ARDIZZONE, ANTONELLA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 169
AS - Asia 54
NA - Nord America 23
SA - Sud America 4
AF - Africa 3
OC - Oceania 1
Totale 254
Nazione #
IT - Italia 124
US - Stati Uniti d'America 23
SA - Arabia Saudita 22
IE - Irlanda 17
FR - Francia 10
IN - India 10
CZ - Repubblica Ceca 4
MY - Malesia 4
VN - Vietnam 4
CN - Cina 3
NL - Olanda 3
PH - Filippine 3
PK - Pakistan 3
CH - Svizzera 2
CL - Cile 2
DE - Germania 2
FI - Finlandia 2
GB - Regno Unito 2
MA - Marocco 2
TH - Thailandia 2
AU - Australia 1
BR - Brasile 1
EC - Ecuador 1
EG - Egitto 1
IR - Iran 1
JP - Giappone 1
KR - Corea 1
RO - Romania 1
RU - Federazione Russa 1
SE - Svezia 1
Totale 254
Città #
Dammam 22
Opera 18
Dublin 17
Rome 15
Milan 13
Perugia 8
Kochi 6
Fiumicino 5
Ashburn 4
Dong Ket 4
Beijing 3
Brescia 3
Capaci 3
Islamabad 3
Modena 3
Pagani 3
Redmond 3
Verona 3
Ann Arbor 2
Bad Oeynhausen 2
Bangkok 2
Boardman 2
Caserta 2
Grammichele 2
Helsinki 2
Kampung Baharu Nilai 2
Milpitas 2
Muar 2
Mumbai 2
Palermo 2
Paris 2
Pasig 2
San Jose 2
Santiago 2
Sora 2
Thibodaux 2
Wilmington 2
Aci Sant'Antonio 1
Amsterdam 1
Bari 1
Bengaluru 1
Bologna 1
Borås 1
Breganzona 1
Brooklyn 1
Cava Dei Tirreni 1
Council Bluffs 1
Dasmariñas 1
Eboli 1
Follonica 1
Frattamaggiore 1
Imperia 1
Leeds 1
Livonia 1
Lucca 1
Macerata 1
Napoli 1
New York 1
Nola 1
Orbassano 1
Orte 1
Padova 1
Quito 1
Romano d'Ezzelino 1
San Giuliano Milanese 1
Santa Caterina 1
Seoul 1
Sesto San Giovanni 1
Shizuoka 1
Soverato Marina 1
Star 1
Suri 1
Tavagnacco 1
Venezia 1
Vignanello 1
Viterbo 1
Totale 213
Nome #
Il settore delle telecomunicazioni, file dd257433-9dcd-c9a9-e053-6605fe0a2f53 51
Il settore della televisione, file dd257434-5825-c9a9-e053-6605fe0a2f53 50
Color and abundance: Influencing children’s food choices, file fd130ff0-a26a-45d6-871d-67c9515c24fd 50
Il settore della musica registrata, file dd257434-57d1-c9a9-e053-6605fe0a2f53 38
Consumers’ Motivations and Daily Deal Promotions, file dd257433-c529-c9a9-e053-6605fe0a2f53 20
Daily deal promotions: an explorative research on consumers’ motivations in Italy, file dd257433-b4a4-c9a9-e053-6605fe0a2f53 17
Resistere alla crisi: nuovi modi di consumare on-line, file dd257433-b4a2-c9a9-e053-6605fe0a2f53 6
I mercati dei media 2019, file dd257434-4d9e-c9a9-e053-6605fe0a2f53 6
Economia della musica in Italia: Rapporto 2010, file dd257433-9044-c9a9-e053-6605fe0a2f53 4
Il settore televisivo tra regolamentazione, pubblicità e tecnologia, file dd257433-8729-c9a9-e053-6605fe0a2f53 2
Incentives in a two tasks environment, file dd257433-94f0-c9a9-e053-6605fe0a2f53 2
The winner-take-all contemporary art market, file dd257433-e299-c9a9-e053-6605fe0a2f53 2
Celebrity Effect in the Contemporary Art Market, file dd257434-0506-c9a9-e053-6605fe0a2f53 2
Framing effects in intertemporal choice: a nudge experiment, file dd257434-2027-c9a9-e053-6605fe0a2f53 2
Il sistema delle Industrie Culturali e Creative in Lombardia: elementi per un nuovo modello di competitività territoriale, file dd257433-86dc-c9a9-e053-6605fe0a2f53 1
Supply chain music industry anaysis and new business models: insights from Italy, file dd257433-a207-c9a9-e053-6605fe0a2f53 1
Supply Chain Music Industry Analysis and New Business Models: Insights from Italy, file dd257433-a9eb-c9a9-e053-6605fe0a2f53 1
Group Buying as a Way to Cope with the Crisis, file dd257433-b275-c9a9-e053-6605fe0a2f53 1
Children’s organic fruit nectar satisfaction: an experimental economics approach, file dd257434-403d-c9a9-e053-6605fe0a2f53 1
Totale 257
Categoria #
all - tutte 504
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 504


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/20191 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
2019/20202 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0
2020/202111 0 0 0 0 0 0 0 1 8 0 0 2
2021/20225 2 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 1
2022/202350 2 0 1 1 1 4 3 2 22 5 8 1
2023/202493 0 2 2 7 1 8 10 33 11 19 0 0
Totale 257