Sfoglia per Autore
Social Desirability in Virtual Communities
2012-11-09 Ancarani, Fabio; Massara, Francesco; Costabile, Michele; Ricotta, Francesco
Psychological distance in the heritage experience
2013-07-01 Massara, Francesco; Severino, Fabio
Impulse versus opportunistic purchasing during a grocery shopping experience
2014-01-01 Massara, Francesco; Melara, Robert D.; Liu, Sandra
Asymmetric Perception of Sparse Shelves in Retail Displays
2014-01-01 Massara, Francesco; Porcheddu, Daniele; Melara, Robert D.
Progettare la comunicazione e l'esperienza di marca in-store: il contributo della CCT
2014-01-01 Massara, Francesco
L'impatto della recessione sulla struttura del commercio italiano
2014-11-01 Pellegrini, Luca; Massara, Francesco
Disposizione dei prodotti a scaffale e percezione di numerosità. I risultati di uno studio esplorativo
2015-04-01 Porcheddu, Daniele; Massara, Francesco
Situational and dispositional mediators to elicit advocacy towards heritage protection
2015-10-22 Massara, Francesco; Corciolani, Matteo
The emotional osmosis between manufacturer and store brands
2015-10-22 Massara, Francesco
Evaluating lifestyle branding as a long-term brand strategy: effects on perceived value attributions.
2015-10-22 Massara, Francesco; Porcheddu, Daniele
Alcune applicazioni dell’illusione di Müller-Lyer alla gestione dello spazio espositivo a scaffale.
2016-10-01 Porcheddu, Daniele; Massara, Francesco; Usai, Antonio
La Customer Journey nello Spazio di Vendita: governare il Flusso della Comunicazione.
2016-11-01 Massara, Francesco
De-humanizing the customer experience: a conceptual framework
2017-10-01 Corsaro, Daniela; Massara, Francesco; Romenti, Stefania
An Investigation on Consumer Sociability Behaviour on Facebook
2017-11-01 Vaiciukynaite, Egle; Massara, Francesco; Gatautis, Rimantas
Luxury brands pursuing lifestyle positioning: effects on willingness to pay
2018-05-01 Massara, Francesco; Porcheddu, Daniele; Melara, Robert D.
Emotionally-rich brand post and consumer sociability behavior on Facebook: what does really work?
2018-05-01 Vaiciukynaite, Egle; Massara, Francesco; Gatautis, Rimantas
Affect transfer from national brands to store brands in multi-brand stores
2018-11-01 Massara, Francesco; Scarpi, Daniele; Melara, Robert D.; Porcheddu, Daniele
Punti vendita e luoghi fisici
2019-01-01 Massara, Francesco
Can Your Advertisement Go Abstract Without Affecting Willingness to Pay? Product-Centered versus Lifestyle Content In Luxury Brand Print Advertisements
2019-02-20 Massara, Francesco; Scarpi, Daniele; Porcheddu, Daniele
Marketing
2020-01-01 Kerin, Roger A.; Hartley, Steven W.; Pellegrini, Luca; Massara, Francesco; Corsaro, Daniela
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile