Sfoglia per SSD
Is Consciousness Just Conscious Behavior?
2011-01-01 Manzotti, Riccardo
It’s a Question of Methods: Computational Factors Influencing the Frontal Asymmetry in Measuring the Emotional Valence.
2021-01-01 Bilucaglia, M.; Laureanti, R.; Zito, M.; Circi, R.; Fici, A.; Russo, V.; Mainardi, T. L.
Libertà e coscienza: un approccio basato sul processo
2006-01-01 Manzotti, Riccardo; Tagliasco, Vincenzo
Libertà nella natura
2010-01-01 Manzotti, Riccardo
Looking through blue glasses: bioelectrical measures to assess the awakening after a calm situation.
2019-01-01 Bilucaglia, M.; Laureanti, R.; Zito, M.; Circi, R.; Fici, A.; Rivetti, F.; Valesi, R.; Wahl, S.; Russo, V.
L’esperienza di acquisto tra metaverso ed e-commerce: un'indagine di Consumer Neuroscience
2023-09-08 Rossi, Cristina; Rivetti, Fiamma; Chiarelli, Simone; Bilucaglia, Marco; Zito, Margherita; Russo, Vincenzo
Machine Consciousness: A Manifesto for Robotics
2009-01-01 Chella, Antonio; Manzotti, Riccardo
Machine Free Will: Is Free Will a Necessary Ingredient of Machine Consciousness?
2011-01-01 Manzotti, Riccardo
La memoria è percezione del passato?
2009-01-01 Manzotti, Riccardo
Mente estesa: una rivoluzione a metà?
2012-01-01 Manzotti, Riccardo; Moderato, Paolo
Modelli di creatività: dall’elaborazione inconscia e implicita al fringe Jamesiano
2011-01-01 Lavazza, Andrea; Manzotti, Riccardo
Neurocoaching: exploring the relationship between coach and coachee by means of bioelectrical signal similarities.
2020-01-01 Gabrielli, Giorgio; Bilucaglia, Marco; Zito, Margherita; Laureanti, Rita; Caponetto, Alessia; Circi, Riccardo; Fici, Alessandro; Rivetti, Fiamma; Valesi, Riccardo; Galanto, Annarita; Senoner, Georg; Russo, Vincenzo
Neuroscienze e colore: un aiuto per performance e benessere.
2019-09-27 Russo, Vincenzo; Bilucaglia, Marco; Fici, Alessandro; Zito, Margherita
Neuroselling: applying neuroscience to selling for a new business perspective. An analysis on teleshopping advertising.
2023-10-03 Russo, Vincenzo; Bilucaglia, Marco; Casiraghi, Chiara; Chiarelli, Simone; Columbano, Martina; Fici, Alessandro; Rivetti, Fiamma; Rossi, Cristina; Valesi, Riccardo; Zito, Margherita
Neuroselling: unveiling the underlying processes of infomercials success.
2023-06-09 Columbano, Martina; Zito, Margherita; Casiraghi, Chiara; Bilucaglia, Marco; Valesi, Riccardo; Rossi, Cristina; Rivetti, Fiamma; Russo, Vincenzo
A new method to detect event-related potentials based on Pearson's correlation.
2016-06-07 Giroldini, W.; Pederzoli, L.; Bilucaglia, M.; Melloni, S.; Tressoldi, P.
No Time, No Wholes: A Temporal and Causal-Oriented Approach to the Ontology of Wholes
2009-01-01 Manzotti, Riccardo
Nudging healthier snack choices: a consumer neuroscience study on visual and olfactory interventions in university vending machines
2024-06-07 Casiraghi, Chiara; Chiarelli, Simone; Fici, Alessandro; Gifuni, Giuseppina; Bilucaglia, Marco; Jacomuzzi, Alessandra; Zito, Margherita; Russo, Vincenzo
Pasta Experience: a neuromarketing approach.
2023-09-08 Bellati, Mara; Bilucaglia, Marco; Casiraghi, Chiara; Fici, Alessandro; Rivetti, Fiamma; Rondi, Greta; Russo, Vincenzo; Zito, Margherita
Rappresentazione ed esistenza
2004-01-01 Manzotti, Riccardo; Tagliasco, Vincenzo
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile