Sfoglia per Titolo
Curatela di: Comunicazione e strategie di intervento nelle tossicodipendenze, Roma, Carocci, 2011
2011-01-01 Russo, Vincenzo
Curatela di: Consumi e alimentazione
2008-01-01 Ferraresi, MAURO GUGLIELMO
Curatela di: Economia di David Begg, Stanley Fischer, Rudiger Dornbusch
2008-01-01 Besana, Angela
Curatela di: Facebook come: le nuove relazioni virtuali
2009-01-01 Ferraresi, MAURO GUGLIELMO
Curatela di: Le serie sono serie
2010-01-01 Cardini, Daniela
Curatela di: Marketing di R. A. Kerin ... [et al.]
2007-01-01 Pellegrini, Luca
Curatela di: Next: identità tra consumo e comunicazione
2009-01-01 Abruzzese, Alberto; Ferraresi, MAURO GUGLIELMO
Curatela di: Sotto altre lune e altri venti di Federico García Lorca
2010-01-01 Assumma, Maria Cristina
Curatela di: Studiare giornalismo
2010-01-01 Agostini, Angelo
The curious case of the coexistence of two “access-orders”: Explaining the Italian regional divide
2017-01-01 Paolo Di, Martino; Felice, Claudio Emanuele; Michelangelo, Vasta
Current approaches to the study of the ancient weight systems
2006-01-01 Alberti, Maria Emanuela; Peyronel, Luca; Ascalone, Enrico; Parise, Nicola
Current directions in synthetic cell research
2018-01-01 Stano, P.; Rampioni, G.; D’Angelo, F.; Altamura, E.; Mavelli, F.; Marangoni, R.; Rossi, F.; Damiano, L.
Current evidence of post-editese: differences between post-edited neural machine translation output and human translation revealed through human evaluation
2023-07-09 Farrell, MICHAEL PATRICK ANDREW
The Current State of Academic Research into Peer-to-Peer Accommodation Platforms
2020-05-01 Sainaghi, Ruggero
La curva evolutiva degli street style
2005-01-01 Barile, Nello
Customer asset management: è proprio vero che il cliente ha sempre ragione?
2002-01-01 Mortara, Ariela
Customer Reactions to Revenue Management Practices
2012-01-01 Mauri, AURELIO GIOVANNI; Soone, Ivar
Customer satisfaction and organizational change in public health
2009-01-01 Russo, Vincenzo; Bustreo, Massimo; Castelli, L.; Jabes, D.
Customer segmentation practices in the fitness market: A new marketing strategy based on an aspirational model
2010-07-01 Mele, Giovanna; Russo, Vincenzo; Castelli, Luciana
Customers' emotions in real time: measuring affective responses to service and relationship quality at the reception desk
2018-01-01 Nordhorn, C; Scuttari, A; Pechlaner, H
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile