Sfoglia per Autore
Some proprieties of a summary index to measure the opinions expressed by the users of a given service
2007-01-01 Civardi, M.; Zavarrone, Emma
Ordinal scales and customer satisfaction: an aplett
2007-01-01 Civardi, M.; Zavarrone, Emma
Ordinal scales and customer satisfaction: an applet
2007-01-01 Civardi, Marisa; Zavarrone, Emma
An applet to measure and to assess the customer satisfaction: how the-graduate people in the working world evaluate their university syllabus
2007-01-01 Civardi, Marisa; Zavarrone, Emma
Job satisfaction nelle organizzazioni non profit : evidenze dell'applicazione della Social Network Analysis
2007-01-01 Zavarrone, Emma; Zappa, P.
Importance-Performance : an application on patients in dentist practice
2008-01-01 Marino, E.; Kois, J.; Mariani, P.; Zavarrone, Emma
Definizione di criteri per la classificazione e la valutazione delle caratteristiche dell’offerta formativa universitaria
2008-01-01 Zaccarin, Susanna; Zavarrone, Emma; Balbi, Simona; Crocetta, Corrado; Romano, Maria Francesca
Ottimizzare la coerenza tra profili formativi universitari e sbocchi occupazionali: proposta di una metodologia
2008-01-01 Civardi, M.; Zavarrone, Emma; Zappa, P.
Competenze e sbocchi professionali
2008-01-01 Balbi, S.; Crocetta, C.; Romano, M. F.; Zaccarin, S.; Zavarrone, Emma
Word of mouth in the pharmaceutical industry: a network textual analysis approach
2008-01-01 Mariani, P.; Zappa, P.; Zavarrone, Emma
Dental patient's loyalty and satisfaction
2008-01-01 Mariani, P.; Zavarrone, Emma
Latent growth curve and Gompertz function: testing the measurement invariance
2008-01-01 Civardi, M.; Zavarrone, Emma
Dynamic principal components analysis for comparison of latent trajectories of University Human Capital
2008-01-01 Civardi, M.; Zavarrone, Emma
Modeling nonlinear dependencies in non-life insurance-rotated copulas in dynamic financial analysis
2008-01-01 Natale, F; Zavarrone, Emma
Reti sociali e professionali
2008-03-01 Mariani, Paolo; Zavarrone, Emma
The measure of economic re-evaluation: a coefficient based on conjoint analysis
2009-01-01 Mariani, P.; Zavarrone, Emma
Satisfaction, loyalty and WOM in dental care sector
2009-01-01 Mariani, P.; Zavarrone, Emma
La progettazione del percorso formativo "ottimale" di laureati per le attività di servizi commerciali e marketing
2009-01-01 Civardi, Marisa; Zavarrone, Emma; Zappa, Paola
Alcune proprietà della famiglia degli indicatori CI
2009-01-01 Civardi, M.; Zavarrone, Emma; Zappa, P.
Le dimensioni della reputazione dell'università dal punto di vista degli studenti
2009-03-01 Zavarrone, Emma; Zappa, Paola; Romenti, Stefania
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile