6605fe0a2f53 3
Italian adaptation of the Pemberton Happiness Index, file dd257434-61f3-c9a9-e053-6605fe0a2f53 3
Education to advertising for primary-school children, file dd257433-9a1f-c9a9-e053-6605fe0a2f53 2
Alone together: self identity and social networks: consumers in the new era of "Click Personality", file dd257433-9d18-c9a9-e053-6605fe0a2f53 2
Comunicare la sostenibilità e la sovranità alimentare, file dd257433-c2c3-c9a9-e053-6605fe0a2f53 2
Public speaking. Cultura e pratiche per una comunicazione efficace, file d145b506-4f7c-466f-a5e9-82b19dc1053e 1
Un sistema “web assisted” a supporto della definizione delle competenze per competere, file dd257433-a5bb-c9a9-e053-6605fe0a2f53 1
Children’s awareness of advertising: an educational path to the discovery of persuasion, file dd257433-c445-c9a9-e053-6605fe0a2f53 1
Competenze trasversali, imprenditorialità e professionalizzazione dei dottorandi di ricerca: un percorso sperimentale tra formazione sulle competenze trasversali e tecniche di biofeedback, file dd257433-c77f-c9a9-e053-6605fe0a2f53 1
Totale 1.345
Categoria #
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Totale 2.241


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/201916 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9 7
2019/202092 6 12 3 6 5 10 6 4 9 19 4 8
2020/2021141 7 11 6 25 7 12 7 12 12 10 8 24
2021/2022117 11 3 11 4 10 7 14 17 9 2 12 17
2022/2023229 10 9 18 16 29 29 20 21 56 6 11 4
2023/2024208 14 15 9 21 28 34 20 17 29 19 2 0
Totale 1.345