Sfoglia per Titolo  

Opzioni
Vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Mostrati risultati da 9.202 a 9.221 di 10.061
Data di pubblicazione Titolo Autori File
1-gen-2020 Ton sur ton: lo stile della saggistica critica sulle arti. 1 Lombardi Vallauri, StefanoRodler, Lucia
1-gen-2014 Toniolo nelle reti transnazionali del cattolicesimo sociale: spunti di discussione Formigoni, Guido
16-apr-2015 Too Many Books PARKS, TIMOTHY HAROLD
3-set-2016 Top corporate brands and the global structure of country brand positioning: An AutoCM ANN approach FERILLI , GUIDOSACCO, PIERLUIGI; Teti, Emanuele; Buscema, Massimo
1-gen-2022 Topic & metaverse: an explorative analysis. Zavarrone, EmmaForciniti, Alessia; Parise, Emanuele; Grassia, Maria Gabriella
1-gen-2009 Topogenèse: la généalogie du lieu et la constitution du territoire Turco, Angelo
1-gen-2017 The Topological Weighted Centroid (TWC): A topological approach to the time-space structure of epidemic and pseudo-epidemic processes Buscema, Massimo; Massini, Giulia; Sacco, Pierluigi
1-gen-2013 Torino tra arte e industria: lo spazio del design Friel, Martha
1-gen-2004 Tornare in linea Treu, Martina
1-gen-2010 La Torre Abruzzese, AlbertoMassidda, Luca
1-gen-2001 Totalitarismi e democrazie Formigoni, Guido
1-gen-2010 Totò, Peppino e la malafemmina Canova, Gianni
1-gen-2019 Tourism as a driver in the space economy: new products for intrepid travellers Friel, Martha Mary
21-set-2017 Tourism curricula, entrepreneurial engagement and stakeholders’ satisfaction: economics and relationship marketing of universities BESANA, ANGELAESPOSITO, ANNAMARIA
1-ott-2015 Tourism curricula: entrepreneurial engagement and stakeholders' satisfacion BESANA, ANGELAESPOSITO, ANNAMARIA
1-gen-2022 Tourism destination meta-governance and smart governance in Milan, Italy Amore A.; Arvanitis P.; d'Angella F.De Carlo M.
1-mar-2015 Tourism as an exit strategy at crisis times Besana, AngelaBagnasco, Anna Maria
1-gen-2009 Tourist brochures as a means to convey corporate image: the analysis of a case study in a rhetorical perspective Santulli, Francesca
1-gen-2011 Tourist brochures as a means to convey corporate image: The analysis of a case study in a rhetorical perspective Santulli, Francesca
1-ago-2012 Tourist expenditures: the state of the art Sainaghi, Ruggero
Mostrati risultati da 9.202 a 9.221 di 10.061
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile